Har jeg spiseforstyrrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Anonym trådstarter

0siv0 skriver:

Nu har jeg læst dit indlæg og skimmet tråden, og jeg synes der er mange uafklarede ting ift. din situation. Om du decideret har en spiseforstyrrelse eller ej kræver en faglig vurdering, men det lyder i hvert fald som om, at du er forstyrret i din spisning.

Hvis du synes det er grænseoverskridende at snakke med din læge, så prøv evt. at kontakte Landsforeningen mod Spiseforstyrrelser (LMS). De har f.eks. chatrådgivning, hvor du kan chatte anonymt med en frivillig rådgiver og få lidt andre øjne på din situation, og måske lidt hjælp til afklaring og til, hvad du kan gøre herefter.

Deres hjemmeside finder du her: http://www.lmsnyt.dk/

Ønsker dig alt det bedste fremover.

Tak for din besked..

Det er nok meget mere mig at starte med den vej, så jeg ikke behøver stå frem og ansigt til ansigt med min læge f.eks. ligenu..

Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Vilgerneværegravid

Anonym skriver:

Jeg føler mig bare dum ved at skulle sidde ved lægen og tale om det, for jeg ser det jo ikke som et problem for mig selv

Når du skriver herinde, må det jo et eller andet sted være et problem for dig? Du har det jo ikke godt, og det er vel et problem? Hvis ikke du føler dig tryg ved din læge, så skift. Du skal snakke med nogen om det før det  udvikler sig.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Når du skriver herinde, må det jo et eller andet sted være et problem for dig? Du har det jo ikke godt, og det er vel et problem? Hvis ikke du føler dig tryg ved din læge, så skift. Du skal snakke med nogen om det før det  udvikler sig.

Har prøvet at skrive til LMS - har spist lidt, men sulten er begyndt at forsvinde og efter jeg er begyndt at spise lidt igen, så falder vægten stadig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.