Ville du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Gardenia

annec skriver:

Snak dog forhelvede ordentligt! Jeg skrev ordentlig til dig!

Nej du gjorde ej - du var næsvis. Og så fik du en lige tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Sikke dog jeg kan provokere dig hva?

Du provokerer mig ikke overhovedet, jeg lærer nok bare aldrig at forstå hvorfor man opretter debatter og så derefter bliver sur over at ikke alle ville gøre som en selv. Og så synes jeg generelt man skal svare hinanden ordentligt :-)

Anmeld

17. december 2012

Gardenia

ekebiv skriver:

Du provokerer mig ikke overhovedet, jeg lærer nok bare aldrig at forstå hvorfor man opretter debatter og så derefter bliver sur over at ikke alle ville gøre som en selv. Og så synes jeg generelt man skal svare hinanden ordentligt :-)

Det der er jo altså en stor fællesvej der starter med at man holder sine formodninger for sig selv og svarer neutralt på det der bliver spurgt om.

Anmeld

17. december 2012

annec

Anonym skriver:

Nej du gjorde ej - du var næsvis. Og så fik du en lige tilbage

Næsvis?? Haha det så jeg nu ikke noget af

Anmeld

17. december 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Det der er jo altså en stor fællesvej der starter med at man holder sine formodninger for sig selv og svarer neutralt på det der bliver spurgt om.

Huh??

Anmeld

17. december 2012

Camilla..

Carina:-) skriver:

Og så synes jeg det er yderst usmageligt at du bruger ordet stikker.

Det ville klæde dig at bruge et andet ord-jeg skriver jo heller ikke asocial taber der ikke kan kender forskel på dit og mit.

Det kan godt være du ikke er enig med TS og synes det er ganske glimrende at man rager til sig selv om det er snyd,og så skide være med at det går ud over dem som har et behov fordi det drejer sig jo om at være så smart som muligt og snyde systemmet.

Systemmet er så bare dig og mig-og vores børns fremtid.

Hun kan da sagtens spørge indtil familien. Uden at nævne noget med su osv.

Hun er da en stikker, hvis hun går bag om ryggen på folk.

- Vi to bliver ikke enige. Du kan bare bruge din fritid på at holde øje med folk. Så vil jeg bruge min tid på min familie

Anmeld

17. december 2012

Alarnna

Nu har jeg ikke læst hele tråden.. men som svar på ts første indlæg så nej jeg ville ikke ringe.. det er jo ikke altid man kender hele situationen.. hvis man kom til at snakke mere med hende kunne man jo spørge ind til hvem manden var.. og om han boede der
-Men det ville være af ren nysgerrighed ..
jeg synes det må være op til dem der nu har med det at gøre at sørge for der ikke sker bedrageri osv. og så længe man sørger for man selv er i oden.. så kan jeg ikke se hvorfor man skal blande sig i hvordan andre vælger at leve deres liv. Så længe ingen bliver skadet af det.

Anmeld

17. december 2012

CaWi

Til TS: Jeg synes grundlaget for en anmeldelse er for tyndt. Havde der været lidt mere "kød" på sagen, så ville jeg ha' sagt go for it.

Der er desværre ALT for mange der snyder systemet (og dermed os andre) og desværre ALT for mange der vælger at se den anden vej. Mon det også er dem der flittigt benytter sig af sort arbejdskraft osv?? Ja bare en tanke...

For når JEG bliver gammel og skal på plejehjem, så vil JEG blive tosset over kun at få feks 1 tør ble på i døgnet, fordi der ikke er penge nok til flere, da alle åbentbart kan nasse og snyde samfundet for milliader, fordi alle vælger at vende den anden kind til.

Synes vi alle har en pligt til at vores samfund ikke bliver ringere end det er, og at vi ikke skal have kæmpe skattestigninger, bare fordi nogen ynder at snyde...

Anmeld

17. december 2012

Carina:-)

Camilla.. skriver:

Hun kan da sagtens spørge indtil familien. Uden at nævne noget med su osv.

Hun er da en stikker, hvis hun går bag om ryggen på folk.

- Vi to bliver ikke enige. Du kan bare bruge din fritid på at holde øje med folk. Så vil jeg bruge min tid på min familie

Du er godt nok om dig!

Hvor læser du at jeg holder øje med folk??

Du skulle tage at lade være med at læse imellen linierne ,der står ingenting!!

Gider overhovedet ikke diskution på det plan.

Hvis du ikke kan finde ud af at argumentere ,så bude du lade være.

Det kommer bare til at virke arrogant og uintelligent.

God jul !

Anmeld

17. december 2012

Carina:-)

ekebiv skriver:

Jeg forholder mig til denne opretttede debat, om jeg ville melde pågældende til skat på de grundlag der er opridset og NEJ det ville jeg ikke. Desuden gider jeg ikke diskuterer mere med dig, ha en forrygende dag.

Det er jo også nemmere  end at skulle finde brugbare argumenter 

Fortsat god dag til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.