Skildpadde-natlampe, nogen der har den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

_-Kathrine-_

Giraffen skriver:

hehe det er mig der har skrevet den

Det fandt jeg også lige ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

LilleLene

Giraffen skriver:

Er simpelthen så edderrasende lige nu

har netop modtaget min skildpadde natlampe (bestilt via Tilbudibyen og købt via royalbestseller.com)

1) den virker sgu ikke!!! den ka ikke tænde eller noget, vi har self puttet batterier i og tjekket at den er tændt osv

2) den er IKKE CE godkendt

3) Den er IKKE ORIGINAL!!!

Arhmen altså hvad er det for noget!!!

Jeg har lige sat nogle billeder ind af den vi har modtaget og af den de reklamerer med

Hvis nogen derude har lampen/en tilsvarende må I gerne melde tilbage om vi er helt galt på den eller om jeres både er CE godkendt og tilsvrende den på billedet på æsken/hjemmesiden hvor i købte den

Det er den med gul skjold der er den på pakken/hjemmesiderne og den med grå skjold der er vores

og den vejer ingenting og virker rigtig plastikbras agtig - slet ikke noget man i min verden ka ta 400 for

øv den har vi også bestilt

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

Giraffen skriver:

også mig en af de ting man sku ha set på i en rigtig butik - føler mig bare stadigvæk overbevist om at min er en forfalskning 

Ja nemlig, det er godt nok ærgeligt Billeder kan virkelig snyde..

Anmeld

14. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Giraffen skriver:

men hvordan er jeres i stoffet? er den plysset eller helt kort i hårene? og er den CE-godkendt? (det ka man se ved at der er et lille "vaskemærke" med "CE" på)

synes bare slet ikke den ligner at den er original

der står også en masse på kinesisk på både æsken og sedlerne til

Den ser ud lige som på de nederste billeder, du har sat ind.
Jeg ved ikke, om den er CE godkendt, og vi kommer først hjem til januar, så jeg kan ikke tjekke det før

Jeg har dog ikke lagt mærke til, at der står noget på kinesisk, men ærligt så nåede jeg også kun at kigge på den i 2 sek, før min datter havde taget den

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

LilleLene skriver:

øv den har vi også bestilt

ka se vi er lidt ene om at den ikke virker - så måske jeres virker

jeg synes bare det er så mega frustrerende at man bestiller noget og glæder sig til at det kommer og så blir man bare SÅ skuffet og så virker lortet ikke engang

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

PT skriver:

Den ser ud lige som på de nederste billeder, du har sat ind.
Jeg ved ikke, om den er CE godkendt, og vi kommer først hjem til januar, så jeg kan ikke tjekke det før

Jeg har dog ikke lagt mærke til, at der står noget på kinesisk, men ærligt så nåede jeg også kun at kigge på den i 2 sek, før min datter havde taget den

okay så er det jo nok bare sådan den ser ud men tror også bare jeg er så gal over det fordi den oveni alle de der iffi ting så heller ikke engang fungerer 

men jeg må afvente at se hvad de siger - ved ik rigtig om jeg overhovedet er interesseret i at bytte den til en anden jeg synes slet ikke pris og kvalitet stemmer overens 

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

Giraffen skriver:

men hvordan er jeres i stoffet? er den plysset eller helt kort i hårene? og er den CE-godkendt? (det ka man se ved at der er et lille "vaskemærke" med "CE" på)

Vores ligner den i har fået.. Har du ik et billede af æsken?

Som jeg skrev så ER vores allerede pakket ind.. Som i pakket ind til julegave, så det er lidt svært at se på den.. Men som sagt så testede vi vores og den virker

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

Giraffen skriver:

Her købte vi vores fra og det ligner altså den vi har fået...

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/17801

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

Team Putte skriver:

Her købte vi vores fra og det ligner altså den vi har fået...

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/17801

jeg ka se de også har taget et billede med af skildpadden som den ser ud i virkeligheden det er da et plus

jeg har vedhæftet et billede af æsken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

Giraffen skriver:

jeg ka se de også har taget et billede med af skildpadden som den ser ud i virkeligheden det er da et plus

jeg har vedhæftet et billede af æsken

Vores æske ser ik sådan ud... Men er grøn og blå og teksten er anderledes.. Så vidt jeg husker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.