Ville du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Ja, det var egentligt en god idé

Håber hun finder ud at det ikke er særlig smart, at begå bedrageri..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Gardenia

FrkZier skriver:

er du sikker på han bor der?

men nej det ville jeg slet ikke gide bruge min tid på, hvis hun laver bedrageri skal det tids nok bide hende i røven

Tjae. Han er der altid, går med pigen om morgen på samme tid som os og kommer hjem en halv time senere end vi plejer. Så det går jeg ud fra?

Anmeld

15. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Så du synes ikke det burde straffes når man stjæler fra (din) fælleskasse?

Næh det kan virkelig ikke bringe mit tis i nærheden af lunken. Hvis man sku rande og lege detektiv så ku man jo ikke lave andet.. Mange skriver mere på ved indbrud ved forsikringen, modtager sortarbejde ja hvad ved jeg og det rager mig en høst blomst

Anmeld

15. december 2012

Gardenia

Månsson skriver:

Næh det kan virkelig ikke bringe mit tis i nærheden af lunken. Hvis man sku rande og lege detektiv så ku man jo ikke lave andet.. Mange skriver mere på ved indbrud ved forsikringen, modtager sortarbejde ja hvad ved jeg og det rager mig en høst blomst

Okay.

Jeg må indrømme, jeg ser det lidt anderledes

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Tjae. Han er der altid, går med pigen om morgen på samme tid som os og kommer hjem en halv time senere end vi plejer. Så det går jeg ud fra?

men hvordan ved du at hun modtager ydelser som enlig?

Anmeld

15. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Okay.

Jeg må indrømme, jeg ser det lidt anderledes

Fair nok. Men du spurgte og jeg svarede. Men det lyder os lidt som om du havde taget beslutningen på forhånd

Anmeld

15. december 2012

Gardenia

FrkZier skriver:

men hvordan ved du at hun modtager ydelser som enlig?

Fordi han er ikke tilknyttet på adressen. Der skal jo stå på postkassen hvem der hører til og der er kun mor og datter.

Anmeld

15. december 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Hvis der er pigens far, og han er der dagligt + evt overnatter, så er det bedrageri, det er dog en vurderngssag fra kommune til kommune, men de fleste ville nok højest sandsynlig liste ham som boende der, hvis han er der hver dag, så bare få hevet fat i hende

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Fordi han er ikke tilknyttet på adressen. Der skal jo stå på postkassen hvem der hører til og der er kun mor og datter.

jeg står altså heller ikke på postkassen herhjemme, og har min adresse her (og har haft det i et år) så det kan du jo ikke sige med sikkerhed

Anmeld

15. december 2012

Msommerbarn

Jeg ville ikke blande mig hvis det var mig, folk har så ondt i røven over så meget og os danskere skal helst ikke "snydes" for noget, også er vi så nysgerrige at det til at br*kke os over. . . 

Det op til folks egen samvittighed synes jeg. 
At de måske "snyder" får du jo ikke mindre penge af ? 

Desuden er jeg opvokset uden min rigtige far, men min mor har altid haft en  kæreste fra jeg husker som jeg kaldte far fra jeg var 1 år. 
så det behøves jo ikke være hendes rigtige far?

Og desuden er der mange familier der i dag har valgt at bo sætte sig hver for sig, fordi det måske ikke fungere hvis de bor under samme tag heletiden, så det kan sagens lade sig gøre, det hun bare skulle være obs på, er hvis hun får boligstøtte er der en regl med hvor meget folk må sove hos folk osv.... men det virkelig ude i normerne hvis man vil blande sig i dette. .

desuden må man vel have for meget fritid hvis man ville gøre noget ved det. 

Bare min mening.... GOD LØRDAG 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.