sus73 skriver:
Jeg kunne ikke være mere enig.
Donor leverer nogle celler til hjælp - det handler ikke om at du i så fald "bærer en anden mands barn". Det løber mig koldt ned af ryggen, når nogen har den opfattelse.
Jeg selv forsøger at blive gravid - både med donoræg og donorsæd, da jeg er alene, og mine egne æg ikke dur. Det var pivhårdt at få den besked at der ikke var noget at gøre med mine æg - men idag har jeg det fint, og har det også godt med min beslutning om dobbeltdonation. Det vil på ingen måde gøre mig mindre til mor til det barn, jeg forhåbentlig snart får.
Snak det godt igennem, og drøft det med en eller flere privatklinikker. Lad det synke ind, så I er afklarede med jeres valg - uanset hvad det måtte blive.
Held og lykke 
Jeg tror at du har helt ret i, at det vil være vores begges barn, lige meget hvad. Jeg ved, at min kæreste vil være den bedste far for barnet, lige meget hvilken løsning vi vælger!
Jeg bliver ked af det, når nogle ser det som værende en anden mands barn. Desværre vil vi nok også støde på dem ude i virkeligheden, hvis vi vælger en donor. Men jeg er ret sikker på, at det ikke vil være et problem for mig, hvis vi først har taget beslutningen.
Vi har bestilt en kopi af vores journal, som vi tager med til en privatklinik i det nye år. Så kan vi også selv sidde og kigge dne lidt igennem.
Held og lykke til dig. Jeg håber, at det snart lykkes dig at blive gravid med den skønneste spirre. 
Anmeld