Har fødselsdag på mandag ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Mor1012

Lady Marion <3 skriver:

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Ja meget .. og er kun 26 .. jeg vil ik sige jeg tænker på min alder, men jeg tænker på at se yngre ud end jeg er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Mor1012

HAR HØRT DET SIGES

MAN HAR IKK ORDENLIGT FÅET SEX FØR MAN ER OVER 30..

DET ER DER MAN HAR DET ALLER BEDSTE SEX.

ER DET RIGTIGT

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Prinsessen<3 skriver:

Ja meget .. og er kun 26 .. jeg vil ik sige jeg tænker på min alder, men jeg tænker på at se yngre ud end jeg er..

Jeg prøver også at "holde mig yngre end jeg er"  passer på mig selv , klæder mig som jeg altid har gjort fordi jeg har det bedst sådan ,, bliver aldrig gammel kone typen tror jeg

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Prinsessen<3 skriver:

HAR HØRT DET SIGES

MAN HAR IKK ORDENLIGT FÅET SEX FØR MAN ER OVER 30..

DET ER DER MAN HAR DET ALLER BEDSTE SEX.

ER DET RIGTIGT

Sex bliver bedre med alderen det er helt sikkert  så du har jo noget at se frem til

Anmeld

12. december 2012

M (:

Lady Marion <3 skriver:

Tror faktisk også jeg havde det ved 20 og så blev jeg mor 14 dage efter min 20 års dag  så var man virkelig voksen.

Wauw ja, så bliver man rigtig voksen! 

Jeg har da også siden erfaret, at man ikke er mere voksen af at være i tyverne - og nu skal jeg være mor kort før min 24 års fødselsdag, så måske jeg bliver mere voksen der? 

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

M (: skriver:

Wauw ja, så bliver man rigtig voksen! 

Jeg har da også siden erfaret, at man ikke er mere voksen af at være i tyverne - og nu skal jeg være mor kort før min 24 års fødselsdag, så måske jeg bliver mere voksen der? 

Jeg føler mig stadig ikke som voksen  nok derfor jeg har svært ved det høje tal

Anmeld

12. december 2012

M (:

Lady Marion <3 skriver:

Jeg føler mig stadig ikke som voksen  nok derfor jeg har svært ved det høje tal

Men spørgsmålet er, om man nogensinde bliver rigtig voksen? 

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

M (: skriver:

Men spørgsmålet er, om man nogensinde bliver rigtig voksen? 

Det er nemlig det der gør mig bange  en dag får man set sig i spejlet og så er man gammel og rynket i en 80 års krop men indvendigt er man stadig 16

Anmeld

12. december 2012

M (:

Lady Marion <3 skriver:

Det er nemlig det der gør mig bange  en dag får man set sig i spejlet og så er man gammel og rynket i en 80 års krop men indvendigt er man stadig 16

Puha, det er en lidt skræmmende tanke.. 

Anmeld

17. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med fødselsdagen, søde

Jeg ved hvordan du har det. Der er lidt over 3 mdr., så er det min tur. Jeg ved ikke, hvorfor jeg synes det er så forfærdeligt, at blive 40 år - det lyder bare så gammelt. Men vi er ikke gamle - alle siger det er så fantatisk i 40erne, så det må du fortælle mig om er rigtigt inden, at det er min tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.