mariamiss6 skriver:
ved han du har været igang med projekt baby?
I så fald kan du jo minde ham om det, og opfordre til en snak, evt. over en privat middag eller kaffehyggeaften...
Og ellers hvis han ikke allerede ved det, kan du invitere ham over, og spørge ham, hvordan han har det med børn, fordi det ønsker du dig voldsomt, og du kan ikke få det naturligt, så han skal tænke sig godt om OGSÅ når det kommer til børn. fpr hvis han ikke vil have børn foreløbig, så skal han ikke vælge dig, da du så hellere foretrækker at være alene om PB lige nu.
Det er hårde udmeldinger, men så igen, hvis han nu siger YES!!! jeg vil have børn, har du så alligevel ikke "råd" til lige at give ham i hvert fald et halvt år på nærmere hold, og se om han virkelig er noget? Når der så er gået sådan et halvt års tid kunne du jo tage oemnet op igen, og her fortælle ham mere om hvor meget du faktisk ønsker det, og hvor snart. Og i kunne måske snakke om hvordan, hvis han stadig ytrer ønske om at få børn.
Jeg ved godt hvem du er, og jeg ved hvor hårdt hele PB har været for dig, og jeg forstår godt hvorfor du har det så svært med de mænd.
Men jeg kan også godt huske at du har nævnt ham her før, og helt ærligt, jeg synes virkelig du skal tage chancen. Gør ham det dog bare klart at du har en del udfordringer du skal overkomme, når det kommer til mænd, og at det meget af tiden vil være op til ham at bevise at han faktisk er en af de gode, for det har jeg sådan på fornemmelsen han er.
Jeg siger jo ikke du skal gøre det på første date. Men måske efter en måneds tid, hvor i har set hinanden an, og mærket hvor den her forelskelse kunne føre hen.
Altså efter en måneds tid kunne du tage en alvorssnak med ham, om hvor svært det er for dig, det der med mænd.
Du er jo også nødt til at give dig selv lov til at være i det lidt, før du afviser det.
Du har denne her mand, som tilsyneladende, har forgudet dig i lang tid, skal han betale prisen for hvad andre mænd har kvajet sig med? Og har du ikke ret til at tage dig lykke når den byder sig?
giv nu plads søde, du behøver jo ikke krænge din sjæl ud den første uge
Men du kan jo godt gøre ham det klart, at du for eksempel ikke gider lege bollevenner fra starten af, og at hvis han vil lære dig bedre at kende, og have en chance for at gøre sig til, så må han lade være med at presse dig på det punkt, og lidt følge dit tempo når det kommer til alt 
Jeg håber, for din egen skyld at han er god nok, og at du giver ham en chance for at bevise det
Knus, hvis du vil have noget uddybet, eller ønsker at uddybe noget selv, så ved du hvor jeg findes 
Nej han ved det ikke.. Jeg var ved at fortæller ham det sidste gang vi kyssede, men fik det aldrig gjort.. Netop fordi jeg er skide bange for at skræmme ham væk..
Og samtidig har jeg jo smidt tanken om en kæreste væk, fordi jeg har haft satset 100 % på mit projekt..
Du kommer med en god pointe der, jeg håber lidt at han kan overnatte her lørdag (Uden sexen selvfølgelig) Og så må vi snakke godt og grundigt ud søndag.. For i bund og grund og så vil jeg ham jo rigtig gerne, men kan mærke jeg holder tilbage netop pga mit projekt.. Som jeg virkelig har kæmpet for..
Jeg har nemlig haft tænkt tanken, om det er pga hans vægt jeg har holdt mig væk (Han er MEGET overvægtig) Men ved nu det ikke er derfor, for efter det kys der 
Jeg er bare næsten overbevist om, at han trækker sig! Først er der mit projekt og derefter hvorfor jeg har det sådan ift. mænd.. Hmm!