Anonym skriver:
Jeg begyndte at træne og sagde så at han skulle ha vores søn alene mens jeg trænede 1 time i ny og næ om afteenen, men det er åbenbart os et problem,.. han kan ik være alene med vores søn , han siger vores søn begydnder at græne helt vildt når jeg går... MEN når vores søn bliver passet af andre i nogle timer, har han aldrig grædt??? så forstår det ikke ??
så det har jeg droppet fordi han altså ringer eller siger inden ejg går "ejjjj kan du ik blive hjemme" og jeg sys det synd for min søn...
fx oplevede jeg at jeg skulle ned i byen og købe ny tlf, jeg sagde til ham han sku ta vores søn og det var altså max 30 minutter jeg var væk, lige da jeg nåede ned i butikken ringede han og sagde jeg blev nøs til at komme hjem forid vores søn skreg,.. skyndte mig hjem,, og da jeg kom ind af døren stod han i stuen, og havde lagt vores lille søn på vores seng og han var helt rød i hovedet så ked af det var han
og det vil jeg ikke byde min søn en gang til... det knuste mit hjerte at se min søn bare var lagt .. det er ca 2 mpneder siden...
(undksyld hvis det blev rodet)
er der nogle ting som du VED din søn elsker? fx har vi en tegnefilm her som Nina elsker at se + hun elsker at få en riskisk og gå rundt og se på ting og sådan
så du stiller lidt mad klar - laver måske en lille seddel han kan gå efter ift madtidspunkter, aktiviteter din søn kan li osv
og så tror jeg det er noget med at være HÅRD - for HAN er lige så meget en forælder som du er og hvis det kører sådan nu - hvordan skal det så ikke ende?
jeg tror jeg ville sætte hårdt mod hårdt og kræve at få min fritid, hvis han så ikke kan magte opgaven alene, så må det være HANS ansvar at tage lillemand med hen til hans/dine forældre og håndtere problemet
Min kæreste var også lidt usikker på at være alene med hende i starten, især hvis han sku noget og jeg også gerne ville noget, så var det "nemmest" hvis jeg tog hende med, men der synes jeg jo også han ligeså godt ku ta hende med og det gjorde han så og så hyggede de sig jo med det da de først kom afsted