Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleNyPåVej skriver: Haha jeg siger efterhånden bare at han har en uge til at finde ud af det ellers ryger det ud! Og er det ting der ligger alle steder så har han sit eget lille hjørne ved hans computer hvor det hele ryger ind. Er det hans tøj så smider jeg det ind i skabet uden at ligge det sammen - jeg er træt af at rydde op og ligge tøj sammen der i forvejen var lagt sammen OG HAN VED DET. Så han får det på den hårde måde
Haha jeg siger efterhånden bare at han har en uge til at finde ud af det ellers ryger det ud!
Og er det ting der ligger alle steder så har han sit eget lille hjørne ved hans computer hvor det hele ryger ind. Er det hans tøj så smider jeg det ind i skabet uden at ligge det sammen - jeg er træt af at rydde op og ligge tøj sammen der i forvejen var lagt sammen OG HAN VED DET.
Så han får det på den hårde måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Nej. Men jeg ville sætte foden i jorden og sige: "dit rod, bliver til mit rod!"
Nej. Men jeg ville sætte foden i jorden og sige: "dit rod, bliver til mit rod!"
EK's Moar skriver: Hehe.. En lidelsesfælle, som ved nøjagtigt hvor lidt plads 54 Kvm egentligt er! Tror også jeg har besluttet mig for bare at rydde ud i hans ting...
Hehe.. En lidelsesfælle, som ved nøjagtigt hvor lidt plads 54 Kvm egentligt er! Tror også jeg har besluttet mig for bare at rydde ud i hans ting...
bare du gør det gradvist så sker der ik noget har en da da lille pigen skulle sove smidt noget op på barnevognen og gået over til vores storskralds plads med det og han har ik opdaget noget som helst
Kay skriver: bare du gør det gradvist så sker der ik noget har en da da lille pigen skulle sove smidt noget op på barnevognen og gået over til vores storskralds plads med det og han har ik opdaget noget som helst
EK's Moar skriver: Årh det er guld.. ja, jeg må igang, med en snigaktion..
Årh det er guld.. ja, jeg må igang, med en snigaktion..
jeps det må du
er overbevist om at hvis jeg ik smed lidt ud her og der ville vi ende med et hjem lige som i fjernsynet med dem der samler.... det er næsten hverdag han kommer hjem med noget han lige har fået eller fundet
EK's Moar skriver: Det må jeg prøve igen! For det er præcis problemet!!
Det må jeg prøve igen! For det er præcis problemet!!
Jeg ville blive vanvittig!
Men jeg ville nok sige, at nok er nok. Og så holde en weekend åben, hvor man kunne se på det. Og så sætte nogle mål. "så og så meget skal væk."
EK's Moar skriver: Hvad gør du så når hjørnet er fyldt op??
Hvad gør du så når hjørnet er fyldt op??
Der når han heldigvis selv og blive træt af det og så rydder han op Ellers også så bruger jeg igen den der med at hvis du ikke rydder op i det så ryger det hele ud
Det er jo træls når han selv skal sidde i det ved computeren hehe
Kay skriver: jeps det må du er overbevist om at hvis jeg ik smed lidt ud her og der ville vi ende med et hjem lige som i fjernsynet med dem der samler.... det er næsten hverdag han kommer hjem med noget han lige har fået eller fundet
Dinna88 skriver: Jeg ville blive vanvittig! Men jeg ville nok sige, at nok er nok. Og så holde en weekend åben, hvor man kunne se på det. Og så sætte nogle mål. "så og så meget skal væk."
EK's Moar skriver: Åhh ha ja, det stopper aldrig det endeløse rod..
Åhh ha ja, det stopper aldrig det endeløse rod..
nej og selvom det er noget der er gået i stykker så ved man jo aldrig om man lige kan bruge den til reservedele en dag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128