Mikey Mike skriver:
Måske er det ikke det alle ville vælge, men jeg ville vælge donorsæd.. Men jeg tror også på at dna er fuldstændig ligemeget, for din mand og dig vil elske det her barn som var det skabt af jer begge. Og din mand har været med dig hele vejen igennem, og er den der snakker til din mave og er der for dig igennem hele graviditeten, så det VIL være hans barn, for han er den retmæssige far der har kæmpet for at dette lille vidunder kom til verden..
Jeg kunne ikke være mere enig.
Donor leverer nogle celler til hjælp - det handler ikke om at du i så fald "bærer en anden mands barn". Det løber mig koldt ned af ryggen, når nogen har den opfattelse.
Jeg selv forsøger at blive gravid - både med donoræg og donorsæd, da jeg er alene, og mine egne æg ikke dur. Det var pivhårdt at få den besked at der ikke var noget at gøre med mine æg - men idag har jeg det fint, og har det også godt med min beslutning om dobbeltdonation. Det vil på ingen måde gøre mig mindre til mor til det barn, jeg forhåbentlig snart får.
Snak det godt igennem, og drøft det med en eller flere privatklinikker. Lad det synke ind, så I er afklarede med jeres valg - uanset hvad det måtte blive.
Held og lykke 
Anmeld