Har fødselsdag på mandag ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.406 visninger
67 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Lady Marion <3

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

LouiseRH

Lady Marion <3 skriver:

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Jeg tænker ikke så meget over det... Nu er jeg også "kun" 20

Det er egentlig utroligt, ikk? Som barn der længes man efter at blive voksen, når man så endelig bliver "voksen", så vil man bare være barn igen

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

LouiseRH skriver:

Jeg tænker ikke så meget over det... Nu er jeg også "kun" 20

Det er egentlig utroligt, ikk? Som barn der længes man efter at blive voksen, når man så endelig bliver "voksen", så vil man bare være barn igen

Det er vist også første gang jeg har det sådan her . Nok fordi jeg syntes at når man er 40 er man gammel   Nyd det , syntes det er få dagen siden jeg var 20 år

Anmeld

12. december 2012

Miss Kat

Tjaeh jeg forstår dig nu godt... Jeg bliver 30 næste år og synes også, det er en skræmmende tanke, selvom det jo altså virkelig bare er et tal, som du siger. Der er bare noget ekstra skræmmende over runde fødselsdage... Måske også fordi man så kigger tilbage på et helt årti frem for et enkelt år, som man ellers gør til sin fødselsdag. Hvis man gør det.

Anyways, ud fra dit profilbillede kan man virkelig ikke se, du bliver 40, hvis det på nogen måde kan være en trøst.

Og så ellers et stort tillykke med fødselsdagen.  

Anmeld

12. december 2012

LouiseRH

Lady Marion <3 skriver:

Det er vist også første gang jeg har det sådan her . Nok fordi jeg syntes at når man er 40 er man gammel   Nyd det , syntes det er få dagen siden jeg var 20 år

Jeg forsøger

Og tillykke med fødselsdagen på mandag, håber du får en god dag

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Miss Kat skriver:

Tjaeh jeg forstår dig nu godt... Jeg bliver 30 næste år og synes også, det er en skræmmende tanke, selvom det jo altså virkelig bare er et tal, som du siger. Der er bare noget ekstra skræmmende over runde fødselsdage... Måske også fordi man så kigger tilbage på et helt årti frem for et enkelt år, som man ellers gør til sin fødselsdag. Hvis man gør det.

Anyways, ud fra dit profilbillede kan man virkelig ikke se, du bliver 40, hvis det på nogen måde kan være en trøst.

Og så ellers et stort tillykke med fødselsdagen.  

Tror faktisk at du har ret , det er fordi jeg ubevidst kigger tilbage på et helt år-ti , et lidt sørgeligt et faktisk , er sgu helt depri   Men ved da godt jeg slet ikke kommer til at mærke forskel på tirsdag  det er så fjollet ..   Tænker bare man ældes uden man opdager det , aiii

Tak det var sødt af dig at skrive sådan om mit billede , det er taget sidste måned og er vist ikke ældet siden

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

LouiseRH skriver:

Jeg forsøger

Og tillykke med fødselsdagen på mandag, håber du får en god dag

Tak   skal holde brunch søndag , skal nok blive hyggeligt

Anmeld

12. december 2012

Hvem?

Føs'dage er da altid hyggeligt, familie og venner samles og ikke mindst er med blevet det år ældre og de erfaringer rigere

Og stort tillykke, forresten

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Hvem? skriver:

Føs'dage er da altid hyggeligt, familie og venner samles og ikke mindst er med blevet det år ældre og de erfaringer rigere

Og stort tillykke, forresten

Hvis jeg dog bare kunne se sådan på det  Tak , sikker på dagen bliver hyggelig .

Anmeld

12. december 2012

TeamRocket

Fucking fyrre og fantastisk! :-D hvem har bestemt det er dårligt at blive ældre? Jeg kan slet ikke vente! Tillykke med fødselsdagen og det flotte runde tal :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.