Skildpadde-natlampe, nogen der har den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

mth1987

Giraffen skriver:

Er simpelthen så edderrasende lige nu

har netop modtaget min skildpadde natlampe (bestilt via Tilbudibyen og købt via royalbestseller.com)

1) den virker sgu ikke!!! den ka ikke tænde eller noget, vi har self puttet batterier i og tjekket at den er tændt osv

2) den er IKKE CE godkendt

3) Den er IKKE ORIGINAL!!!

Arhmen altså hvad er det for noget!!!

Jeg har lige sat nogle billeder ind af den vi har modtaget og af den de reklamerer med

Hvis nogen derude har lampen/en tilsvarende må I gerne melde tilbage om vi er helt galt på den eller om jeres både er CE godkendt og tilsvrende den på billedet på æsken/hjemmesiden hvor i købte den

Det er den med gul skjold der er den på pakken/hjemmesiderne og den med grå skjold der er vores

og den vejer ingenting og virker rigtig plastikbras agtig - slet ikke noget man i min verden ka ta 400 for

Hvordan i alverden har du givet 400 for den?? 

Jeg har lige fået min med posten i dag samme sted fra og har da kun givet 179 mener jeg....

dog vil jeg give dig ret i at kvaliteten er langt fra som forventet. Der er ikk kommet batterier i endnu så aner ikk om den duer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

LilleLene

Giraffen skriver:

ka se vi er lidt ene om at den ikke virker - så måske jeres virker

jeg synes bare det er så mega frustrerende at man bestiller noget og glæder sig til at det kommer og så blir man bare SÅ skuffet og så virker lortet ikke engang

ja det er da pisse irriterende

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

Giraffen skriver:

Er simpelthen så edderrasende lige nu

har netop modtaget min skildpadde natlampe (bestilt via Tilbudibyen og købt via royalbestseller.com)

1) den virker sgu ikke!!! den ka ikke tænde eller noget, vi har self puttet batterier i og tjekket at den er tændt osv

2) den er IKKE CE godkendt

3) Den er IKKE ORIGINAL!!!

Arhmen altså hvad er det for noget!!!

Jeg har lige sat nogle billeder ind af den vi har modtaget og af den de reklamerer med

Hvis nogen derude har lampen/en tilsvarende må I gerne melde tilbage om vi er helt galt på den eller om jeres både er CE godkendt og tilsvrende den på billedet på æsken/hjemmesiden hvor i købte den

Det er den med gul skjold der er den på pakken/hjemmesiderne og den med grå skjold der er vores

og den vejer ingenting og virker rigtig plastikbras agtig - slet ikke noget man i min verden ka ta 400 for

Nu blev jeg altså lidt nysgerrig alligevel, så pakkede vores ud af gavepapiret og tog nogle billeder så du kan sammenligne..

Der er ik vaskemærke på selve skildpadden (Måske fordi den ik kan vaskes?) Men CE mærket står på kassen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

Team Putte skriver:

Vores æske ser ik sådan ud... Men er grøn og blå og teksten er anderledes.. Så vidt jeg husker

hmm spændende... måske der er flere slags derude så 

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

mth1987 skriver:

Hvordan i alverden har du givet 400 for den?? 

Jeg har lige fået min med posten i dag samme sted fra og har da kun givet 179 mener jeg....

dog vil jeg give dig ret i at kvaliteten er langt fra som forventet. Der er ikk kommet batterier i endnu så aner ikk om den duer. 

jeg har heller ikke givet 400, men det er hvad RoyalBestseller tager for varen på deres hjemmeside - så rabatten er i mine øjne ligegyldig, når man principelt tager 400 for en vare af den kvalitet

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Nu blev jeg altså lidt nysgerrig alligevel, så pakkede vores ud af gavepapiret og tog nogle billeder så du kan sammenligne..

Der er ik vaskemærke på selve skildpadden (Måske fordi den ik kan vaskes?) Men CE mærket står på kassen..

den ligner heller ikke ts's

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Nej det konstaterede jeg længere oppe

Hvor har i bestilt jeres fra?

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

Team Putte skriver:

ej nej nej det er jo bare slet ikke den samme

synes især det er tydeligt på plyskvaliteten på bamsen, min er gullig og helt korthåret - din ligner den sype plys der er på pakken!

jeg havde fået svar fra butikken om at den må være defekt og de gerne vil bytte den, men lige nu er det bare SLET ikke nok for mig så nu må vi se hvad de svarer på mine klagemails

iiih altså er bare aldrig sur over fejl og sådan, men det her er jo direkte ulovligt og bondefangeri til det yderste

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Nej det konstaterede jeg længere oppe

Hvor har i bestilt jeres fra?

tilbudibyen tror jeg det hedder

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

LilleLene skriver:

nej det er hvertfald ikke den samme aargh altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.