Anonym skriver:
Hej alle herinde...
Hjælp søges, hvis man overhoved kan gøre noget ved det...
min kæreste er håndværker og står tidligt op om morgenen for at ta på job, og han er somrel hjemme ved en 3-tiden...men han skal ALTID sove til middag, det er møg irriterende!!!! Hvis ikke han sover til middag falder han i søvn på sofaen kl.8 og sover til næste dag... Er ved at dø over det. Jeg er på barsel med vores søn, og ja ved godt at det kan være hårdt på job, men han hver dag?
han hjælper aldrig til med vores søn? Det er mig der gør alt og jeg mener virkelig ALT...
sorry mit sure indlæg.., men er virkelig træt af det... Og har prøvet a snakke med ham om drt, men han er ikke til at tale med
Nej det kan han ik rigtig ..
Står op kl. 5 næsten hver dag , og er hjemme igen ved 17. tiden ...
Når han kommer hjem , skal der mad på bordet mens en af os laver mad , eller ser efter ungerne , så skal der spises , så skal der bades , og så skal der puttes børn , og SÅ er han træt 
Og han er da også træt når han kommer hjem , men det ville være umuligt for os at få mad hvis han gik ind og sov .. Hvis han havde fri kl. 14 var det da helt okay han tog en lur ..
Der er jo ik rigtig noget vi skal alligevel ..
OG , han falder i søvn på sofaen mellem 20-20.30 .. 
Især når han ved han skal op tidlig dagen efter ..
Engang i mellem kan han holde sig lidt mere vågen , hvis han skal møde sent , eller har fri 
Sådan er det bare og ha børn , og man skal være glad for man har en der har lyst til at være sammen med én 
Husk taknemmelighed .. 
Sommetider er jeg bare taknemmelig for at Daniel er min kæreste .. Også selvom han er skide irriterende nogle gange .. 
Jeg går også på barsel , og Oscar er 2 år , og Noel er 11 uger ..
Selvom Jeg sommetider er alene når der skal laves mad , må man bare gøre det .. Der skal mad på bordet selvom det er hårdt ..