Anonym skriver:
Tak søde 
Vi skulle have været sammen i forgårs, men jeg bakkede ud
Fik kolde fødder 
Skrev en lang besked til ham, om hvorfor. Bla. om mine planer med baby, hvordan jeg har det med mig selv, mænd osv.. Så skrev han tilbage, jeg har ikke travlt! Har du?
Han er med på at tage den med ro og se hvad der sker.. Jeg er slet ikke klar til en kæreste, og det forstår han... For hans skyld kan vi kysse og nusse og hygge foran flimmerkassen - Og så kunne vi se hvad der sker på længere sigt...
Se der er faktisk gode mænd derude, og jeg tror du har fat i en af dem, når han reagerer så fint!
Tag den med ro, mærk efter i maven og se, om du kan se ud over alle de dårlige oplevelser du har med mænd fra fortiden! Jeg læste faktisk lige en klumme i det nye woman, om en der tog alle sine dårlige erfaringer med i sit nye forhold, og regnede med, at den nye kæreste også var en røv med øre... Han viste sig så ikke at være en røv, og ligemeget hvor meget hun prøvede at skræmme ham væk, så blev han alligevel

måske det også er lidt det du står i? Og forhåbentlig kan ham her bevise, at der findes rigitg gode mænd, og at han giver dig plads og tid til at følge med

Ihh hvor jeg håber for dig, at du kan give dig selv lov til, at lukke en sød og skøn fyr ind i dit liv, for du har så meget fortjent en rigtig god mand, der passer på dig og vil dig, så du kan få følelsen af at være god nok, trods din dumme bagage! Og når du tvivler aller mest, så vid, at du har fortjent det! Det mener jeg af hele mit hjerte, at du har

Du skal vist bare lige så stille nå frem til den erkendelse, at du har fortjent alt det gode i verden