Jeg er vidst blevet forelsket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det ville jo være forfærdeligt at ende med at tænke om 10 år, hvad nu hvis jeg havde lukket ham ind... Det tror jeg du vil fortryde!

Og du kan jo sige, at du ikke er interesseret i at skubbe dit pb ret meget mere, måske en måned eller to, hvis DU har behov for, at se tiden lidt an i forhold til ham, der måske kan være manden i dit liv!

Pyha ja så har du noget bagage, der skal bearbejdes! Men et eller andet sted, behøver du så fortælle ham om din barndom endnu, eller er det vigtigt i forhold til at der jo nok kommer noget sex ind over? Jeg har slet ikke forstand på det.

Men eftersom du siger, at han har været forelsket i dig i 2 år,så tror jeg faktisk at alt din bagage er ligemeget for ham!

Min kæreste kendte ikke til min bagage før, og eftersom min endo har siddet hvor den sad, så har sex været et problem for mig, og det har han også bare taget så pænt! Alt er gået langsomt og i mit tempo og han har aldrig bebrejdet mig noget! Så der findes altså rigtig gode mænd derude, vi skal bare lade dem komme tæt på, selvom det er vanvittigt svært!

Sig til ham hvad du har brug for fra ham, og at pb ikke bliver rykket og måske sige, at han ikke behøver være far til barnet, da det jo er en beslutning du har taget... Og det er vel ok for dig, hvis han ikke er far til barnet? For beslutningen er jo taget for længe siden

Jeg håber og tror at den mand du får sommerfugle i maven over, er lige så fantastisk som min søde kæreste!

Giv dig selv lov søde, for du har så meget fortjent verdens sødeste mand, og det skal din fortid ikke have lov til at smadre!

Præcis

Jeg har netop behov for at se ham "an".. For vil han først have børn om 3 år, så fortsætter jeg mit projekt.. For selvom jeg ikke er over 30, så har jeg desværre bare ikke tiden til at vente..

Jeg ville helst være fri, for at fortælle ham alt på én gang. Men det er netop vigtigt ift. sex.. For han skal jo vide, at det ikke er ham jeg skubber væk, men minderne, og der kan være dage hvor jeg bare ikke har lysten.. Mange gange er nus og kærtegn nok for mig jo..

Det håber jeg også den er for ham, og jeg tror det også! Men er han ikke det, så er det bare ikke ham og mig, men så er det prøvet af

Det glæder mig at høre, at der findes gode og omsorgsfulde mænd derude, især for os med lidt ekstra vækt i bagagen

1000 tak for dine ord søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

1) GI KÆRLIGHEDEN EN CHANCE! det er nok en af de bedste livs-forstyrrelser og dem skal der være plads til 

Mht dit babyprojekt synes jeg du skal være helt ærlig overfor ham - du siger han er vild med dig, så det må være hans beslutning om han kan klare det og ikke din

Og så kan du jo sige til ham - vil gerne gi det her en chance men jeg er igang med behandling for jeg vil være mor i mit liv

så ka der ske mange ting - og så er næste skridt op til ham

1000 tak

Konstruktive ord, som jeg tror falder i god jord

Uha altså det forelskelse der - Det sateme mange år siden jeg har haft den følelse

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

BabyMarschall skriver:

Jeg havde det ligesom dig inden jeg mødte min mand, havde svært ved at stole på mænd og lukke dem ind. Jeg var bare så heldig, at min mand er stædig og ikke gav op men var der for mig hele tiden - nu 6 år senere er vi gift  Så selvom det kan være rigtig svært vil jeg råde dig til at tage chancen, men i dit eget tempo - det vil han sikkert også kunne forstå 

Med hensyn til børn sagde jeg til min mand da vi havde kendt hinanden et par måneder at hvis han ikke havde ønske om børn og et liv nogenlunde i stil med det jeg ønskede, så var der absolut intet formål i at vi skulle være sammen. Hårdt måske, men havde ikke overskud eller lyst til at åbne mig op for én, der så slår op senere fordi vi ikke ville det samme. Han blev da også overrasket og tænkte over det længe, men bestemte sig da for at ville have børn - heldigvis 

Men altså, jeg synes sagtens du kan sige det til ham som det er og hellere nu så der er "rent mel i posen" eller hvad man skal sige. Men som andre også siger, behøver du nok ikke lige sige det som om at han skal være far men at du skal være mor og så kan han være med hvis han har lyst  Lidt ligesom at date en enlig mor, men inden barnet er født 

Sikken en dejlig mand du har fundet dig der

Tålmodighed er godt, og det jeg faktisk også han er, for det virker sådan, nu han har holdt ved i 2 år - Hmm det er sgu svært det kærlighed der

God point du kommer med der, der er helt klart noget at tænke over

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

jamen jamen, hvis han er god til børn, og er glad for dem, så ønsker han sig sikkert også et par stykker selv  

Der er ikke andet for end at løfte sløret en lille smule

Har i ellers fået snakket noget siden?

Det håber (Og tror) jeg han vil

Nej, vi har ikke rigtig snakket siden, han møder kl kvart i kvalme og jeg arbejder jo aften - Meeen vi ses jo lørdag, bliver SÅ nice

Anmeld

11. december 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Det håber (Og tror) jeg han vil

, vi har ikke rigtig snakket siden, han møder kl kvart i kvalme og jeg arbejder jo aften - Meeen vi ses jo lørdag, bliver SÅ nice

jeg glæder mig helt :D På dine vegne selvfølgelgi

Men også til en update

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Men også til en update

Anmeld

12. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

1000 tak

Konstruktive ord, som jeg tror falder i god jord

Uha altså det forelskelse der - Det sateme mange år siden jeg har haft den følelse

Sådan en omgang kærlighedssyge må også gøre underværker for dit hormonniveau - mpske projekt baby er nemmere for kroppen i det stadie

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Men også til en update

Det gik SÅ godt

Vi er ikke kærester (Endnu), men vi fik kysset HELE aftenen, som var vi teenagere igen

Da værtshuset lukkede tog vi alle hjem til mig og festede videre, og der stod vi ude i gangen og kyssede og pillede

Og da kl var 8 gik de andre hjem og vi gik i seng og kyssede noget mere som teenagere og pillede lidt mere  

Og faldt i søvn omkring 9 og stod op kl 10 haha

Han overnattede, men der var ingen sex, vi lå og nussede frem til kl 9 og stod op kl 10 haha

Jeg fik fortalt ham lidt om min pco, og lidt om mine tidligere forhold til mænd at jeg tit har gjort noget jeg ikke har lyst til pga min farfar. Han ville aldrig presse mig sagde han

Så alt i alt en rigtig dejlig aften, nat og morgen...

Hvor er jeg glad for jeg gjorde det !

Anmeld

21. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Præcis

Jeg har netop behov for at se ham "an".. For vil han først have børn om 3 år, så fortsætter jeg mit projekt.. For selvom jeg ikke er over 30, så har jeg desværre bare ikke tiden til at vente..

Jeg ville helst være fri, for at fortælle ham alt på én gang. Men det er netop vigtigt ift. sex.. For han skal jo vide, at det ikke er ham jeg skubber væk, men minderne, og der kan være dage hvor jeg bare ikke har lysten.. Mange gange er nus og kærtegn nok for mig jo..

Det håber jeg også den er for ham, og jeg tror det også! Men er han ikke det, så er det bare ikke ham og mig, men så er det prøvet af

Det glæder mig at høre, at der findes gode og omsorgsfulde mænd derude, især for os med lidt ekstra vækt i bagagen

1000 tak for dine ord søde

Ej undskyld jeg fik da aldrig svaret dig

Jeg håber så meget, at du har fået en rigtig god snak med ham og at l er kommet frem til noget godt

Kan godt forstå, at du gerne vil fortælle det i små doser og jeg håber så inderligt, at han har taget det pænt, det du har fået fortalt det du gerne ville indtil nu

Der findes rigtig søde, dejlige og omsorgsfulde mænd, der kan håndtere meget mere end vi tør håbe på, og jeg håber så inderligt for dig, at du har fundet dig sådan en!

Kan du have en fremragende jul

Kæmpe kram fra mig til dig

Anmeld

21. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det gik SÅ godt

Vi er ikke kærester (Endnu), men vi fik kysset HELE aftenen, som var vi teenagere igen

Da værtshuset lukkede tog vi alle hjem til mig og festede videre, og der stod vi ude i gangen og kyssede og pillede

Og da kl var 8 gik de andre hjem og vi gik i seng og kyssede noget mere som teenagere og pillede lidt mere  

Og faldt i søvn omkring 9 og stod op kl 10 haha

Han overnattede, men der var ingen sex, vi lå og nussede frem til kl 9 og stod op kl 10 haha

Jeg fik fortalt ham lidt om min pco, og lidt om mine tidligere forhold til mænd at jeg tit har gjort noget jeg ikke har lyst til pga min farfar. Han ville aldrig presse mig sagde han

Så alt i alt en rigtig dejlig aften, nat og morgen...

Hvor er jeg glad for jeg gjorde det !

Og så fik jeg set din Update efter jeg havde skrevet min besked

Jeg håber så meget, at det hele bare kører på skinner stadig!

Hvor er du sej, at du fik fortalt så meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.