Ventetid til dræn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

HeidiØ

Ayasmor skriver:

Det er nu også en dejlig by Jah, kan godt huske, at du fødte her i Randers. Held og lykke med jagten, håber i finder en læge der kan lægge dem lidt før end 5 uger Medmindre det er lavet om siden Aya fik lagt sine dræn, så er det hver Torsdag de lægger dræn hos Sune

Ja, jeg kan også godt huske du skrev Åh, det var en skøn fødsel! Hehe!

Okay ja, de sagde også de plejede at lægge oftere, men de var også ramt af sygdom osv + det så blir jul og nytår oveni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

ledermus

HeidiØ skriver:

William skal ha lagt dræn.

Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente.

Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?

her hvor jeg bor bliver der kun lagt dræn hver 4 mandag så der gik nok 3 eller 4 uger fra beslutningen om dræn til han fik dem i

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

K&S skriver:

Vi var til ørelæge en fredag og hun havde så heldigvis en tid allerede om mandagen, men måske det bare var heldigt

Jeg ved, at hun lægger dræn hver mandag, hvor klinikken er lukket for andre patienter - der kommer så en anæstesilæge udefra

Jah, tror osse de ligger dræn oftere her, men nu går vi bare jul osv i møde, så er det bare træls.. øv for os!

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

LouiseVous skriver:

Mener, Astrid havde sin 3. omgang mellemøresbetændelse i feb hvor vi fik henvisning til ørelæge, hvor vi fik tid i april hvor det blev lagt.
En tid der lykkeligt er glemt, men mener vi var til et tjek- husker bare ikk hvornår vi fik det..

Okay ja, det var også længe at gå. Og kan godt forstå tiden er lykkeligt glemt...

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

ledermus skriver:

her hvor jeg bor bliver der kun lagt dræn hver 4 mandag så der gik nok 3 eller 4 uger fra beslutningen om dræn til han fik dem i

Okay ja, det er jo samme som her. Øv forr dælen altså. Var det så bare panodilstikpiller + højt hoved den tid for jer?

Anmeld

9. december 2012

Ayasmor

HeidiØ skriver:

Ja, jeg kan også godt huske du skrev Åh, det var en skøn fødsel! Hehe!

Okay ja, de sagde også de plejede at lægge oftere, men de var også ramt af sygdom osv + det så blir jul og nytår oveni

Ja, gid den næste lige var om hjørnet Ingen tvivl om at de har rygene travlt her i julemåneden, som tilfældigvis også lige er højsæson for drænanlæggelse, men det hjælper bare desværre ikke på jeres situation. Du kan jo ikke gøre så meget andet at give det et forsøg. Hvis du er heldig er det bare super fedt, og ellers så ved du at du trods alt har udelukket muligheden for at få dem lagt på William tidligere.

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

Ayasmor skriver:

Ja, gid den næste lige var om hjørnet Ingen tvivl om at de har rygene travlt her i julemåneden, som tilfældigvis også lige er højsæson for drænanlæggelse, men det hjælper bare desværre ikke på jeres situation. Du kan jo ikke gøre så meget andet at give det et forsøg. Hvis du er heldig er det bare super fedt, og ellers så ved du at du trods alt har udelukket muligheden for at få dem lagt på William tidligere.

LIGE netop! Jeg prøver de 3 her imorgen!! Så må vi .

Anmeld

9. december 2012

Nitz - <3 David

HeidiØ skriver:

William skal ha lagt dræn.

Hvor lang tid er det rimeligt at vente? Vi var afsted d. 6/12 og han skal ha lagt det d. 15/1... jeg synes VIRKELIG 5 uger er sindssygt lang tid at vente.

Hvor længe ventede jeres unger? Og tror I i så fald jeg kan ringe lidt rundt og høre andre ørelæger for en tidligere tid?

Mon ikke det er fordi der er så meget ferie at der er så lang ventetid?
David fik dræn i for 1½ måned siden. Og vi "ventede" 2 uger. Men det var fordi ørelægen gerne ville ha at vi prøvede at skylle systemet igennem med næsespray 3 x dagligt. i 14 dage. For at se om det kunne hjælpe. Så var vi til kontrol. og fik så en tid 2-3 dage efter til dræn, fordi det ikke havde haft den ønsket effekt

Anmeld

9. december 2012

HeidiØ

Nitz - <3 David skriver:

Mon ikke det er fordi der er så meget ferie at der er så lang ventetid?
David fik dræn i for 1½ måned siden. Og vi "ventede" 2 uger. Men det var fordi ørelægen gerne ville ha at vi prøvede at skylle systemet igennem med næsespray 3 x dagligt. i 14 dage. For at se om det kunne hjælpe. Så var vi til kontrol. og fik så en tid 2-3 dage efter til dræn, fordi det ikke havde haft den ønsket effekt

Jo, det er det sikkert! Hvor er det også bare brandærgeligt det sådan ramler sammen med julen!

Ja, okay.. det var jo også forsøget værd først så for jer, det er da bedre troods alt, hvis det går væk af sig selv

Anmeld

9. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

HeidiØ skriver:

Okay ja, det var også længe at gå. Og kan godt forstå tiden er lykkeligt glemt...

Jeg vil ikk gøre jer bange.. Men jeg håber 7-9-13 ALDRIG at Astrid ska har lagt igen.. DEt gjorde så ondt på mig som mor - deres måde at gå frem på !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.