Har fødselsdag på mandag ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Lise

Lady Marion <3 skriver:

Åh   det er øv , min dag blev ødelagt af min søns roskildesyge  Men vi holdte det heldigvis om søndagen hvor vi holdte brunch for 30 mennesker så jeg fik totalt gode og mange gaver   Fik du nogle gaver og blev du opvartet på sengekanten ??

Jamen, det er da festligt med roskildesyge

Godt at du nåede at blive fejret inden

Min søde mand sørgede for rundstykker og gavebord om morgenen, så det var hyggeligt. Jeg var bare så træt, at jeg ikke helt kunne finde ud af at sætte ordentlig pris på det  Men gaver fik jeg, og de var rigtig gode. Så var jeg på arbejde, men gik lidt tidligt pga sygdommen. Og så lå jeg ellers der på sofaen og flød, mens mand knoklede med at lave lækker middag. Heldigvis var det super skøn mad, så spist fik jeg, og så tilbage på sofaen  Alle tiders fødselsdag  Jeg har heldigvis ikke planlagt at holde noget, for det havde jeg ikke overskuet. Vores weekend var fyldt med sociale arrangementer, og min familie bor i den anden ende af landet, og vi skal hjem til dem på fredag og holde juleferie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Lady Marion <3

Lise skriver:

Jamen, det er da festligt med roskildesyge

Godt at du nåede at blive fejret inden

Min søde mand sørgede for rundstykker og gavebord om morgenen, så det var hyggeligt. Jeg var bare så træt, at jeg ikke helt kunne finde ud af at sætte ordentlig pris på det  Men gaver fik jeg, og de var rigtig gode. Så var jeg på arbejde, men gik lidt tidligt pga sygdommen. Og så lå jeg ellers der på sofaen og flød, mens mand knoklede med at lave lækker middag. Heldigvis var det super skøn mad, så spist fik jeg, og så tilbage på sofaen  Alle tiders fødselsdag  Jeg har heldigvis ikke planlagt at holde noget, for det havde jeg ikke overskuet. Vores weekend var fyldt med sociale arrangementer, og min familie bor i den anden ende af landet, og vi skal hjem til dem på fredag og holde juleferie.

Din fødselsdag lød hyggelig trods alt

Lyder som om du har en sød mand

Hvad syntes du om at have fødselsdag en uge før jul ??

Jeg har altid syntes det var så hyggeligt og kunne ikke tænke mig det anderledes .

Anmeld

18. december 2012

Malonde1985

40 og fantastisk

Ej jeg forstår dig godt! Jeg bliver 28 lige om lidt og rykker jo tættere og tættere på de 30! Det skræmmer mig da lidt, for jeg føler mig ikke som en på 30 år.. men ja alder er jo bare et tal, og det ser da ud som om du holder dig godt

Anmeld

18. december 2012

Lady Marion <3

Malonde1985 skriver:

40 og fantastisk

Ej jeg forstår dig godt! Jeg bliver 28 lige om lidt og rykker jo tættere og tættere på de 30! Det skræmmer mig da lidt, for jeg føler mig ikke som en på 30 år.. men ja alder er jo bare et tal, og det ser da ud som om du holder dig godt

Har kæmpet med næb og kløer mod fyrre, fed og færdig ha ha

Blev 40 i går og føler mig ikke anderledes  syntes seriøst bare det lyder totalt gammelt

Anmeld

18. december 2012

Father

Lady Marion <3 skriver:

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Jeg har det fint med mim alder, og har ikke noget imod at blive ældre. Men jeg er jo også en mand, vi modnes jo bare.....

Anmeld

18. december 2012

Lady Marion <3

Father skriver:

Jeg har det fint med mim alder, og har ikke noget imod at blive ældre. Men jeg er jo også en mand, vi modnes jo bare.....

Ja men hvor gammel er du ??

Syntes fra 30 erne til 40 er et stort skridt

Anmeld

18. december 2012

Father

Lady Marion <3 skriver:

Ja men hvor gammel er du ??

Syntes fra 30 erne til 40 er et stort skridt

Bliver 33 næste gang.

Anmeld

18. december 2012

Lady Marion <3

Father skriver:

Bliver 33 næste gang.

Ha ha så det da klart du ingen problemer har endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.