Ventetid til dræn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

HeidiØ

Ayasmor skriver:

Det var også en strid tid med maaange søvnløse nætter. Hvor er det henne, i har fået så lang en ventetid? For nej du har ret, det holder ikke for hverken jer, eller William

Ja, pyha, ku jeg forestille mig.

Det er i Aarhus - her er sikkert rigtig mange andre læger, men vil gerne til en der har fået gode anbefalinger. Så har fundet 3 jeg ringer til imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Ayasmor

HeidiØ skriver:

Ja, pyha, ku jeg forestille mig.

Det er i Aarhus - her er sikkert rigtig mange andre læger, men vil gerne til en der har fået gode anbefalinger. Så har fundet 3 jeg ringer til imorgen!

Ja det kan jeg godt forstå du vil.. Hvis ikke du har held med nogle af dem, så er Sune i Transtræde i Randers også rigtig god. Det er self. et lille stykke at køre ift hvis det var i Århus.

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

Ayasmor skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du vil.. Hvis ikke du har held med nogle af dem, så er Sune i Transtræde i Randers også rigtig god. Det er self. et lille stykke at køre ift hvis det var i Århus.

Ai, for et år siden boede vi ellers deroppe af

Jeg skriver det lige ned, for det kan jo være.. ville nok gerne køre efter det!

Anmeld

9. december 2012

Moma

HeidiØ skriver:

William skal ha lagt dræn.

Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente.

Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?

Vi var til ørelæge med Christoffer om mandagen, og han fik lagt dræn i dagen efter - et afbud. 

5 uger synes jeg godt nok også er langt tid at vente. 

Anmeld

9. december 2012

Skouboe

Det er sandsynligvis fordi I rammer julen. Vi oplevede det samme første gang.

Det er et forsøg værd at ringe rundt, men jeg synes ikke at du skal få dine forhåbninger op. Jeg kender ingen ørelæger der lægger dræn på en patient de ikke selv har tilset, så først skal I vente på en almindelig konsultation og derefter skal I så vente på dræn (noget der som regel kun sker en gang om ugen hos de forskellige ørelæger) og stadig rammer I julen, så I ender sandsynligvis med en tid tidligst i uge 2, og så har I ikke rigtigt vundet noget.

Panodil stikpiller og hæv hovedgærdet, det var de råd vi fik af vores ørelæge, da vi var nødt til at vente 5 uger på dræn.

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

Moma skriver:

Vi var til ørelæge med Christoffer om mandagen, og han fik lagt dræn i dagen efter - et afbud. 

5 uger synes jeg godt nok også er langt tid at vente. 

Åh, det var heldigt for jer!

Ja, det er super længe!

Anmeld

9. december 2012

Ayasmor

HeidiØ skriver:

Ai, for et år siden boede vi ellers deroppe af

Jeg skriver det lige ned, for det kan jo være.. ville nok gerne køre efter det!

Det er nu også en dejlig by Jah, kan godt huske, at du fødte her i Randers. Held og lykke med jagten, håber i finder en læge der kan lægge dem lidt før end 5 uger Medmindre det er lavet om siden Aya fik lagt sine dræn, så er det hver Torsdag de lægger dræn hos Sune

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

Skouboe skriver:

Det er sandsynligvis fordi I rammer julen. Vi oplevede det samme første gang.

Det er et forsøg værd at ringe rundt, men jeg synes ikke at du skal få dine forhåbninger op. Jeg kender ingen ørelæger der lægger dræn på en patient de ikke selv har tilset, så først skal I vente på en almindelig konsultation og derefter skal I så vente på dræn (noget der som regel kun sker en gang om ugen hos de forskellige ørelæger) og stadig rammer I julen, så I ender sandsynligvis med en tid tidligst i uge 2, og så har I ikke rigtigt vundet noget.

Panodil stikpiller og hæv hovedgærdet, det var de råd vi fik af vores ørelæge, da vi var nødt til at vente 5 uger på dræn.

Åh, desværre tror jeg du har ret i det hele! Og når du nu selv har siddet i det, ja så tror jeg endnu mere på det!

Super ærgeligt, men ja.. sådan er det nok nu engang. Og kan sige tjek til begge ting - så det må vi fortsætte med.

Anmeld

9. december 2012

K&S

HeidiØ skriver:

William skal ha lagt dræn.

Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente.

Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?

Vi var til ørelæge en fredag og hun havde så heldigvis en tid allerede om mandagen, men måske det bare var heldigt

Jeg ved, at hun lægger dræn hver mandag, hvor klinikken er lukket for andre patienter - der kommer så en anæstesilæge udefra

Anmeld

9. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mener, Astrid havde sin 3. omgang mellemøresbetændelse i feb hvor vi fik henvisning til ørelæge, hvor vi fik tid i april hvor det blev lagt.
En tid der lykkeligt er glemt, men mener vi var til et tjek- husker bare ikk hvornår vi fik det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.