Anonym skriver:
Hej alle herinde...
Hjælp søges, hvis man overhoved kan gøre noget ved det...
min kæreste er håndværker og står tidligt op om morgenen for at ta på job, og han er somrel hjemme ved en 3-tiden...men han skal ALTID sove til middag, det er møg irriterende!!!! Hvis ikke han sover til middag falder han i søvn på sofaen kl.8 og sover til næste dag... Er ved at dø over det. Jeg er på barsel med vores søn, og ja ved godt at det kan være hårdt på job, men han hver dag?
han hjælper aldrig til med vores søn? Det er mig der gør alt og jeg mener virkelig ALT...
sorry mit sure indlæg.., men er virkelig træt af det... Og har prøvet a snakke med ham om drt, men han er ikke til at tale med
Det er måske et hårdt arbejde han har? Eller måske mangler han nogle vitaminer og er dermed træt. Jernmangel eller B-vitaminmangel kan gøre føre til træthed f. eks. Eller visse sygdomme, uden at gøre nogen bange, men jeg har sukkersyge, og er også nødt til at sove til middag TIT, og lade min kæreste gøre det meste, fordi jeg bliver så træt, når mit blodsukker svinger...

så måske skal I overveje, om han har et problem, fysisk eller måske endda psykisk, i hvert fald inden du brokker dig over ham :p
Anmeld