Sover din kæreste til middag? Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg tror hvertfald jeg ville tale med store bogstaver hvis det var mig - er stor modstander af at man bruger parforholdet i skænderier altså "hvis ikke du gør sådan og sådan så går jeg fra dig" - men jeg synes det er ok hvis man virkelig mener det og vil turde gøre alvor af det - hvis vores parforhold var så jeg ku finde på at gå så ville jeg sige det til min kæreste og forlange at vi fandt en god løsning sammen

Ja... jeg sys bare jeg har sagt det mange gange.. for 2 uges tid siden sagde jeg det igen, pga problemer, jeg holdte fast i min beslutning og var selvfølgelig ked af det... han lovede guld og grønne skove, og nu er vi her igen... han virker lige glad og han virker som om at "nu har vi et barn sammen, så går vi adlrig fra hinanden"-agtigt, hvis du forstår /-:

Jeg har altid været fuld af energi, men lige for tiden, er jeg godt træt og mine øjne er ved at falde sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Ja... jeg sys bare jeg har sagt det mange gange.. for 2 uges tid siden sagde jeg det igen, pga problemer, jeg holdte fast i min beslutning og var selvfølgelig ked af det... han lovede guld og grønne skove, og nu er vi her igen... han virker lige glad og han virker som om at "nu har vi et barn sammen, så går vi adlrig fra hinanden"-agtigt, hvis du forstår /-:

Jeg har altid været fuld af energi, men lige for tiden, er jeg godt træt og mine øjne er ved at falde sammen 

du skal huske på at du IKKE kan kontrollere eller ændre ham - du kan kun tage ansvar for dig selv og din søn - dvs du kan selv vælge hvad du vil finde dig i og forsøge at sætte de rammer for dig og din søns liv, som du ønsker - så i sidste ende kan du kun vælge hvad du selv vil leve med

men at lave alting selv, så er det ofte nemmere bare at være sig selv, da man så ikke også skal være i konstant skuffelse over modparten

jeg vil ikke sidde her som fremmed bag en skærm og sige du skal forlade ham, men jeg misunder hvertfald ikke din situation og jeg synes du skal læse hele tråden igennem og se lidt udefra hvordan din hverdag er lige nu og hvad du har af muligheder for at ændre den

Anmeld

14. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg må indrømme at jeg kan blive så træt af at læse de her tråde.

For det er vel ikke sket over en dag, at han lige pludselig er begyndt at sove til middag og ikke hjælper til. Det har vel set sådan ud før baby kom?

Nå men, så vil jeg også fortælle dig, at jeg tror, at det kommer jo ældre barnet bliver. Nogle fædre har lidt svært ved det og kommer først mere på banen når man "rigtigt" kan lege med baby.

Det kan være han føler han ikke ved hvad han gør og han måske også skal vænne sig til faderrollen. Det er også en stor omvæltning.

Vi mødre kan også være gode til at rette på mændende når de endelig hjælper til. Nu ved jeg ikke om det er tilfældet her

Mit forslag er at I laver en liste med gøremål hvor I i fællesskab vælger nogle faste gøremål.

Jeg vil også tilføje, at man, efter min mening, skylder sit barn at have prøvet alt for at få det til at fungere i stedet for at forlade sin mand, fordi han ikke hjælper nok til og tager sig nogle lure.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.