Skildpadde-natlampe, nogen der har den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Team Putte

Giraffen skriver:

ej nej nej det er jo bare slet ikke den samme

synes især det er tydeligt på plyskvaliteten på bamsen, min er gullig og helt korthåret - din ligner den sype plys der er på pakken!

jeg havde fået svar fra butikken om at den må være defekt og de gerne vil bytte den, men lige nu er det bare SLET ikke nok for mig så nu må vi se hvad de svarer på mine klagemails

iiih altså er bare aldrig sur over fejl og sådan, men det her er jo direkte ulovligt og bondefangeri til det yderste

Nej jeg kan sørme godt forstå dig!

Kiggede oz på æsken og der er ik antydningen af kinesisk på æsken eller på sedlen i æsken.. Det er på engelsk det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

tilbudibyen tror jeg det hedder

Det er samme sted som TS

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Det er samme sted som TS

ja tror bare den bliver sendt direkte tilbage i hovedet på det firma der sælger dem

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ja tror bare den bliver sendt direkte tilbage i hovedet på det firma der sælger dem

Ja hvis det er den samme

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Giraffen skriver:

nej det er hvertfald ikke den samme aargh altså 

åååårh det er fandme træls, når vi også har bestlt den

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Ja hvis det er den samme

det er jo fra samme firma

Anmeld

14. december 2012

mth1987

Giraffen skriver:

jeg har heller ikke givet 400, men det er hvad RoyalBestseller tager for varen på deres hjemmeside - så rabatten er i mine øjne ligegyldig, når man principelt tager 400 for en vare af den kvalitet

Arh sådan ville jeg nu ikk mene du kan sætte det op. Men det er jo bare min mening. Men hvis ikke du er tilfreds med produktet så er det jo bare at returnere varen  

Anmeld

14. december 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

det er jo fra samme firma

Jo jo men der hvis vi har den fra har de jo trukket flere partier hjem.. Måske kun et af dem har været kopi? Jeg tænker at det sagens kan ske!

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

Team Putte skriver:

Nej jeg kan sørme godt forstå dig!

Kiggede oz på æsken og der er ik antydningen af kinesisk på æsken eller på sedlen i æsken.. Det er på engelsk det hele..

jeg har sådan lyst til at gå videre med det - de burde da ikke ku få lov til at drive forretning på den måde

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

LilleLene skriver:

åååårh det er fandme træls, når vi også har bestlt den

har i også bestilt den samme sted fra ? øv for jer! altså det ka jo være den virker - det er bare heller ikke fedt når det er til ens børn at den ikke er godkendt og man ikke aner hvilke materialer den er lavet i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.