Rydder du op i din mands rod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Dinna88

EK's Moar skriver:

Man må lige finde ud af hvilke godbidder der virker..

hahahaha, yes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Kay

EK's Moar skriver:

Åhh.... Man skulle tro vi havde den samme mand. Manden her kunne have fundet på PRÆCIS samme show ..

arghhh findes der 2 af ham!?!?!?

Anmeld

13. december 2012

Clisolka

EK's Moar skriver:

Ja, som spørgsmålet lyder..

Min mand roder, og han gemmer ALT, som i ALT. Det er til at blive sindssyg over på 54 kvm.
Og jeg må meget, meget sjældent sortere og rydde ud i hans ting.

Han gemmer dimser og dutter, som han måske en dag, laaaaaangt ude i fremtiden (som i: aldrig nogensinde, vi har trods alt været gift i snart 6 år, så kender ham lidt efterhånden) vil reperere, få brug for, what ever...

Jeg hader rod, jeg trives ikke i det. Jeg bliver doven og opgivende, fordi det ikke nytter noget at rydde op, vi kommer alligevel aldrig til bunds i det. (skuffer, skabe, loftsrum, osv. fyldt med skrammel).

Så, igen til mit spørgsmål, kunne du finde på at rydde op i dine mands ting og smide ting ud? Velvidende at han ALDRIG ville opdage det, eller komme til at savne noget af det? Eller er det NOGO?

Kram...

Uha jeg kunne have skrevet det indlæg!! Min kæreste gemmer også på ALT - "tænk nu hvis vi skal bruge det igen"... Nej skat, vi bor i en 2 vær lejlighed, godt nok på 83 kvm, men alligevel skal han gemme alt 

Dog spørger jeg ham først inden jeg smider noget ud - så rydder vi ud sammen i hans ting 

Anmeld

13. december 2012

MorTilEnPrinsesse

EK's Moar skriver:

Min mand roder, og han gemmer ALT, som i ALT. Det er til at blive sindssyg over på 54 kvm.

Han gemmer dimser og dutter, som han måske en dag, laaaaaangt ude i fremtiden (som i: aldrig nogensinde, vi har trods alt været gift i snart 6 år, så kender ham lidt efterhånden) vil reperere, få brug for, what ever...

Jeg hader rod, jeg trives ikke i det. Jeg bliver doven og opgivende, fordi det ikke nytter noget at rydde op, vi kommer alligevel aldrig til bunds i det. (skuffer, skabe, loftsrum, osv. fyldt med skrammel).

Så, igen til mit spørgsmål, kunne du finde på at rydde op i dine mands ting og smide ting ud? Velvidende at han ALDRIG ville opdage det, eller komme til at savne noget af det? Eller er det NOGO?

Kram...

Hmm... Min kæreste roder også, han samler også på nærmest alt, hans værste samleri er når folk skal af med ting, køkkenting, ledninger eller andet ligegyldigt, så siger han ja tak, hvor jeg efterfølgende siger jeg ikke gider ha det i mit hjem.. ;-) Hehe, 

vi går sammen nogen gange om at tømme ud, det tager tid med der ryger tung ud... Jeg syntes ikke du kan tillade dig at smide hans ting ud uden at fortælle ham det, hvorfor ikke være sammen med ham om det? - fortæl ham hvad du mener om rodet... Måske han vil forstå...  

Anmeld

13. december 2012

MortilElias2010

EK's Moar skriver:

Kram...

No-GO men det stopper nu ikke min mand for at gøre det ved mit, eller ihvertfald stille spørgsmål til mine ting - og er nu ikke horder men han er heller ikke til "rod". Han smider dog ikke bare noget ud, GOD ting! V respektere hinandens ejendele. Kunne aldrig selv finde på det. Han lyder som om han kunne have et problem med at smide ud, ligesom de dokumentarer man kan følge på tv. Eller også er han bare eksentrisk  som min far (som dog udviklede maniodepressivitet) og samlede på ALT den sidste tid indennhan blev indlagt på den lukkede. Han er dog fuldstændig rask den dag idag kendte er værd at holde øje med  Men nej smid ikke noget af din mands ejendele ud. Heller ikke selvom han aldrig ville bemærke det, intet er sikkert! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.