Anonym skriver:
Har ikke gjort det før - kun igår.. Fik det så skidt efter at have spist og ondt i maven - derfor jeg gjorde det.. Men fik det også godt bagefter..
Lukker nok øjnene for det og lader som ingenting, for føler ikke det er et problem for mig..
Vil føle mig dum ved at sidde deroppe ved lægen og snakke om det, for ser det ikke som slemt overhovedet.. 
Hvis du har gjort den en gang og du fik det godt ved det, så gør du det igen...
Du skal virkelig passe på.. At kaste op er det værste man kan gøre, da det får din mavesyre op i munden er derfor ødelægger dine tænder.. På meget kort tid
Du kommer til at se rigtig syg ud i ansigtet efter kort tid, og det ønsker du sikkert heller ikke...
Spiser man sjældent, så sætter man forbrændingen i stå.. Dvs. man taber sig langsommere end man normalt ville gøre...
Jeg ved godt at det er svært, men hvis du virkelig gerne vil tabe dig uden at komme til at se syg og grå ud i ansigtet, så skal du spise mange gange om dagen... Du kan bare nøjes med at spise frugt, gulerødder, knækbrød og i den dur hvis det er det der fungerer for dig.. Men spise det skal du, for din egen skyld... Du fortryder det meget hvis du fortsætter på den her måde...
Det kan godt være du taber dig i en fart, men fordi du smadrer din forbrænding på den måde, vil du når du engang føler for at spise igen, tá på meget hurtigt..
Du skal virkelig tænke dig om... Spis meget lidt, og og så de sunde ting... 6 gange om dagen... Det andet få du i sidste ende ingenting godt ud af...
Husk også på at for at din hjerne kan fungere skal den ha en lille smule fedt.. Det nok ikke det du vil høre nu, så spis hvad du selv synes.. Bare du husker at spise...
Bare lidt 
Anmeld