Har jeg spiseforstyrrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

o1Mutte

LR85 skriver:

Kan du så komme til lægen!!!!!!!!

håber ikke du har børn eller skal have, du har da en spiseforstyrrelse og kan ikke tage vare på dig selv! 

Sikke da en udmelding

Syntes ikke det er fair at skrive sådan til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

MorTilEn2013Dreng

o1Mutte skriver:

Sikke da en udmelding

lige mine ord

Anmeld

11. december 2012

Minmio

Anonym skriver:

Jeg føler mig bare dum ved at skulle sidde ved lægen og tale om det, for jeg ser det jo ikke som et problem for mig selv

Du skal ikke føle dig dum, det vigtigste at du selv kan se at du har brug for hjælp, og jeg synes at du skal snakke med din læge om det, før du skader din krop endnu mere. Din krop har ikke godt af det, de fleste læger har haft patienter med samme problem, og h*n vil ikke se ned på dig eller grine, helt sikker på a din læge vil hjælpe dig, så ring og får bestilt en tid så snart du kan. Jo længere tid det står på, jo værre vil du få  

Anmeld

11. december 2012

LR85

o1Mutte skriver:

Sikke da en udmelding

sorry hvis det lyder hårdt, men der er jo INTET ondt ment. 

Synes det er helt fair a skrive, til enhver der har en så stor psykisk lidelse, at de skal kunne tage vare på dem selv før det er forsvarligt at tage vare på et barn. 

Og a hun selv sidder og skriver a hun synes det er ligegyldigt og ikke lan se problemet i a gå og stikke fingre i halsen, veje sig dagligt i håb om a have tabt sig, lade være med a spise, får dårlig samvittighed og alt det -ja så synes jeg man skal se a komme afsted til en læge der kan hjælpe. 

Anmeld

11. december 2012

AnnaB.

o1Mutte skriver:

Sikke da en udmelding

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Kan du så komme til lægen!!!!!!!!

håber ikke du har børn eller skal have, du har da en spiseforstyrrelse og kan ikke tage vare på dig selv! 

Nej har ikke børn og er heller ikke gravid..

Det er SVÆRT!!

Anmeld

11. december 2012

come2

LR85 skriver:

sorry hvis det lyder hårdt, men der er jo INTET ondt ment. 

Synes det er helt fair a skrive, til enhver der har en så stor psykisk lidelse, at de skal kunne tage vare på dem selv før det er forsvarligt at tage vare på et barn. 

Og a hun selv sidder og skriver a hun synes det er ligegyldigt og ikke lan se problemet i a gå og stikke fingre i halsen, veje sig dagligt i håb om a have tabt sig, lade være med a spise, får dårlig samvittighed og alt det -ja så synes jeg man skal se a komme afsted til en læge der kan hjælpe. 

Synes ik der er grund til at blande børn ind i det. Det er ikke rart for ts hvis hun rent faktisk har et barn, og så får kastet sådan en bemærkning i hovedet. til ts - den eneste der kan hjælpe er lægen, du er på vej ud på et sidespor der kan være utrolig svært at komme ud af. Har du ikke en du har tillid til der kan tage med dig ??

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Jeg ville slet ikke indse det var et problem.. Til sidst blev jeg tvunget af min mor som tog med til lægen og nærmest slæbte mig af sted fordi jeg var kommet så langt ned i vægt.

Hvis det er du føler sult så måske købe noget frugt og have det derhjemme. Også spise lidt af det. Også virkelig bare sige til sig selv man ikke skal gå ud og fremprovkere til opkast. Selvom det er utrolig svært.
Og indrømmer gerne jeg tit går en hel dag uden mad. Og først spiser aftensmad.. Men hold op hvor er men udkørt og ingen kræfter eller energi har. Så det bare og tvinge sig til det. Selvom det virkelig er svært.

Du har nok ret, men det er virkelig svært for mig..!

Hvad forårsagede din spiseforstyrrelse?

Anmeld

11. december 2012

LR85

Anonym skriver:

Nej har ikke børn og er heller ikke gravid..

Det er SVÆRT!!

Håber du snart får styr på dit liv og din krop. sagt på den gode måde. 

Det fortjener alle, også du

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

At du skriver og spørger herinde viser jo at du godt ved at det er forkert. Syntes du skal ringe og bestille en tid ved din læge hurtigst muligt og få en tid så du kan få hjælp. Inden det går helt galt.

Jeg ved godt det ikke er godt - det er jeg klar over..

Men har svært ved at erkende at jeg muligvis har en spiseforstyrrelse, for det er jo ikke sådan at jeg ser det som problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.