Sover din kæreste til middag? Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

nå Ja på den måde han lyder meget som min eks. herhjemme er arbejdet lige fordelt.

Burde det os være her... Men desværre ... Ved snart ik hvad jeg skal gøre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

MorTil4<3

Joan ( Smallie ) skriver:

Altså nu ved ejg ikke hvad tidlig er for jer men min mand står nomalt op kl 4.20 og er så tit først hjemme fra arbejde igen ved 17 tiden og der er ikke tid til at sove han går i seng ved 22.30 tiden og når vi kommer til fredg er han mega træt så der sover han tit fra 20 til 9 næste dag og det får han lov til da han jo har en lang uge.

Kan godt forstå du syntes det er træls han ikke hjælper men det er jo noget med en anden rytme han skal ind i

energidrik

min mand arbejder nat arbejde fra 18 til 06

og nogen gange må han få et par energidriks til (morgenmad) så han kan klare dagene lidt bedre, for ellers står han først op kl 14, og han skal allerede køre 16:30 så ik mange timer man får med ham,
men en gang imellem står han så op kl 12 og drikker en energi og kan så ved lige klare et par timer mindre i søvn

Anmeld

13. december 2012

SaNiNa

Anonym skriver:

Har prøvet ay snakke m ham om det men han siger at det skal han selv bestemme.... og ja det ska han da men tror det går mig så meget på fordi han aldrig hjælper til

Jeg synes godt nok han er noget slap i betrækket så.

I har jo været fælles om at tage beslutningen om familie forøgelse så må i også være fælles om tingene.

Man kan jo også blive træt af at sove og hvis han har vendt sin krop til at sove om eftermiddagen også kan det være svært at komme ud af den rytme igen hvis man ikke er indstillet på det

Anmeld

13. december 2012

lycly

Puha det lyder fuldstændig som mit og min eks kærestes forhold. Og han er nu eks kæreste af blandt andet den årsag. Han hjalp heller aldrig til, i og med at han altid faldt i søvn lige efter aftensmaden. Og der var han lige kommet hjem.

Jeg synes du skal tage en snak med ham. Det er jo forståeligt at han er træt, men det er du garanteret også. Og selvom du ikke er , så skal I stadig hjælpes ad. Så I bør lave et kompromis med at han kan få sig en times lur når han kommer hjem og så skal han altså op og deltage lidt. For det med at de sover lige efter maden eller når barnet er kommet i seng, det tager rigtig meget af jeres "kærestetid" om aftenen. Og det kan godt tage på forholdet.

Så tag en stille og rolig snak med ham

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Tak for svar... Han står op v 5-6 tiden hver dag, og han vil

sove hver dag... Ja det er mega træls at han ik hjælper til... Jeg ska klare alting selv,... Hvordan får man ham i en anden rytme? dør langsomt af det her.... Nogle gange ligger han sig til at sove fra kl.18-19 til næste dag...

aner ik hvad jeg skal gøre

Har du haft ham et smut forbi lægen? For det der lyder som om han mangler et eller andet, har en usund livsstil.. et eller andet der får ham til at miste energien.

Her står jeg op kl 5 når jeg skal møde kl 8, går i seng kl 22.30 og har rigeligt med energi. Klart det er et krævende job at være håndværker - men så skal vi vist heller ikke gøre det værre

Anmeld

13. december 2012

Joan ( Smallie )

MilleMus1988 skriver:

energidrik

min mand arbejder nat arbejde fra 18 til 06

og nogen gange må han få et par energidriks til (morgenmad) så han kan klare dagene lidt bedre, for ellers står han først op kl 14, og han skal allerede køre 16:30 så ik mange timer man får med ham,
men en gang imellem står han så op kl 12 og drikker en energi og kan så ved lige klare et par timer mindre i søvn

Jeg har intet i mod han sover 12-14 timer fra fredag til lørdag for så er han nemlig klar hele weekenden. Han arbejder rigtig meget og han skal jo også have lov at sove.

Nogen gange bruger han også energi drik for det er nogen lange dage på lidt søvn.

Han er der 200% for vores børn når han kommer hjem og til de bliver lagt i seng og det er vigtig for mig og ungerne så klager da bestemt ikke over han sover meget. Men vil gerne klage lidt over han arbejder så meget for det er mig der klare alt hjemme og mit job skal ligge inde for børnehavens åbningstider. Men det er en helt anden historie.

Anmeld

13. december 2012

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Tak for svar... Han står op v 5-6 tiden hver dag, og han vil

sove hver dag... Ja det er mega træls at han ik hjælper til... Jeg ska klare alting selv,... Hvordan får man ham i en anden rytme? dør langsomt af det her.... Nogle gange ligger han sig til at sove fra kl.18-19 til næste dag...

aner ik hvad jeg skal gøre

Har han altid sovet så meget eller er det noget han er begyndt med? Nu ved jeg ikke ikke hvor gammel jeres barn er men nogen gange er vores lunte ikke helt så langt som mænds er og hvis han ikke lige fatter en fin hentydning ja så gør vi det sku selv.

Mit bedste bud er at prøve på at fortælle ham hvad det er du gerne vil have af ham.

Tror tit mænd skal have helt klart at vide hvad det er du/vi vil have af dem for de ligger ikke mærke til hvad det er vi bliver sur over.

Hvis du vil kan du bare sende en pb så kan vi snakke om hvad du kan prøve dig frem med

Anmeld

13. december 2012

mariesmavse92

Anonym skriver:

Hej alle herinde... 

Hjælp søges, hvis man overhoved kan gøre noget ved det...

min kæreste er håndværker og står tidligt op om morgenen for at ta på job, og han er somrel hjemme ved en 3-tiden...men han skal ALTID sove til middag, det er møg irriterende!!!! Hvis ikke han sover til middag falder han i søvn på sofaen kl.8 og sover til næste dag... Er ved at dø over det. Jeg er på barsel med vores søn, og ja ved godt at det kan være hårdt på job, men han hver dag? 

han hjælper aldrig til med vores søn? Det er mig der gør alt og jeg mener virkelig ALT... 

sorry mit sure indlæg.., men er virkelig træt af det... Og har prøvet a snakke med ham om drt, men han er ikke til at tale med

Det er måske et hårdt arbejde han har? Eller måske mangler han nogle vitaminer og er dermed træt. Jernmangel eller B-vitaminmangel kan gøre føre til træthed f. eks. Eller visse sygdomme, uden at gøre nogen bange, men jeg har sukkersyge, og er også nødt til at sove til middag TIT, og lade min kæreste gøre det meste, fordi jeg bliver så træt, når mit blodsukker svinger... så måske skal I overveje, om han har et problem, fysisk eller måske endda psykisk, i hvert fald inden du brokker dig over ham :p

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

mariesmavse92 skriver:

Det er måske et hårdt arbejde han har? Eller måske mangler han nogle vitaminer og er dermed træt. Jernmangel eller B-vitaminmangel kan gøre føre til træthed f. eks. Eller visse sygdomme, uden at gøre nogen bange, men jeg har sukkersyge, og er også nødt til at sove til middag TIT, og lade min kæreste gøre det meste, fordi jeg bliver så træt, når mit blodsukker svinger... så måske skal I overveje, om han har et problem, fysisk eller måske endda psykisk, i hvert fald inden du brokker dig over ham :p

Okay... men det er som om han ikke er træt INDEN han sover.. altså, han siger tit "aaarh tror jeg vil ligge mig og tage en lur" (og jeg har intet at skulle ha sagt, så bliver han irriteret) og så bliver han jo selvfølgelig træt... hvis du firstår ??? 

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Har han altid sovet så meget eller er det noget han er begyndt med? Nu ved jeg ikke ikke hvor gammel jeres barn er men nogen gange er vores lunte ikke helt så langt som mænds er og hvis han ikke lige fatter en fin hentydning ja så gør vi det sku selv.

Mit bedste bud er at prøve på at fortælle ham hvad det er du gerne vil have af ham.

Tror tit mænd skal have helt klart at vide hvad det er du/vi vil have af dem for de ligger ikke mærke til hvad det er vi bliver sur over.

Hvis du vil kan du bare sende en pb så kan vi snakke om hvad du kan prøve dig frem med

har prøvet at fortælle ham hvordan jeg har det med ham, på mange forskellige måder.. men han kan ik se tingene fra andre sider end sin egen...

sys ik han plejde at sove så meget inden vi fik barn,... vores søn er lige blevet 8 måneder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.