tarkoflen skriver:
Det ville jo være forfærdeligt at ende med at tænke om 10 år, hvad nu hvis jeg havde lukket ham ind... Det tror jeg du vil fortryde!
Og du kan jo sige, at du ikke er interesseret i at skubbe dit pb ret meget mere, måske en måned eller to, hvis DU har behov for, at se tiden lidt an i forhold til ham, der måske kan være manden i dit liv!
Pyha ja så har du noget bagage, der skal bearbejdes! Men et eller andet sted, behøver du så fortælle ham om din barndom endnu, eller er det vigtigt i forhold til at der jo nok kommer noget sex ind over? Jeg har slet ikke forstand på det.
Men eftersom du siger, at han har været forelsket i dig i 2 år,så tror jeg faktisk at alt din bagage er ligemeget for ham!
Min kæreste kendte ikke til min bagage før, og eftersom min endo har siddet hvor den sad, så har sex været et problem for mig, og det har han også bare taget så pænt! Alt er gået langsomt og i mit tempo og han har aldrig bebrejdet mig noget! Så der findes altså rigtig gode mænd derude, vi skal bare lade dem komme tæt på, selvom det er vanvittigt svært!
Sig til ham hvad du har brug for fra ham, og at pb ikke bliver rykket og måske sige, at han ikke behøver være far til barnet, da det jo er en beslutning du har taget... Og det er vel ok for dig, hvis han ikke er far til barnet? For beslutningen er jo taget for længe siden 
Jeg håber og tror at den mand du får sommerfugle i maven over, er lige så fantastisk som min søde kæreste!
Giv dig selv lov søde, for du har så meget fortjent verdens sødeste mand, og det skal din fortid ikke have lov til at smadre!

Præcis 
Jeg har netop behov for at se ham "an".. For vil han først have børn om 3 år, så fortsætter jeg mit projekt.. For selvom jeg ikke er over 30, så har jeg desværre bare ikke tiden til at vente..
Jeg ville helst være fri, for at fortælle ham alt på én gang. Men det er netop vigtigt ift. sex.. For han skal jo vide, at det ikke er ham jeg skubber væk, men minderne, og der kan være dage hvor jeg bare ikke har lysten.. Mange gange er nus og kærtegn nok for mig jo..
Det håber jeg også den er for ham, og jeg tror det også! Men er han ikke det, så er det bare ikke ham og mig, men så er det prøvet af 
Det glæder mig at høre, at der findes gode og omsorgsfulde mænd derude, især for os med lidt ekstra vækt i bagagen 
1000 tak for dine ord søde