Har fødselsdag på mandag ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hehe, jeg synes det er vildt at jeg bliver 20 næste gang! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Lady Marion <3

Wimmie skriver:

Jeg havde det på samme måde da jeg blev 30 sidste år... I går havde jeg slet ikke tid til at opdage at jeg blev 31, men jeg er stadig ikke glad for min stigende alder og kommer også til at frygte 40

Dumt egl, for ja - alder er jo kun et tal...men alligevel 

Vi kan godt blive enige at 40 er gammelt ikke  Der er forskellige grænser ved 40 års alderen bla nu det definitivt slut med at få børn mm.   

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

rikkeregnbue skriver:

Hehe, jeg synes det er vildt at jeg bliver 20 næste gang! 

Ha ha du er ligeså gammel som min datter  Hun bliver 20 til jan .

Anmeld

12. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha du er ligeså gammel som min datter  Hun bliver 20 til jan .

Hehe, ja... Min bliver 1 år til Januar, så jeg føler mig ikke gammel - endnu

Anmeld

12. december 2012

M (:

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Det lyder vildt fjollet, men jeg havde "krise" allerede da jeg blev TYVE!  Der var jeg jo ikke teenager mere, og det måtte jo betyde, at man pludselig var rigtig voksen! Glæder mig IKKE til at blive 30, og slet ikke 40, men der er heldigvis længe til endnu (prøver i hvert fald at bilde mig selv ind, at 30 først er om laaaang tid)..

Anmeld

12. december 2012

Kloster

Må indrømme at jeg har det fint med min alder... 36 år i dag

Og self tænker jeg over, at jeg jo bliver ældre og ældre og snart bliver jeg rund igen. Men jeg tænker også: Har jeg nået det, jeg ville.... OG je det har jeg!!

Når jeg er 40 år, har jeg været gift i 18 år, har 3 drenge på 19, 17 og 13 år. Økonomien er kun blevet bedre (håber jeg) Ell jeg læser måske til Spl, som virkelig er drømmeuddannelsen. Ell jeg underviser i mit fag ell jeg har et andet godt fedt job. Jeg har planer og ideer til, hvordan de videre liv skal løbe af sig...

Jeg tror på, at når jeg bliver 40 år, er jeg i min absolut bedste alder. Jeg kender mig selv 100%, jeg ved hvad jeg vil, hvad jeg står for og kender bestemt også mine egne grænser. Jeg har livserfaring og stadig total hooked på ny viden.

Jeg ved ikke om jeg direkte glæder mig til tallet 40, men jeg glæder mig da bestemt til bare at blive ældre, moden, erfaringsrig og endnu mere glad for mit liv

Anmeld

12. december 2012

Moma

Lady Marion <3 skriver:

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Jeg forstår dig godt, jeg bliver 40 om lige godt 2 år. Jeg bliver helt svedt ved tanken. Men der er ikke så meget at gøre ved det  Alternativet er mere kedeligt at tænke på. Så vi må få det bedste ud af det! 

KÆMPE STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN PÅ MANDAG - HÅBER DU FÅR EN DEJLIG DAG!

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Moma skriver:

Jeg forstår dig godt, jeg bliver 40 om lige godt 2 år. Jeg bliver helt svedt ved tanken. Men der er ikke så meget at gøre ved det  Alternativet er mere kedeligt at tænke på. Så vi må få det bedste ud af det! 

KÆMPE STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN PÅ MANDAG - HÅBER DU FÅR EN DEJLIG DAG!

I har ret man skal sgu være glad for man er her og er sund og rask ..  Tak vil prøve at nyde dagen

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

M (: skriver:

Det lyder vildt fjollet, men jeg havde "krise" allerede da jeg blev TYVE!  Der var jeg jo ikke teenager mere, og det måtte jo betyde, at man pludselig var rigtig voksen! Glæder mig IKKE til at blive 30, og slet ikke 40, men der er heldigvis længe til endnu (prøver i hvert fald at bilde mig selv ind, at 30 først er om laaaang tid)..

Tror faktisk også jeg havde det ved 20 og så blev jeg mor 14 dage efter min 20 års dag  så var man virkelig voksen.

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Kloster skriver:

Må indrømme at jeg har det fint med min alder... 36 år i dag

Og self tænker jeg over, at jeg jo bliver ældre og ældre og snart bliver jeg rund igen. Men jeg tænker også: Har jeg nået det, jeg ville.... OG je det har jeg!!

Når jeg er 40 år, har jeg været gift i 18 år, har 3 drenge på 19, 17 og 13 år. Økonomien er kun blevet bedre (håber jeg) Ell jeg læser måske til Spl, som virkelig er drømmeuddannelsen. Ell jeg underviser i mit fag ell jeg har et andet godt fedt job. Jeg har planer og ideer til, hvordan de videre liv skal løbe af sig...

Jeg tror på, at når jeg bliver 40 år, er jeg i min absolut bedste alder. Jeg kender mig selv 100%, jeg ved hvad jeg vil, hvad jeg står for og kender bestemt også mine egne grænser. Jeg har livserfaring og stadig total hooked på ny viden.

Jeg ved ikke om jeg direkte glæder mig til tallet 40, men jeg glæder mig da bestemt til bare at blive ældre, moden, erfaringsrig og endnu mere glad for mit liv

Jaa du har ret   man har styr på livet , er ovenpå   Nu skal man huske at stoppe op , have mindre travlt og nyde livet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.