Har fødselsdag på mandag ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Lady Marion <3

TeamRocket skriver:

Fucking fyrre og fantastisk! :-D hvem har bestemt det er dårligt at blive ældre? Jeg kan slet ikke vente! Tillykke med fødselsdagen og det flotte runde tal :-D

Ha ha en god instilling at have   Må jeg spørge hvor gammel du er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes man skal tænke over alternativet ved IKKE at blive fyrre.

Og det er altså at man er død inden.

For hver fødselsdag man oplever skal man være taknemmelig.

Jeg bliver 30 om 1,5 år og det skræmmer mig ikke. Jeg synes dog tiden går helt vildt stærkt. Men som min far sagde "Lev stærkt. Dø gammel". (Han nåede dog desværre ikke selv at blive gammel og det er sikkert også derfor jeg har holdningen om taknemmelighed)

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

RGN skriver:

Jeg synes man skal tænke over alternativet ved IKKE at blive fyrre.

Og det er altså at man er død inden.

For hver fødselsdag man oplever skal man være taknemmelig.

Jeg bliver 30 om 1,5 år og det skræmmer mig ikke. Jeg synes dog tiden går helt vildt stærkt. Men som min far sagde "Lev stærkt. Dø gammel". (Han nåede dog desværre ikke selv at blive gammel og det er sikkert også derfor jeg har holdningen om taknemmelighed)

Begge mine forældre gik bort tidligt   Men det får mig ikke til at være taknemmelig   Har ikke tænkt på jeg skulle være taknemmelig , men måske   Har bare ikke lyst til at blive gammel , vil være evigt ung

Anmeld

12. december 2012

Leneur

Lady Marion <3 skriver:

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Jeg har det nu ikke slemt med at blive 40 om præcis 4 måneder men kan ærligt ikke forstå det, fordi jeg slet ikke føler mig så gammel indeni. Nu har jeg så en storebror der lige er blevet 45 og et par kusiner der også er ældre end mig, så på dem kan jeg jo se at alderen ikke trykker dem og jeg glæder mig faktisk til at holde fødselsdagsfest og være i centrum på MIN runde fødselsdagsfest....

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Leneur skriver:

Jeg har det nu ikke slemt med at blive 40 om præcis 4 måneder men kan ærligt ikke forstå det, fordi jeg slet ikke føler mig så gammel indeni. Nu har jeg så en storebror der lige er blevet 45 og et par kusiner der også er ældre end mig, så på dem kan jeg jo se at alderen ikke trykker dem og jeg glæder mig faktisk til at holde fødselsdagsfest og være i centrum på MIN runde fødselsdagsfest....

Jeg havde det heller ikke så slemt for et par mdr . siden   Kan være dit kommer   Hi hi   Jeg føler mig slet heller ikke som  en på 40

Anmeld

12. december 2012

Muhmi

Forstår dig... Jeg er nu ikke så skræmt over min alder endnu, men alligevel kan jeg godt blive lidt underlig over at tænke på at der kun er 2 år til jeg bliver 30...

Og jeg må da indrømme at jeg nogle gange mærker en slags "midtlivskrise" snige sig ind over mig... Altså ikke selve krisen, men nogle af de tanker som jeg kunne forestille mig ville florére i ens sind når man har midtlivskrise...

Synes godt nok ikke det er særlig længe siden at jeg var 17 og åndsvag... Det kan jeg ikke prale af mere... Som Brad Pitt så smukt siger det i "Troja" : Du bliver ikke skønnere end du er lige nu.

Det er så sandt som det er sagt, synes jeg!

Selvom jeg ikke er ældre end 27, så er jeg taknemlig og glad for hver eneste dag jeg er her og derfor skræmmer alderen mig ikke så meget, for tænk nu hvis jeg ikke var her, det ville jeg egentlig være ret træt af... Men vil da blive glad bare jeg får lov til at være her mere end 60 år

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Muhmi skriver:

Forstår dig... Jeg er nu ikke så skræmt over min alder endnu, men alligevel kan jeg godt blive lidt underlig over at tænke på at der kun er 2 år til jeg bliver 30...

Og jeg må da indrømme at jeg nogle gange mærker en slags "midtlivskrise" snige sig ind over mig... Altså ikke selve krisen, men nogle af de tanker som jeg kunne forestille mig ville florére i ens sind når man har midtlivskrise...

Synes godt nok ikke det er særlig længe siden at jeg var 17 og åndsvag... Det kan jeg ikke prale af mere... Som Brad Pitt så smukt siger det i "Troja" : Du bliver ikke skønnere end du er lige nu.

Det er så sandt som det er sagt, synes jeg!

Selvom jeg ikke er ældre end 27, så er jeg taknemlig og glad for hver eneste dag jeg er her og derfor skræmmer alderen mig ikke så meget, for tænk nu hvis jeg ikke var her, det ville jeg egentlig være ret træt af... Men vil da blive glad bare jeg får lov til at være her mere end 60 år

Du har ret   Forresten så er 40 erne kvindens bedste alder   og det er vel nærmest som 40 årig i dag man skal have sin midtlivs krise (folk bliver jo ældre i dag)  Nyd din ungdom mindst 10 år endnu .

Anmeld

12. december 2012

Muhmi

Lady Marion <3 skriver:

Du har ret   Forresten så er 40 erne kvindens bedste alder   og det er vel nærmest som 40 årig i dag man skal have sin midtlivs krise (folk bliver jo ældre i dag)  Nyd din ungdom mindst 10 år endnu .

Præcis!! 40, fiks og frejdig? Hihihi

Må nu indrømme at 40 virker som en mega fed alder, så er ungerne store nok til at blive passet ude i en weekend og jeg er stadig så ung at jeg kan holde en fed weekend med druk

Er sguda ikke så slemt, når man tænker over det  

Anmeld

12. december 2012

Lady Marion <3

Muhmi skriver:

Præcis!! 40, fiks og frejdig? Hihihi

Må nu indrømme at 40 virker som en mega fed alder, så er ungerne store nok til at blive passet ude i en weekend og jeg er stadig så ung at jeg kan holde en fed weekend med druk

Er sguda ikke så slemt, når man tænker over det  

Ja tænk hvis jeg ikke havde fået en efternøler så havde jeg haft et barn hjemme på 17 år , den ældste er flyttet   Det er vildt , godt jeg fik en efternøler   Partyy må vente til jeg fylder 50

Anmeld

12. december 2012

Wimmie

Lady Marion <3 skriver:

Tænk at jeg skulle blive en af dem   En af dem som rent faktisk er trist og lidt skræmt over sin alder .. Jeg har altid sagt at alder bare er et tal . Jeg bliver 40 år på mandag  40 som i FYRRE år ...  OMG. Andre der har det sådan med alder ?

Jeg havde det på samme måde da jeg blev 30 sidste år... I går havde jeg slet ikke tid til at opdage at jeg blev 31, men jeg er stadig ikke glad for min stigende alder og kommer også til at frygte 40

Dumt egl, for ja - alder er jo kun et tal...men alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.