MissMona skriver:
Nej det mener jeg ikke det er. Det er måske manglende forståelse og indsigt men ikke nedværdigende og respektløst. Det var noget andet hvis hun HAVDE talt med ham om at de ikke har plads til tingene og han så ikke gik ind i problemstillingen. Så må hun advare om at den og den dato, rydder hun op i det for ham hvis han ikke kan finde ud af det. Jeg mener det er respektløst og direkte skidt for parforholdet hvis man skal gå og gøre noget bag den andens ryg!!
Min oplevelse er at oplægget i debatten her er at det er nemmere at smide det ud bag hans ryg, fordi så slipper man for diskussion eller debat om hvorvidt det skal smides ud eller ej. ... Jeg ville blive rasende hvis min kæreste smed noget af mit ud uden jeg vidste det!!
En løsning såsom en synlig "på vej ud kasse" er langt bedre".
Jeg er enig med dig langt hen af vejen... Men jeg læser indlægget som om at de har talt om det... ( Han har da argumenteret for at han skal bruge denne og denne ting på et eller andet tidspunkt... Så det må jo have været oppe og vende)
Så jeg tolker det altså som om at der er blevet talt om det... Og hvor længe skal der tales, uden handling..?
Det med en kasse, er som sådan en god ide... Men herhjemme bliver en kasse bare pludselig til to... og så pludselig tre... Og ja, vi har måske ikke dimser og dippedutter til at ligge rundt omkring, men så har vi kasser her og der...( Som sønnike også er rigtig god til at få fingrene i og jeg kan flytte rundt på i uendelighed hver gang der skal støvsuges/ tørres støv af osv....)Og til sidst får jeg nok og så ryger det ud... Uden at jeg spørger om lov.
Jeg tror at vores uenighed bunder i at vi læser indlægget forskelligt...
Anmeld