Skildpadde-natlampe, nogen der har den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Giraffen

mth1987 skriver:

Arh sådan ville jeg nu ikk mene du kan sætte det op. Men det er jo bare min mening. Men hvis ikke du er tilfreds med produktet så er det jo bare at returnere varen  

nu tænker jeg mere generelt - at en virksomhed (på deres egen hjemmeside) tager 400 for et kopi-produkt, det synes jeg ikke er i orden

jeg ku også bare returnere varen og få mine penge, så er mit problem løst, men jeg er rasende over deres forretningsmetoder generelt og deres salg af ulovlige varer generelt og mener ikke man bare skal lade stå til - så kan de jo få lov til at køre forretningen videre, hvis alle bare lader stå til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Sukkerblomst

jeg købte venus barberblade igennem sådan et tilbud og blev også skuffet - da jeg fik åbnet op for pakken (som var meget forsinket) var der en seddel om at det ikke var de orginale venus blade jeg havde købt, men en efterligning .

nå ja ja - fint nok.... de er sikker gode nok, men kunne bare have været rart hvis man kunne have læst sig frem til at det ikke var de orginale blade jeg vil modtage.

Pt. venter jeg på tandbørste hoveder som også er købt til 50 % på Tilbud i byen så er spændt på om det også er en uægte model....

Det er snyd, synes jeg

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

Giraffen skriver:

jeg har sådan lyst til at gå videre med det - de burde da ikke ku få lov til at drive forretning på den måde

Prøv at se hvordan de håndterer sagen og ja så var jeg nok oz gået videre hvis de bare fejer dig af bordet!

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

mth1987 skriver:

Arh sådan ville jeg nu ikk mene du kan sætte det op. Men det er jo bare min mening. Men hvis ikke du er tilfreds med produktet så er det jo bare at returnere varen  

Selvfølgelig kan man det

Den oprindelige pris er jo 400 kr og så burde den være 400 kr værd. Hvis du køber en jakke sat voldsomt ned fra 1000 kr til f.eks 100 kr, forventer du så at den kun er 100 kr værd i kvaliteten?

Anmeld

14. december 2012

MortilElias2010

Team Putte skriver:

Nu blev jeg altså lidt nysgerrig alligevel, så pakkede vores ud af gavepapiret og tog nogle billeder så du kan sammenligne..

Der er ik vaskemærke på selve skildpadden (Måske fordi den ik kan vaskes?) Men CE mærket står på kassen..

Det er også den vi har fået og mener også kun at have givet lige omkring de 200-300kr. 

Var dog også slet skuffet da jeg så kassen, den virkede ikke original men den virker fint og Elias sover trygt under de smukke stjerner i både gul, blå og grøn med flere forskellige funktioner så de bare kører skiftevis hele natten så beholder den 

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jo jo men der hvis vi har den fra har de jo trukket flere partier hjem.. Måske kun et af dem har været kopi? Jeg tænker at det sagens kan ske!

måske

kan du huske hvor du købte din

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Giraffen skriver:

har i også bestilt den samme sted fra ? øv for jer! altså det ka jo være den virker - det er bare heller ikke fedt når det er til ens børn at den ikke er godkendt og man ikke aner hvilke materialer den er lavet i

tror også bare den bliver sendt retur

Anmeld

14. december 2012

Miss Kat

Nu måtte jeg selv lige tjekke min, blev jo helt bekymret... 

Min ser super fin ud. Der er heller ikke noget på kinesisk. Du må have fået en lousy Kinakopi. Øv hvor er det surt, jeg kan dælme godt forstå, du er utilfreds!!! 

Min er i øvrigt købt hos Dealhunter.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

måske

kan du huske hvor du købte din

Gennem Dagensbedste.dk

Anmeld

14. december 2012

Miss Church

Giraffen skriver:

jeg ka se de også har taget et billede med af skildpadden som den ser ud i virkeligheden det er da et plus

jeg har vedhæftet et billede af æsken

Sådan ser vores slet ikke ud 

Vores virker fint og er CE-godkendt.

Kan ikke huske hvor vi købte den fra, men det var noget af dem der dagens tilbud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.