Rydder du op i din mands rod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Københavnermor

LilleNyPåVej skriver:

Haha jeg siger efterhånden bare at han har en uge til at finde ud af det ellers ryger det ud!

Og er det ting der ligger alle steder så har han sit eget lille hjørne ved hans computer hvor det hele ryger ind. Er det hans tøj så smider jeg det ind i skabet uden at ligge det sammen - jeg er træt af at rydde op og ligge tøj sammen der i forvejen var lagt sammen OG HAN VED DET. 

Så han får det på den hårde måde 

Hvad gør du så når hjørnet er fyldt op??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Københavnermor

Dinna88 skriver:

Nej. Men jeg ville sætte foden i jorden og sige: "dit rod, bliver til mit rod!"

Det må jeg prøve igen! For det er præcis problemet!!

Anmeld

13. december 2012

Kay

EK's Moar skriver:

Hehe.. En lidelsesfælle, som ved nøjagtigt hvor lidt plads 54 Kvm egentligt er!

Tror også jeg har besluttet mig for bare at rydde ud i hans ting...

bare du gør det gradvist så sker der ik noget har en da da lille pigen skulle sove smidt noget op på barnevognen og gået over til vores storskralds plads med det og han har ik opdaget noget som helst

Anmeld

13. december 2012

Københavnermor

Kay skriver:

bare du gør det gradvist så sker der ik noget har en da da lille pigen skulle sove smidt noget op på barnevognen og gået over til vores storskralds plads med det og han har ik opdaget noget som helst

Årh det er guld..

ja, jeg må igang, med en snigaktion..

Anmeld

13. december 2012

Kay

EK's Moar skriver:

Årh det er guld..

ja, jeg må igang, med en snigaktion..

jeps det må du

er overbevist om at hvis jeg ik smed lidt ud her og der ville vi ende med et hjem lige som i fjernsynet med dem der samler.... det er næsten hverdag han kommer hjem med noget han lige har fået eller fundet

Anmeld

13. december 2012

Dinna88

EK's Moar skriver:

Det må jeg prøve igen! For det er præcis problemet!!

Jeg ville blive vanvittig!  

Men jeg ville nok sige, at nok er nok. Og så holde en weekend åben, hvor man kunne se på det. Og så sætte nogle mål. "så og så meget skal væk." 

Anmeld

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

EK's Moar skriver:

Hvad gør du så når hjørnet er fyldt op??

Der når han heldigvis selv og blive træt af det og så rydder han op  Ellers også så bruger jeg igen den der med at hvis du ikke rydder op i det så ryger det hele ud 

Det er jo træls når han selv skal sidde i det ved computeren  hehe

Anmeld

13. december 2012

Københavnermor

Kay skriver:

jeps det må du

er overbevist om at hvis jeg ik smed lidt ud her og der ville vi ende med et hjem lige som i fjernsynet med dem der samler.... det er næsten hverdag han kommer hjem med noget han lige har fået eller fundet

Åhh ha ja, det stopper aldrig det endeløse rod..

Anmeld

13. december 2012

Københavnermor

Dinna88 skriver:

Jeg ville blive vanvittig!  

Men jeg ville nok sige, at nok er nok. Og så holde en weekend åben, hvor man kunne se på det. Og så sætte nogle mål. "så og så meget skal væk." 

Ja, det er faktisk en god ide.. Du må drikke en kop kaffe når du har smidt 20 ting ud!

Anmeld

13. december 2012

Kay

EK's Moar skriver:

Åhh ha ja, det stopper aldrig det endeløse rod..

nej og selvom det er noget der er gået i stykker så ved man jo aldrig om man lige kan bruge den til reservedele en dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.