Ventetid til dræn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Tvebakken

Frøken J. skriver:

Jeg tror faktisk det var der jeg endte med at få en tid selv, da jeg var inde! Haha! Jeg har bare været i tvivl om jeg ville få en tid til Rose dér, fordi der havde været nogle sager oppe omkring klinikken og fejlbehandling. Så turde godt med mig selv, men ved ikke når det er Rose?? Men synes nu de var meget søde..

Ikke for at blande mig, men tror jeg ville prøve ved en anden.
Hvis det er hende, der har fået klagerne, er det jo ligegyldigt hvem hun havde klinik med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

William skal ha lagt dræn.

Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente.

Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?

nu kan jeg ikke helt finde ud af om du havde fået en tid hos en ørelæge søde men ellers vil jeg da anbefale min egen ørelæge

jeg ved ikke hvor hurtigt han tager folk ind og hvor lang tid der går før han ligger dræn, men han hedder bo karlmose og holder til inde på åbouldevarden

Anmeld

10. december 2012

Pikku Myy

LouiseVous skriver:

Det var vitterlig også ubehageligt... Men vil ikk skrive hvordan det foregik, da jeg ikkvil skramme nogen.. Håber bare ingen oplever det sådan... Men ja- de er super hurtige og dygtige til deres arbejde. For arbejdet til det var bare ikk i orden og har ødelagt Astrids tilgang til læger

Der er da ellers ikke noget der skræmmer som at sige min historie er så slem at jeg, for din skyld, ikke vil fortælle den ...

Anmeld

10. december 2012

frk andreasen

HeidiØ skriver:

William skal ha lagt dræn.

Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente.

Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?

Min søn har fået akut tider så der max er gået to uger

Anmeld

10. december 2012

HeidiØ

Skouboe skriver:

Men det er et forsøg værd at prøve, selvom chancen er lille. Det kunne jo være at du fandt et afbud

Bingo! Konsultation på torsdag og dræn fredag

Anmeld

10. december 2012

HeidiØ

Tvebakken skriver:

Hun lagde dræn på min mellemste datter...
Den ældste fik ved Bent Vinther på store torv. Nu overtaget af sønnen Lasse, så ham kender jeg ikke så godt (kun set ham een gang), men vi var meget tilfredse med faderen. Min ældste var mega døv, og da hun vågnede var det første, hun sagde, nu kan jeg høre.
Ingen gener efterfølgende, så super godt. Så det er der vi har valgt til den yngste.
Og så var det sønnen, da vi kom.Virkede kompetent. Omkring 2 ugers ventetid på undersøgelse, fik tid onsdag i sidste uge. Vil lægge dræn tirsdag, men regner nu med vi afmelder. Men havde et godt indtryk af ham.

Dejligt med gode oplevelser. Jeg har fået tid til William torsdag og fredag i denne uge

Anmeld

10. december 2012

HeidiØ

jydeinden skriver:

nu kan jeg ikke helt finde ud af om du havde fået en tid hos en ørelæge søde men ellers vil jeg da anbefale min egen ørelæge

jeg ved ikke hvor hurtigt han tager folk ind og hvor lang tid der går før han ligger dræn, men han hedder bo karlmose og holder til inde på åbouldevarden

Ham har jeg prøvet at ringe til idag, ku ikke komme igennem ! Til gengæld fik jeg tid torsdag til konsultation og fredag til dræn denne uge hos Paaske og Blegvad..

Anmeld

10. december 2012

HeidiØ

Pikku Myy skriver:

Der er da ellers ikke noget der skræmmer som at sige min historie er så slem at jeg, for din skyld, ikke vil fortælle den ...

Anmeld

10. december 2012

HeidiØ

frk andreasen skriver:

Min søn har fået akut tider så der max er gået to uger

Dejligt.

Jeg har haft bonus idag og fået tid torsdag og fredag denne uge

Anmeld

10. december 2012

HeidiØ

Ayasmor skriver:

Jeg krydser fingrer for at du har held med det

Det hjalp

Torsdag til konsultation og fredag til dræn! DENNE UGE sku!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.