Har fødselsdag på mandag ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke med fødselsdagen, søde

Jeg ved hvordan du har det. Der er lidt over 3 mdr., så er det min tur. Jeg ved ikke, hvorfor jeg synes det er så forfærdeligt, at blive 40 år - det lyder bare så gammelt. Men vi er ikke gamle - alle siger det er så fantatisk i 40erne, så det må du fortælle mig om er rigtigt inden, at det er min tur

Ha ha ha   søde tak   hvor er du sød ... Seriøst jeg føler/syntes det er et kææææææmpe skridt , 40 år , FYRRE   4  0 ..

Shit , jeg føler seriøst at jeg i dag er blevet voksen ..  Det går nok over igen .. Jeg skal nok stå her på den anden side og give dig en hjælpende hånd herover til de voksnes rækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Laulund87

Tillykke

Anmeld

17. december 2012

wamse

Stort tillykke med dagen

Anmeld

17. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Tillykke

Mange tak  der har været en hård dag i de voksnes rækker ..

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Mange tak  der har været en hård dag i de voksnes rækker ..

Hæhæ tror jeg gerne, men så ondt gjorde det vel heller ikke

Anmeld

17. december 2012

Lady Marion <3

wamse skriver:

Stort tillykke med dagen

Tak søde   Nu jeg også voksen

Anmeld

17. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ha ha ha   søde tak   hvor er du sød ... Seriøst jeg føler/syntes det er et kææææææmpe skridt , 40 år , FYRRE   4  0 ..

Shit , jeg føler seriøst at jeg i dag er blevet voksen ..  Det går nok over igen .. Jeg skal nok stå her på den anden side og give dig en hjælpende hånd herover til de voksnes rækker

Og ikke at forglemme - du ser hammerende godt ud og ligner ikke en der er blevet 40 år.

Uha, jeg kan godt forstå dig - jeg tror jeg får det ligesådan på dagen. Men man vænner sig vel til det.

Hvor er jeg glad for, at du kan hjælpe mig godt på vej når det er min tur

Anmeld

17. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Hæhæ tror jeg gerne, men så ondt gjorde det vel heller ikke

Det er faktisk så kikset at Alexander har haft roskildesyge hele natten så hverken manden eller jeg har sovet .. Da jeg kom i skole i morges gloede de noget   jeg lignede en på 50

Anmeld

17. december 2012

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Og ikke at forglemme - du ser hammerende godt ud og ligner ikke en der er blevet 40 år.

Uha, jeg kan godt forstå dig - jeg tror jeg får det ligesådan på dagen. Men man vænner sig vel til det.

Hvor er jeg glad for, at du kan hjælpe mig godt på vej når det er min tur

Tak søde du   jeg står klar og venter   Det føltes ikke så slemt , endnu

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Det er faktisk så kikset at Alexander har haft roskildesyge hele natten så hverken manden eller jeg har sovet .. Da jeg kom i skole i morges gloede de noget   jeg lignede en på 50

Det var hurtigt at ældes 10 år Men når du får noget søvn, ser du nok straks yngre ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.