Skildpadde-natlampe, nogen der har den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.419 visninger
55 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Giraffen

Er simpelthen så edderrasende lige nu

har netop modtaget min skildpadde natlampe (bestilt via Tilbudibyen og købt via royalbestseller.com)

1) den virker sgu ikke!!! den ka ikke tænde eller noget, vi har self puttet batterier i og tjekket at den er tændt osv

2) den er IKKE CE godkendt

3) Den er IKKE ORIGINAL!!!

Arhmen altså hvad er det for noget!!!

Jeg har lige sat nogle billeder ind af den vi har modtaget og af den de reklamerer med

Hvis nogen derude har lampen/en tilsvarende må I gerne melde tilbage om vi er helt galt på den eller om jeres både er CE godkendt og tilsvrende den på billedet på æsken/hjemmesiden hvor i købte den

Det er den med gul skjold der er den på pakken/hjemmesiderne og den med grå skjold der er vores

og den vejer ingenting og virker rigtig plastikbras agtig - slet ikke noget man i min verden ka ta 400 for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Team Putte

Giraffen skriver:

Er simpelthen så edderrasende lige nu

har netop modtaget min skildpadde natlampe (bestilt via Tilbudibyen og købt via royalbestseller.com)

1) den virker sgu ikke!!! den ka ikke tænde eller noget, vi har self puttet batterier i og tjekket at den er tændt osv

2) den er IKKE CE godkendt

3) Den er IKKE ORIGINAL!!!

Arhmen altså hvad er det for noget!!!

Jeg har lige sat nogle billeder ind af den vi har modtaget og af den de reklamerer med

Hvis nogen derude har lampen/en tilsvarende må I gerne melde tilbage om vi er helt galt på den eller om jeres både er CE godkendt og tilsvrende den på billedet på æsken/hjemmesiden hvor i købte den

Det er den med gul skjold der er den på pakken/hjemmesiderne og den med grå skjold der er vores

og den vejer ingenting og virker rigtig plastikbras agtig - slet ikke noget man i min verden ka ta 400 for

Farven på skjoldet er formeneligt fordi den er tændt på billedet

Vi har købt den gennem "dagens bedste" til 189 kr, jeg skal ærligt indrømme jeg ik har kigget om den er CE-godkendt (Og den ER pakket ind nu) men vores virker Blev oz lidt overrasket over at skjoldet virker så "plastik-bras-agtigt" men det er jo heller ik meningen Ida skal lege med selve skildpadden, kun se på stjernerne

Anmeld

14. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg blev ret skuffet, da jeg modtog min, for den var slet ikke, som jeg havde forestillet mig.
Men den virker upåklageligt, og ungerne er vilde med den.
Den kan holde til at blive hoppet på og smidt med, så jeg vil mene, den er ok holdbar, selvom den virker plastic bras -agtig

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

Vi har den ikke, overvejede den for den ser jo så lækker og hyggelig ud på billederne, men når den ser sådan ud i virkeligheden er jeg glad for vi ikke købte den

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

Team Putte skriver:

Farven på skjoldet er formeneligt fordi den er tændt på billedet

Vi har købt den gennem "dagens bedste" til 189 kr, jeg skal ærligt indrømme jeg ik har kigget om den er CE-godkendt (Og den ER pakket ind nu) men vores virker Blev oz lidt overrasket over at skjoldet virker så "plastik-bras-agtigt" men det er jo heller ik meningen Ida skal lege med selve skildpadden, kun se på stjernerne

men hvordan er jeres i stoffet? er den plysset eller helt kort i hårene? og er den CE-godkendt? (det ka man se ved at der er et lille "vaskemærke" med "CE" på)

synes bare slet ikke den ligner at den er original

der står også en masse på kinesisk på både æsken og sedlerne til

Anmeld

14. december 2012

_-Kathrine-_

14. december 2012

Giraffen

PT skriver:

Jeg blev ret skuffet, da jeg modtog min, for den var slet ikke, som jeg havde forestillet mig.
Men den virker upåklageligt, og ungerne er vilde med den.
Den kan holde til at blive hoppet på og smidt med, så jeg vil mene, den er ok holdbar, selvom den virker plastic bras -agtig

men hvordan er jeres i stoffet? er den plysset eller helt kort i hårene? og er den CE-godkendt? (det ka man se ved at der er et lille "vaskemærke" med "CE" på)

synes bare slet ikke den ligner at den er original

der står også en masse på kinesisk på både æsken og sedlerne til

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

_-Kathrine-_ skriver:

Du er ikke den eneste

http://www.trustpilot.dk/review/royalbestseller.co m

hehe det er mig der har skrevet den

Anmeld

14. december 2012

_-Kathrine-_

Du har vist allerede anmeldt, tror jeg

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

Laulund87 skriver:

Vi har den ikke, overvejede den for den ser jo så lækker og hyggelig ud på billederne, men når den ser sådan ud i virkeligheden er jeg glad for vi ikke købte den

også mig en af de ting man sku ha set på i en rigtig butik - føler mig bare stadigvæk overbevist om at min er en forfalskning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.