Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: William skal ha lagt dræn. Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente. Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?
William skal ha lagt dræn.
Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente.
Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Ham har jeg prøvet at ringe til idag, ku ikke komme igennem ! Til gengæld fik jeg tid torsdag til konsultation og fredag til dræn denne uge hos Paaske og Blegvad..
Ham har jeg prøvet at ringe til idag, ku ikke komme igennem ! Til gengæld fik jeg tid torsdag til konsultation og fredag til dræn denne uge hos Paaske og Blegvad..
kommer desværre ikke bag på mig plejer nogen gange at være nemmere at skrive en besked til ham.. men godt du fik fat i en anden så
HeidiØ skriver: Det hjalp Torsdag til konsultation og fredag til dræn! DENNE UGE sku!!
Det hjalp
Torsdag til konsultation og fredag til dræn! DENNE UGE sku!!
YAY!!! Hvor er det fedt.. Det må man sige er en væsentlig forbedring, fremfor 5 uger.. Det er da næsten bedre, end du turde håbe på Blev det i Århus også?
SÅDAN...! Det bliver dejligt med dræn i inden juleferien
HeidiØ skriver: Bingo! Konsultation på torsdag og dræn fredag
Bingo! Konsultation på torsdag og dræn fredag
Fedt - Tillykke med det
HeidiØ skriver: Dejligt. Jeg har haft bonus idag og fået tid torsdag og fredag denne uge
Dejligt.
Jeg har haft bonus idag og fået tid torsdag og fredag denne uge
Retter lige, for kan se at du har fået en hurtigere tid.
Held og lykke med den lille
Ej hvor godt - så gav det pote at ringe rundt.
Ayasmor skriver: YAY!!! Hvor er det fedt.. Det må man sige er en væsentlig forbedring, fremfor 5 uger.. Det er da næsten bedre, end du turde håbe på Blev det i Århus også?
Ja, det blev skismei Aarhus Så det er bare alletiders!!
K&S skriver: SÅDAN...! Det bliver dejligt med dræn i inden juleferien
PRÆCIS!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128