Ventetid til dræn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Hvilken ørelæge i Århus bruger i, og er det til at få tid normalt? Vil nemlig gerne have set Rose efter i ørerne, og husker bare sidst jeg skulle finde en tid til mig selv.. Ringede rundt hele dagen og kunne først få en tid efter flere mdr, selvom det var rimelig akut for mig selv.

Elsebeth Refsgaard på ingerslevs plads 2. Første gang fik vi, så vidt jeg husker, tid ret hurtigt, for jeg ringede nemlig osse forgæves rundt og fik fat i det ene sure løg efter det andet.. Med op til 4 ugers ventetid.
Men prøv hende her.. Tror desværre bare de er presset op til jul, vi var inde hos en vikar i torsdags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Frøken J.

HeidiØ skriver:

Elsebeth Refsgaard på ingerslevs plads 2. Første gang fik vi, så vidt jeg husker, tid ret hurtigt, for jeg ringede nemlig osse forgæves rundt og fik fat i det ene sure løg efter det andet.. Med op til 4 ugers ventetid.
Men prøv hende her.. Tror desværre bare de er presset op til jul, vi var inde hos en vikar i torsdags.

Jeg tror faktisk det var der jeg endte med at få en tid selv, da jeg var inde! Haha! Jeg har bare været i tvivl om jeg ville få en tid til Rose dér, fordi der havde været nogle sager oppe omkring klinikken og fejlbehandling. Så turde godt med mig selv, men ved ikke når det er Rose?? Men synes nu de var meget søde..

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

K&S skriver:

for jer...! For det betyder SÅ meget for børnenes trivsel

Allerede få timer efter at Anton havde fået lagt dræn, var han en anden dreng

Super lækkert at høre. Vi glæder os.. Mest for Williams skyld

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Jeg tror faktisk det var der jeg endte med at få en tid selv, da jeg var inde! Haha! Jeg har bare været i tvivl om jeg ville få en tid til Rose dér, fordi der havde været nogle sager oppe omkring klinikken og fejlbehandling. Så turde godt med mig selv, men ved ikke når det er Rose?? Men synes nu de var meget søde..

Hehe har godt læst de anmeldelser, men det er nogle år siden, hvor hun havde en klinik med en anden mand
Vi har været der 3 gange med William, og har været fint tilfredse
Sms lige hvis der er mere jeg hopper af los nettos nu!

Anmeld

9. december 2012

Nitz - <3 David

HeidiØ skriver:

Jo, det er det sikkert! Hvor er det også bare brandærgeligt det sådan ramler sammen med julen!

Ja, okay.. det var jo også forsøget værd først så for jer, det er da bedre troods alt, hvis det går væk af sig selv

Ja det er jo lige det.. Vi stod så også og skulle på ferie 3 dage efter.. ( i 4 dage) Så det passede fint at vi lige kunne afprøve med spray.
Er du blevet anbefalet at skylle "systemet" igennem?

Anmeld

9. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

K&S skriver:

Puha, det lyder ikke som en rar oplevelse

Her var ørelæge og anæstesilægen begge meget rolige og SÅ søde - Anton "forsvandt" på på meget kort tid og max. 5 min efter var han ude i mine arme igen  OG sikke en forandring af Anton

Det var vitterlig også ubehageligt... Men vil ikk skrive hvordan det foregik, da jeg ikkvil skramme nogen.. Håber bare ingen oplever det sådan... Men ja- de er super hurtige og dygtige til deres arbejde. For arbejdet til det var bare ikk i orden og har ødelagt Astrids tilgang til læger

Anmeld

9. december 2012

K&S

LouiseVous skriver:

Det var vitterlig også ubehageligt... Men vil ikk skrive hvordan det foregik, da jeg ikkvil skramme nogen.. Håber bare ingen oplever det sådan... Men ja- de er super hurtige og dygtige til deres arbejde. For arbejdet til det var bare ikk i orden og har ødelagt Astrids tilgang til læger

Årh, hvor synd for hende

Anton er SÅ glad for ørelægen og det betyder rigtig meget for mig, da jeg selv har været ørebarn og tydeligt kan huske den skræk, jeg havde, hver gang jeg skulle til ørelægen

Anmeld

9. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

K&S skriver:

Årh, hvor synd for hende

Anton er SÅ glad for ørelægen og det betyder rigtig meget for mig, da jeg selv har været ørebarn og tydeligt kan huske den skræk, jeg havde, hver gang jeg skulle til ørelægen

Det betyder ALT at børnene er glade for lægerne og andre offentlige personer som vi er i kontakt med...

Anmeld

9. december 2012

Skouboe

HeidiØ skriver:

Åh, desværre tror jeg du har ret i det hele! Og når du nu selv har siddet i det, ja så tror jeg endnu mere på det!

Super ærgeligt, men ja.. sådan er det nok nu engang. Og kan sige tjek til begge ting - så det må vi fortsætte med.

Men det er et forsøg værd at prøve, selvom chancen er lille. Det kunne jo være at du fandt et afbud

Anmeld

9. december 2012

Tvebakken

Hun lagde dræn på min mellemste datter...
Den ældste fik ved Bent Vinther på store torv. Nu overtaget af sønnen Lasse, så ham kender jeg ikke så godt (kun set ham een gang), men vi var meget tilfredse med faderen. Min ældste var mega døv, og da hun vågnede var det første, hun sagde, nu kan jeg høre.
Ingen gener efterfølgende, så super godt. Så det er der vi har valgt til den yngste.
Og så var det sønnen, da vi kom.Virkede kompetent. Omkring 2 ugers ventetid på undersøgelse, fik tid onsdag i sidste uge. Vil lægge dræn tirsdag, men regner nu med vi afmelder. Men havde et godt indtryk af ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.