Har jeg spiseforstyrrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.589 visninger
62 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg har nu i noget tid gået og ikke rigtig ville spise.
Jeg er begyndt at veje mig dagligt og bliver skuffet hvis vægten ikke er gået ned, og er den gået ned, så er jeg stadig skuffet og vil have den længere ned.

Igår lavede jeg mad og spiste lidt, men alligevel gik jeg kort tid efter pga. mavepine ned og stak fingre i halsen og fremprovokerede opkastning, og gik resten af aftenen og kastede lidt op.

Idag har jeg intet spist og vil heller ikke..
Hvad sker der med mig?

Vejede i sidste uge 76 kg. og idag var den på 72,8 (blev super skuffet, da det også var det den stod på igår).

Jeg står flere gange og kigger mig i spejlet og ser på min krop og bliver utilfreds..
Det er rigtig svært, og når der komme samtale igang om det bliver jeg rigtig ked af det - men alligevel ser jeg det samtidig ikke som noget problem - for fungerer jo..

Hilsen mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg er begyndt at veje mig dagligt og bliver skuffet hvis vægten ikke er gået ned, og er den gået ned, så er jeg stadig skuffet og vil have den længere ned.

Igår lavede jeg mad og spiste lidt, men alligevel gik jeg kort tid efter pga. mavepine ned og stak fingre i halsen og fremprovokerede opkastning, og gik resten af aftenen og kastede lidt op.

Hvad sker der med mig?

Vejede i sidste uge 76 kg. og idag var den på 72,8 (blev super skuffet, da det også var det den stod på igår).

Jeg står flere gange og kigger mig i spejlet og ser på min krop og bliver utilfreds..
Det er rigtig svært, og når der komme samtale igang om det bliver jeg rigtig ked af det - men alligevel ser jeg det samtidig ikke som noget problem - for fungerer jo..

Hilsen mig..

Kunne godt lyde sådan på det.
Og du skal helst søge hjælp hurtigst muligt hos din læge, før det går helt galt.
Har selv haft det og jeg kom helt ned på 40 kg og var meget tæt på indlægges men kom på rette køl igen.
Så synes du skal få en tid hos din læge hurtigst muligt.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Kunne godt lyde sådan på det.
Og du skal helst søge hjælp hurtigst muligt hos din læge, før det går helt galt.
Har selv haft det og jeg kom helt ned på 40 kg og var meget tæt på indlægges men kom på rette køl igen.
Så synes du skal få en tid hos din læge hurtigst muligt.

Jeg føler mig bare dum ved at skulle sidde ved lægen og tale om det, for jeg ser det jo ikke som et problem for mig selv

Anmeld

11. december 2012

LR85

Øhhhhh JA! 

Når du ligefrem stikker en finger i halsen, så er der altså noget galt! 

Søg hjælp!!

Anmeld

11. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg føler mig bare dum ved at skulle sidde ved lægen og tale om det, for jeg ser det jo ikke som et problem for mig selv

Sådan havde jeg det præcis også.
Men det er det bedste før det ender utrolig galt..
Du skal være velkommen til at skrue privat også.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Sådan havde jeg det præcis også.
Men det er det bedste før det ender utrolig galt..
Du skal være velkommen til at skrue privat også.

Ved godt det måske er bedst - men kan ikke få mig selv til det..

Og går jo af og til og føler sult og har lyst til mad - men nægter mig selv det..

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Øhhhhh JA! 

Når du ligefrem stikker en finger i halsen, så er der altså noget galt! 

Søg hjælp!!

Har ikke gjort det før - kun igår.. Fik det så skidt efter at have spist og ondt i maven - derfor jeg gjorde det.. Men fik det også godt bagefter..

Lukker nok øjnene for det og lader som ingenting, for føler ikke det er et problem for mig..
Vil føle mig dum ved at sidde deroppe ved lægen og snakke om det, for ser det ikke som slemt overhovedet..

Anmeld

11. december 2012

LR85

Anonym skriver:

Og går jo af og til og føler sult og har lyst til mad - men nægter mig selv det..

Kan du så komme til lægen!!!!!!!!

håber ikke du har børn eller skal have, du har da en spiseforstyrrelse og kan ikke tage vare på dig selv! 

Anmeld

11. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg ville slet ikke indse det var et problem.. Til sidst blev jeg tvunget af min mor som tog med til lægen og nærmest slæbte mig af sted fordi jeg var kommet så langt ned i vægt.

Hvis det er du føler sult så måske købe noget frugt og have det derhjemme. Også spise lidt af det. Også virkelig bare sige til sig selv man ikke skal gå ud og fremprovkere til opkast. Selvom det er utrolig svært.
Og indrømmer gerne jeg tit går en hel dag uden mad. Og først spiser aftensmad.. Men hold op hvor er men udkørt og ingen kræfter eller energi har. Så det bare og tvinge sig til det. Selvom det virkelig er svært.

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

Anonym skriver:

Hej Piger.

Hvad sker der med mig?

Hilsen mig..

At du skriver og spørger herinde viser jo at du godt ved at det er forkert. Syntes du skal ringe og bestille en tid ved din læge hurtigst muligt og få en tid så du kan få hjælp. Inden det går helt galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.