Jeg er vidst blevet forelsket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Og så fik jeg set din Update efter jeg havde skrevet min besked

Jeg håber så meget, at det hele bare kører på skinner stadig!

Hvor er du sej, at du fik fortalt så meget!

Tak søde

Vi skulle have været sammen i forgårs, men jeg bakkede ud  Fik kolde fødder

Skrev en lang besked til ham, om hvorfor. Bla. om mine planer med baby, hvordan jeg har det med mig selv, mænd osv.. Så skrev han tilbage, jeg har ikke travlt! Har du?  

Han er med på at tage den med ro og se hvad der sker.. Jeg er slet ikke klar til en kæreste, og det forstår han... For hans skyld kan vi kysse og nusse og hygge foran flimmerkassen - Og så kunne vi se hvad der sker på længere sigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Babydrøm

Tak søde

Skrev en lang besked til ham, om hvorfor. Bla. om mine planer med baby, hvordan jeg har det med mig selv, mænd osv.. Så skrev han tilbage, jeg har ikke travlt! Har du?  

Han er med på at tage den med ro og se hvad der sker.. Jeg er slet ikke klar til en kæreste, og det forstår han... For hans skyld kan vi kysse og nusse og hygge foran flimmerkassen - Og så kunne vi se hvad der sker på længere sigt...

Hvor dejligt Du har vist fundet en rigtig skøn mand   

Håber det går godt

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Hvor dejligt Du har vist fundet en rigtig skøn mand   

Håber det går godt

Han er meget sød

Jeg tror han er sådan, fordi han selv ved hvordan det er, at blive vraget fordi man ikke lige er en slimmy model

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Han er meget sød

Jeg tror han er sådan, fordi han selv ved hvordan det er, at blive vraget fordi man ikke lige er en slimmy model

Det lyder rigtig skønt Håber du har fundet din mand  

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Det lyder rigtig skønt Håber du har fundet din mand  

Tak

Anmeld

8. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak søde

Se der er faktisk gode mænd derude, og jeg tror du har fat i en af dem, når han reagerer så fint!

Tag den med ro, mærk efter i maven og se, om du kan se ud over alle de dårlige oplevelser du har med mænd fra fortiden! Jeg læste faktisk lige en klumme i det nye woman, om en der tog alle sine dårlige erfaringer med i sit nye forhold, og regnede med, at den nye kæreste også var en røv med øre... Han viste sig så ikke at være en røv, og ligemeget hvor meget hun prøvede at skræmme ham væk, så blev han alligevel måske det også er lidt det du står i? Og forhåbentlig kan ham her bevise, at der findes rigitg gode mænd, og at han giver dig plads og tid til at følge med

Ihh hvor jeg håber for dig, at du kan give dig selv lov til, at lukke en sød og skøn fyr ind i dit liv, for du har så meget fortjent en rigtig god mand, der passer på dig og vil dig, så du kan få følelsen af at være god nok, trods din dumme bagage! Og når du tvivler aller mest, så vid, at du har fortjent det! Det mener jeg af hele mit hjerte, at du har

Du skal vist bare lige så stille nå frem til den erkendelse, at du har fortjent alt det gode i verden

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Se der er faktisk gode mænd derude, og jeg tror du har fat i en af dem, når han reagerer så fint!

Tag den med ro, mærk efter i maven og se, om du kan se ud over alle de dårlige oplevelser du har med mænd fra fortiden! Jeg læste faktisk lige en klumme i det nye woman, om en der tog alle sine dårlige erfaringer med i sit nye forhold, og regnede med, at den nye kæreste også var en røv med øre... Han viste sig så ikke at være en røv, og ligemeget hvor meget hun prøvede at skræmme ham væk, så blev han alligevel måske det også er lidt det du står i? Og forhåbentlig kan ham her bevise, at der findes rigitg gode mænd, og at han giver dig plads og tid til at følge med

Ihh hvor jeg håber for dig, at du kan give dig selv lov til, at lukke en sød og skøn fyr ind i dit liv, for du har så meget fortjent en rigtig god mand, der passer på dig og vil dig, så du kan få følelsen af at være god nok, trods din dumme bagage! Og når du tvivler aller mest, så vid, at du har fortjent det! Det mener jeg af hele mit hjerte, at du har

Du skal vist bare lige så stille nå frem til den erkendelse, at du har fortjent alt det gode i verden

Ja, det må jeg jo erkende der er

Vi snakkede faktisk lidt om børn osv. ikke mhp. ham og jeg, men sådan generalt osv. Der skrev han så at alle andre mænd ville være løbet ved sådan en samtale "så tidligt" - Jeg løber ikke, skrev han så :D

Jeg må lære at elske mig selv, så jeg tillader andre at elske mig

Anmeld

8. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja, det må jeg jo erkende der er

Vi snakkede faktisk lidt om børn osv. ikke mhp. ham og jeg, men sådan generalt osv. Der skrev han så at alle andre mænd ville være løbet ved sådan en samtale "så tidligt" - Jeg løber ikke, skrev han så

Jeg må lære at elske mig selv, så jeg tillader andre at elske mig

Jubii hvor lyder han altså sød

Ja du skal helt sikkert lære at elske dig selv, så den her gode mand også kan få lov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.