Giraffen skriver:
Er simpelthen så edderrasende lige nu
har netop modtaget min skildpadde natlampe (bestilt via Tilbudibyen og købt via royalbestseller.com)
1) den virker sgu ikke!!! den ka ikke tænde eller noget, vi har self puttet batterier i og tjekket at den er tændt osv
2) den er IKKE CE godkendt
3) Den er IKKE ORIGINAL!!!
Arhmen altså hvad er det for noget!!!
Jeg har lige sat nogle billeder ind af den vi har modtaget og af den de reklamerer med
Hvis nogen derude har lampen/en tilsvarende må I gerne melde tilbage om vi er helt galt på den eller om jeres både er CE godkendt og tilsvrende den på billedet på æsken/hjemmesiden hvor i købte den
Det er den med gul skjold der er den på pakken/hjemmesiderne og den med grå skjold der er vores
og den vejer ingenting og virker rigtig plastikbras agtig - slet ikke noget man i min verden ka ta 400 for
Hejsa.
Jeg er ked af at sige det, men alle de Skildpadde natlamper I køber på diverse deal-sites er billige kopier af den originale: Cloud b Twilight Turtle.
Det værste er dog at deal-sites (eller deres kunder) gør brug af Cloud b's officielle billeder, så I køber ikke blot et kopi produkt men også et andet produkt end det der faktisk reklameres for på deal-sites. I teorien har I ret til at lade handlen gå tilbage.
En original Cloud b Twilight Turtle koster 299,-. Så det er ikke den store forskel i forhold til at stå med et produkt, som man er utilfreds med.
Nu er det ikke for reklamere men hvis I vil se hvordan den ægte ser ud (samt den rigtige emballage, som findes i en åben og lukket udgave) så kig lige på denne demo-film af den ægte Cloud b Twilight Turtle natlampe: http://www.youtube.com/watch?v=sYITuxqUyOA
Det var blot lige vores indspark til denne tråd. Vi synes, at man skal holde sig fra dårlige kopier, da disse påvirker også indtrykket af originalerne, eftersom det er Cloud b's billeder kopi-sælgerne bruger.
/Lasse