Anonym skriver:
han ved det ikke.. Jeg var ved at fortæller ham det sidste gang vi kyssede, men fik det aldrig gjort.. Netop fordi jeg er skide bange for at skræmme ham væk..
Og samtidig har jeg jo smidt tanken om en kæreste væk, fordi jeg har haft satset 100 % på mit projekt..
Du kommer med en god pointe der, jeg håber lidt at han kan overnatte her lørdag (Uden sexen selvfølgelig) Og så må vi snakke godt og grundigt ud søndag.. For i bund og grund og så vil jeg ham jo rigtig gerne, men kan mærke jeg holder tilbage netop pga mit projekt.. Som jeg virkelig har kæmpet for..
Jeg har nemlig haft tænkt tanken, om det er pga hans vægt jeg har holdt mig væk (Han er MEGET overvægtig) Men ved nu det ikke er derfor, for efter det kys der 
Jeg er bare næsten overbevist om, at han trækker sig! Først er der mit projekt og derefter hvorfor jeg har det sådan ift. mænd.. Hmm!
Wild guess ikke....
men kunne det være, at på grund af hans overvægt, er han måske lige så "bange" som du?
Voldsomt overvægtige mennesker har ofte også et dårligt selvværd, og lav selvtillid. Så måske er han lige nøjagtig den der kan forstå at du faktisk selv bøvler med noget?
Folk som selv har det svært, er ofte de første til at forstå andres udfordringer jo
Jeg synes det er skønt du er som i himlen
Det fortjener du da i hvert fald.
Og hey, har det ikke altid lydt, at kærligheden kommer når du mindst venter den? OG hvad var det så du lige sagde oppe over? Noget med at du helt havde droppet det med forhold, fordi du helt har satset på noget andet? Så jeg tænker, at nu må være det tidspunkt hvor du mindst forventer det, ergo, kærlighed til dig...
ja ja, jeg skal jo sige et eller andet som får dig op ad stolen og lokker dig til at give dig selv et smil
Jeg kan dog forstå at du ikke helt er gået i stå endnu
Kan jeg jo se, et andet sted.
Arj men jeg håber sådan for dig at han bare er lige til at gå til, når det kommer til ord og følelser 
Hvis du er helt 100% sikker på at i IKKE skal dyrke sex, før du føler dig mere sikker på hvor i skal ende henne, så synes jeg du skal overveje at spørge ham, før han kommer, om han kunne have lyst til at sove på sofaen (eller måske i det her tilfælde på en madras ved siden af din seng, eller i stuen), sådan at der ikke sker det, som så ofte sker, nemlig at i kommer til at dyrke sex, fordi det er for besværligt, og måske endda for "farligt" at lade være, hvis man skulle komme til at komme lidt i gang.
Jeg satser på du kan læse koderne og den slags i denne her tekst hehe.
Det er en regel jeg selv har. At man altså IKKE deler seng med nogen man ikke vil dyrke sex med, helle rikke selvom man måske skulle få lyst om en uge. For man kan altid hive folk med ind i seng, det er sværere at få dem ud der fra igen
Og helt ærligt, det SKAL han kunne acceptere, hvis han har et ønske om at være din kæreste på et senere tidspunkt
Jeg tror sagtens du kan tale med ham om det med PB.
Måske skal du lige vente til i har haft et par dates hvor i snakke rom alt muligt andet. I hvert fald med mindre han selv bringer det på bane.
Efter en uges tid, kan du jo fortælle ham at du virkelig ønsker dig børn, og hvad hans egne tanker er om børn. Hvis du synes han virker lidt skræmt, så lad være at gå mere i detaljer, hav et back-up emne i ærmet, så du kan skifte hurtigt hvis det er 
Og SÅ efter en måneds tid, hvis du stadig føler at du gerne vil mere med ham, kan du jo fortælle ham om din tidshorisont, og høre hans syn på det med tiden.
Hvis han hænger i efter det, så tror jeg sgu ikek du skal være nervøs
Og jeg VED godt, at en måned er HERRE lang tid at vente, både med PB men også med at få sine ord ud, når de bare brænder i munden. Men altså, gefühl ikke. Tænk, han kunne måske selv finde på at bringe emnet på bane
JEG synes du skal give ham en seriøs chance, men samtidig huske at have tag i dig selv så du ikke føler du står med håret i postkassen.
Altså, sig ikke noget du kunne have lyst til at trække tilbage igen, men prøv også at undgå en alt for høj mur omkring dig. Det e rjo meningen i skal prøve at komme til at lære hinanden lidt at kende 
Jeg håber sådan du springer ud i det, bare en lille smule til at starte med. Meeeeen, det ville jeg sige at du allerede har gjort