Anonym skriver:
Jeg er så småt begyndt at se en sammenhæng mellem alder og holdning til det her. Og så kan jeg heller ikke lade være med at tænke på om det mon ikke mest er dem der selv modtager diverse enlige tillæg, der er nervøse. Og dem der angriber personligt må bare have noget at skjule.
Hvordan man kan synes at snyd er ok, må kun være fordi man selv begår det og er klar over det er noget skidt. De skulle skamme sig. Og så har vi familier der sikkert skal flytte fra hus og hjem (1. Januar), fordi vi har elementer i det her samfund der ikke vil deltage på lige fod. Føj.
undskyld - men hvordan skal dette tolkes? Jeg er 21 og jeg modtager IKKE nogen former for tillæg nogen steder fra, jeg modtager ikke engang SU fordi jeg mangler 2 skema timer om ugen.. men JEG synes stadig at der er for få beviser om hvorvidt hun begår begdrageri, dette har da absolut INTET at gøre med at jeg synes snyd er ok!
du spurgte ikke indtil folks holdning til socialt bedrageri - fordi jeg tror da hurtigt at alle herinde kunne blive enige om at det ikke bør foregå - du lagde nogen informationer på bordet og spurgte om man ud fra dette ville anmelde personen, mange af os siger nej det ville vi ikke, udelukkkende fordi du IKKE ved om hun overhovedet modtager ydelser som værende enlig..
Jeg synes på ingen mulig måde det er ok hvis hun modtager ydelser for at være enlig - hvis hun rent faktisk har sin kæreste boende.. men du VED jo IKKE om hun for de her ydelser.
du havde tydeligvis på forhånd dømt hende som social bedrager - hvilket jeg ikke synes er særlig fair, da du ikke ved det, og ikke har særlig stærke beviser i sagen...
Mvh en der trofast betaler skat og ikke modtager tillæg nogen steder fra - men stadig synes det er synd at anklage folk på så tyndt grunlag..
Anmeld