Putomanen skriver:
Du har nok ret i, at han vil have rigtig svært ved at slippe den skyldfølelse. Måske kommer det først når det engang lykkes for os.
Dte var rigtig fint i kort protokol. Nedreguleringen er den værste for mig, den gør mig deprimeret, og det kan være forfærdeligt at være sammen med mig. Jeg er ikke klar over, om klinikken vil anbefale kort behandling, det kommer nok helt an på hvad de mener er bedst. Men det ville bestemt ændre nogle ting for mig, hvis jeg kunne "nøjes" med kort.
Så vidt jeg forstod på lægen, var insemination med donorsæd gratis for os. Men det kan selvfølgelig godt være, at det koster penge at få yderligere oplysninger. Det kunne da være interessant at få at vide, hvad det koster, men det er heldigvis ikke det, som bekymrer mig så meget. Det må være forholdsvis begrænset, hvad det løber op på. 
Lige nu nyder vi begge julemåneden, og vi har faktisk skubbet det meste med behandling og børn væk, så vi kan få en ordentlig pause. Så må vi tage det hårde læs i det nye år 
Jeg slap det i hvert fald ikke, før det lykkeds for os, og vi skulle slet ikke så meget igennem, som l har været!
Når det ikke er dig, der er noget galt med, så kan jeg ikke tro, at det gør en forskel om det er kort eller lang protokol, jeg har hørt om flere, der har fået kort, fordi det kun var mandens sæd den var gal med, så jeg

for at det kan lade sig gøre, hvis det er det l beslutter jer for!
Det er så vidt jeg ved også gratis, men hvis du vil have oplysninger på donor mener jeg, at du skal betale et eller andet for dem... Tror det er til administration og sådan noget, fordi klinikken skal jo have hjemmeside mm opdateret, men vil gerne undersøge det

og ja det er helt sikkert begrænset hvad det kan løbe op i!
Dejligt at l kan få en ordentlig pause! Og så håber jeg 2013 bliver jeres år, ligegyldigt hvad l vælger!