Rydder du op i din mands rod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Københavnermor

LilleNyPåVej skriver:

Der når han heldigvis selv og blive træt af det og så rydder han op  Ellers også så bruger jeg igen den der med at hvis du ikke rydder op i det så ryger det hele ud 

Det er jo træls når han selv skal sidde i det ved computeren  hehe

Er ikke sikker på det ville virke, min mand ville bare skubbe rodet over i et andet hjørne.. Det er som om han tror det på mystisk selv finder orden, han aner ikke at det er mig der går og rydder op, og rydder op, i det uendelige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

EK's Moar skriver:

Er ikke sikker på det ville virke, min mand ville bare skubbe rodet over i et andet hjørne.. Det er som om han tror det på mystisk selv finder orden, han aner ikke at det er mig der går og rydder op, og rydder op, i det uendelige..

Ja, men der er jeg så stædig nok til at skubbe det tilbage igen. Det er hans rod, ergo skal det ikke være der hvor jeg rydder op - så må han også rydde op 

Anmeld

13. december 2012

Team Putte

EK's Moar skriver:

Ja, som spørgsmålet lyder..

Min mand roder, og han gemmer ALT, som i ALT. Det er til at blive sindssyg over på 54 kvm.
Og jeg må meget, meget sjældent sortere og rydde ud i hans ting.

Han gemmer dimser og dutter, som han måske en dag, laaaaaangt ude i fremtiden (som i: aldrig nogensinde, vi har trods alt været gift i snart 6 år, så kender ham lidt efterhånden) vil reperere, få brug for, what ever...

Jeg hader rod, jeg trives ikke i det. Jeg bliver doven og opgivende, fordi det ikke nytter noget at rydde op, vi kommer alligevel aldrig til bunds i det. (skuffer, skabe, loftsrum, osv. fyldt med skrammel).

Så, igen til mit spørgsmål, kunne du finde på at rydde op i dine mands ting og smide ting ud? Velvidende at han ALDRIG ville opdage det, eller komme til at savne noget af det? Eller er det NOGO?

Kram...

Jeg tvang min kæreste til at være med til det i starten og nu er han mere eller mindre holdt op med fysisk at gemme alt.. Han skal liiiiiiige sige "jamen hvad nu hvis jeg får brug for den" og så siger jeg "I så fald så køber vi en ny!" og så ryger den ud

Anmeld

13. december 2012

Københavnermor

Kay skriver:

nej og selvom det er noget der er gået i stykker så ved man jo aldrig om man lige kan bruge den til reservedele en dag...

PRÆCIS!!!!!

Jeg ved ikke hvor mange oceaner af halve, kvarte, ridsede, grimme og halvfærdige ting han har liggende, til den dag hvor han liiiiige får lyst til at fixe det. Det er bare ikke sket i de snart 6 år vi har boet sammen!!

Anmeld

13. december 2012

Københavnermor

LilleNyPåVej skriver:

Ja, men der er jeg så stædig nok til at skubbe det tilbage igen. Det er hans rod, ergo skal det ikke være der hvor jeg rydder op - så må han også rydde op 

Tror jeg vil begynde at fylde alt ind i hans skab så.. Det er faktisk ikke en tosset ide..

Anmeld

13. december 2012

Københavnermor

Team Putte skriver:

Jeg tvang min kæreste til at være med til det i starten og nu er han mere eller mindre holdt op med fysisk at gemme alt.. Han skal liiiiiiige sige "jamen hvad nu hvis jeg får brug for den" og så siger jeg "I så fald så køber vi en ny!" og så ryger den ud

Godt argument!!! For han vil ALDRIG få brug for den...

Anmeld

13. december 2012

Elgaard73

MissMona skriver:

Jeg er fuldstændig enig! Jeg vil endda gå så langt som til at sige at jeg synes det er nedværdigende og respektløst.

Men er det ikke også en smule nedværdigende og respektløs at han ikke har forståelse for hendes behov for orden...?

Selvfølgelig skal man tale om tingene, men nogen gange hjælper det bare ikke... ( Har selv et pragteksemplar af manderacen, der samler på ALT, hvor jeg kan snakke fra nu af og til påske, uden at han rydder op/smider ud) Og så gør jeg det sgu...

Vi har trods alt en lille dreng der piller i alt og hans sikkerhed er altså vigtigere end faren's tilknytning til diverse bolter og møtrikker, eller hvad han nu lige har fået skrabet til sig...

Anmeld

13. december 2012

Dinna88

EK's Moar skriver:

Ja, det er faktisk en god ide.. Du må drikke en kop kaffe når du har smidt 20 ting ud!

Yes! Det må være vejen frem!! Og når weekenden er omme er der en større belønning måske?

Min kærestes tjans er herhjemme at ordne gulvene og tage opvasken. Opvasken er intet problem, men han synes "simpelthen ikke han laver andet end at støvsuge," de der MAKS to gange om ugen - hvilket han ikke gør alligevel, så nok snarere een gang om ugen Der siger jeg tit:" Jamen, hvis du nu støvsuger lige når du kommer hjem, så kan du spille til jeg har maden klar." (min tjans er at lave mad, og hans hobby er eet bestemt spil på computeren, som han ikke kan spille, hvis han skal kunne kontaktes.) det er en god måde, at overtale på

Anmeld

13. december 2012

SaNiNa

Ja det gør jeg, og han ved det godt... Jeg lægger heller ikke skjul på det.

For når han ikke selv ryder det op, så ryger det ud, hvis det har ligget det sammen sted i en uge jamen så var det ikke vigtig nok.

Vi har ikke vildt meget plads og trappen er allrede godt besat og aner ikke hvor vi ellers skulle gøre af det hele.

Det sammen gælder vores børn, de har også lært at hvis legeøjet er gået i stykker så gemmer vi det altså ikke.

Jeg trives også bedst i rent og rydelig omgivelser så det forsøger jeg at holde her

Anmeld

13. december 2012

Kay

EK's Moar skriver:

PRÆCIS!!!!!

Jeg ved ikke hvor mange oceaner af halve, kvarte, ridsede, grimme og halvfærdige ting han har liggende, til den dag hvor han liiiiige får lyst til at fixe det. Det er bare ikke sket i de snart 6 år vi har boet sammen!!

nej netop...

og i går kom min mand så hjem med hans forældres gamle dabradio... og vores radio her hjemme er så tændt max 10 gange på et år  men så kan vi jo høre dab radio

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.