EK's Moar skriver:
Ja, som spørgsmålet lyder..
Min mand roder, og han gemmer ALT, som i ALT. Det er til at blive sindssyg over på 54 kvm.
Og jeg må meget, meget sjældent sortere og rydde ud i hans ting.
Han gemmer dimser og dutter, som han måske en dag, laaaaaangt ude i fremtiden (som i: aldrig nogensinde, vi har trods alt været gift i snart 6 år, så kender ham lidt efterhånden) vil reperere, få brug for, what ever...
Jeg hader rod, jeg trives ikke i det. Jeg bliver doven og opgivende, fordi det ikke nytter noget at rydde op, vi kommer alligevel aldrig til bunds i det. (skuffer, skabe, loftsrum, osv. fyldt med skrammel).
Så, igen til mit spørgsmål, kunne du finde på at rydde op i dine mands ting og smide ting ud? Velvidende at han ALDRIG ville opdage det, eller komme til at savne noget af det? Eller er det NOGO?
Kram... 
Det kan du tro jeg kunne ... Har også gjort det, da vi flyttede sammen for 7 år siden.. Og nej - han aner ikke det er væk!
Han har nu sit kælderrum. Der må han rode, og det gør han så. Men heroppe i huset bliver vi bare nødt til at holde det nede, for ellers så vokser det over hovedet på os og jeg gider ærlig talt ikke gøre mere rent end det der bliver gjort i forvejen. Så det er muligt min dovenskab der dikterer at vi har et rent og ryddeligt hjem.. Men når han nu elsker at samle venner der ligeledes elsker at dukke op uanmeldt, så synes jeg faktisk det er en fair byttehandel?
Jeg har et rent hjem og du har venner der kommer og går som det passer dem...
For husfredens skyld kunne du advare ham? Noget med 14 dage og så rammer vi en skæringsdag? Det gjorde veninden, hold da fast han kunne få fingeren ud 
Anmeld