Ventetid til dræn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

K&S

HeidiØ skriver:

Jah, tror osse de ligger dræn oftere her, men nu går vi bare jul osv i møde, så er det bare træls.. øv for os!

Ja, det kan godt være det er en hindring

Anton fik lagt dræn midt i december sidste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

HeidiØ

LouiseVous skriver:

Jeg vil ikk gøre jer bange.. Men jeg håber 7-9-13 ALDRIG at Astrid ska har lagt igen.. DEt gjorde så ondt på mig som mor - deres måde at gå frem på !!

Tror heller ikke det blir super fedt. Men det ER jo bedst for ham, ved jeg. De er simpelthen så søde her på klinikken, så håber på en god oplevelse.

Anmeld

9. december 2012

Ayasmor

HeidiØ skriver:

LIGE netop! Jeg prøver de 3 her imorgen!! Så må vi .

Jeg krydser fingrer for at du har held med det

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

K&S skriver:

Ja, det kan godt være det er en hindring

Anton fik lagt dræn midt i december sidste år

Okay, hvor dejligt.

Håber der er håb forude for os 

Anmeld

9. december 2012

ledermus

HeidiØ skriver:

Okay ja, det er jo samme som her. Øv forr dælen altså. Var det så bare panodilstikpiller + højt hoved den tid for jer?

ja der var ikke så meget andet at gøre desværre... men så dejligt da drænene endelig var lagt

Jeg prøvede at ringe rundt men de andre ørelæger i en radius af 30 km havde ingen ledige tider før ham i min by heller

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

ledermus skriver:

ja der var ikke så meget andet at gøre desværre... men så dejligt da drænene endelig var lagt

Jeg prøvede at ringe rundt men de andre ørelæger i en radius af 30 km havde ingen ledige tider før ham i min by heller

Ja, det kan jeg forestille mig!

Nej, har slet heller ingen forhåbninger om en tid andetsteds!

Anmeld

9. december 2012

Frøken J.

HeidiØ skriver:

Ja, det kan jeg forestille mig!

Nej, har slet heller ingen forhåbninger om en tid andetsteds!

Hvilken ørelæge i Århus bruger i, og er det til at få tid normalt? Vil nemlig gerne have set Rose efter i ørerne, og husker bare sidst jeg skulle finde en tid til mig selv.. Ringede rundt hele dagen og kunne først få en tid efter flere mdr, selvom det var rimelig akut for mig selv.

Anmeld

9. december 2012

K&S

LouiseVous skriver:

Jeg vil ikk gøre jer bange.. Men jeg håber 7-9-13 ALDRIG at Astrid ska har lagt igen.. DEt gjorde så ondt på mig som mor - deres måde at gå frem på !!

Puha, det lyder ikke som en rar oplevelse

Her var ørelæge og anæstesilægen begge meget rolige og SÅ søde - Anton "forsvandt" på på meget kort tid og max. 5 min efter var han ude i mine arme igen  OG sikke en forandring af Anton

Anmeld

9. december 2012

K&S

HeidiØ skriver:

Okay, hvor dejligt.

Håber der er håb forude for os 

for jer...! For det betyder SÅ meget for børnenes trivsel

Allerede få timer efter at Anton havde fået lagt dræn, var han en anden dreng

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Hvilken ørelæge i Århus bruger i, og er det til at få tid normalt? Vil nemlig gerne have set Rose efter i ørerne, og husker bare sidst jeg skulle finde en tid til mig selv.. Ringede rundt hele dagen og kunne først få en tid efter flere mdr, selvom det var rimelig akut for mig selv.

Elsebeth Refsgaard på ingerslevs plads 2. Første gang fik vi, så vidt jeg husker, tid ret hurtigt, for jeg ringede nemlig osse forgæves rundt og fik fat i det ene sure løg efter det andet.. Med op til 4 ugers ventetid.
Men prøv hende her.. Tror desværre bare de er presset op til jul, vi var inde hos en vikar i torsdags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.