Skildpadde-natlampe, nogen der har den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Gennem Dagensbedste.dk

er det også sådan en tilbuds side ting ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

er det også sådan en tilbuds side ting ?

Jæps.. Gav 179 kr for den

Anmeld

14. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Team Putte skriver:

Nu blev jeg altså lidt nysgerrig alligevel, så pakkede vores ud af gavepapiret og tog nogle billeder så du kan sammenligne..

Der er ik vaskemærke på selve skildpadden (Måske fordi den ik kan vaskes?) Men CE mærket står på kassen..

Sådan ser min også ud

Anmeld

17. december 2012

DixieWorld

Giraffen skriver:

Er simpelthen så edderrasende lige nu

har netop modtaget min skildpadde natlampe (bestilt via Tilbudibyen og købt via royalbestseller.com)

1) den virker sgu ikke!!! den ka ikke tænde eller noget, vi har self puttet batterier i og tjekket at den er tændt osv

2) den er IKKE CE godkendt

3) Den er IKKE ORIGINAL!!!

Arhmen altså hvad er det for noget!!!

Jeg har lige sat nogle billeder ind af den vi har modtaget og af den de reklamerer med

Hvis nogen derude har lampen/en tilsvarende må I gerne melde tilbage om vi er helt galt på den eller om jeres både er CE godkendt og tilsvrende den på billedet på æsken/hjemmesiden hvor i købte den

Det er den med gul skjold der er den på pakken/hjemmesiderne og den med grå skjold der er vores

og den vejer ingenting og virker rigtig plastikbras agtig - slet ikke noget man i min verden ka ta 400 for

Hejsa.

Jeg er ked af at sige det, men alle de Skildpadde natlamper I køber på diverse deal-sites er billige kopier af den originale: Cloud b Twilight Turtle.

Det værste er dog at deal-sites (eller deres kunder) gør brug af Cloud b's  officielle billeder, så I køber ikke blot et kopi produkt men også et andet produkt end det der faktisk reklameres for på deal-sites. I teorien har I ret til at lade handlen gå tilbage.

En original Cloud b Twilight Turtle koster 299,-. Så det er ikke den store forskel i forhold til at stå med et produkt, som man er utilfreds med.

Nu er det ikke for reklamere men hvis I vil se hvordan den ægte ser ud (samt den rigtige emballage, som findes i en åben og lukket udgave) så kig lige på denne demo-film af den ægte Cloud b Twilight Turtle natlampe: http://www.youtube.com/watch?v=sYITuxqUyOA

Det var blot lige vores indspark til denne tråd. Vi synes, at man skal holde sig fra dårlige kopier, da disse påvirker også indtrykket af originalerne, eftersom det er Cloud b's billeder kopi-sælgerne bruger.

/Lasse

Anmeld

17. december 2012

AnnaK89

Vi har købt til vores børn, men det var igennem lirumlarumleg.dk.
Den vi købte er fra Cloud B

Anmeld

17. december 2012

Giraffen

DixieWorld skriver:

Hejsa.

Jeg er ked af at sige det, men alle de Skildpadde natlamper I køber på diverse deal-sites er billige kopier af den originale: Cloud b Twilight Turtle.

Det værste er dog at deal-sites (eller deres kunder) gør brug af Cloud b's  officielle billeder, så I køber ikke blot et kopi produkt men også et andet produkt end det der faktisk reklameres for på deal-sites. I teorien har I ret til at lade handlen gå tilbage.

En original Cloud b Twilight Turtle koster 299,-. Så det er ikke den store forskel i forhold til at stå med et produkt, som man er utilfreds med.

Nu er det ikke for reklamere men hvis I vil se hvordan den ægte ser ud (samt den rigtige emballage, som findes i en åben og lukket udgave) så kig lige på denne demo-film af den ægte Cloud b Twilight Turtle natlampe: http://www.youtube.com/watch?v=sYITuxqUyOA

Det var blot lige vores indspark til denne tråd. Vi synes, at man skal holde sig fra dårlige kopier, da disse påvirker også indtrykket af originalerne, eftersom det er Cloud b's billeder kopi-sælgerne bruger.

/Lasse

Hej Lasse

Tak for svaret

Som du også kan se gennem tråden har flere andre den rigtige skildpadde, der ser noget bedre ud end den vi har modtaget

jeg skrev til virksomheden hvad deres reaktion var på at den hverken var original eller CE godkendt (for ja de har brugt Cloud B's billeder)

Den gled de fuldstændig af på og sagde at det var den eneste slags de havde på lager

"heldigvis" så virkede vores lampe slet ikke, den ku ikke tænde - så vi kan få returneret den ud fra den årsag 

det er bare brand ærgerligt at en dansk virksomhed kan få lov til det uden de store konsekvenser - ingen (som vi kunne finde) tager imod klager når det er en vare i den prisklasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.