Fenja09 skriver:
Det er heller ikke sikkert at han gider - eller vil nok hellere bruge ordet "orker". Hvor gammel er jeres søn? Manden herhjemme havde nemlig også en periode, hvor han virkede meget opgivende og meget træt. Jeg spurgte indtil, hvordan han havde det og han svarede at han ikke kunne overskue det hele. Hvortil jeg så svarede " jeg kan ikke gøre det hele alene, vi er simpelthen nødt til at hjælpes ad". Ellers ender det bare med, at begge parter er totalt drænede for energi og det går i sidste ende udover barnet.
I de fleste kommuner har de gratis familierådgivning som er målrettet førstegangsforældre, der kan man hente vejledning og råd til at få den lille nye familie til at fungere bedst muligt. Måske du skal spørge din sp om det. Vores sp gav os en pjece om det blandt alle mulige andre pjecer. Man kan tale med psykologer, socialrådgivere, advokater m.f.

Vores søn er 8 måneder. og i ALT hans leve tid, har han være sådan her..
Alt sådan noget familie rådgivning kan jeg godt droppe fordi det vil han apselut ikke, han grinede mig ind i hovedet sidst jeg foreslo ham at vi skulle snakke med nogen pga vores problemer...
Har snakket meget LIDT med min sundhedsplejerske om det med han ik hjælper til med noget, men hun sys vi sku ta en samtale alle sammen, men det ved jeg bare vil være et problem for ham så jeg sagde nej tak.... 
Jeg har tit spurgt ind til ham på en god måde om hvoran han har det osv, men så siger han "jeg har det fint" og hvis jeg så spørg mere ind til hans "jeg har det fint" så siger han bare det samme og det kommer jeg ingen vejne med...
Anmeld