Hvornår har jeres baby overnattet ude første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

modesty

Min dreng er snart 14 mdr. og har ikke sovet ude endnu. Jeg regner ikke med at han kommer til det før til forår/sommer, hvor han så vil være cirka halvandet. Og det bliver hos min mor og far som han kender rigtig godt.

Jeg kan sagtens forstå at man kan have brug for en nat hvis der er store søvnproblemer, men derudover mener jeg absolut ikke at man skal lade babyer (og her mener jeg under 1 år) sove ude. Jeg synes det er for tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

LR85

Skifreaken skriver:

Ja. Man lærer i hvert fald også, synes jeg, at sætte, om muligt, endnu mere pris på de små pus når man lige får et pusterum fra dem. Og overskud betyder altså bare alt.

Min mor ser desværre ikke bettefyren så meget som jeg gerne ville, da vi jo bor lidt fra hinanden. Men maks 14 dage i mellem. Så ved ikke lige hvor meget han kan kende dem fra gang til gang, men han er som sagt ikke bange for nogen endnu. Så er det altså også lettere at aflevere ham

Ja og jo mere de overnatter og ser dem, jo tættere bliver de jo. 

Jeg synes det er en gave for alle parter, bedsteforældre/søskene, børnene og forældrene

Anmeld

3. december 2012

Sujan

Skifreaken skriver:

Sikke en sej tøs du har der Under helt klart andre og deres nemme børn, meeen føler da et lille snert af jalousi :p

Men vil jo heller ikke bytte min lille mand for noget som helst i verden, for når han ikke er syg, er han verdens letteste barn. Og meget glad. Smiler til alle og charmer alle. Får utrolig mange mysser i dagplejen af tøserne som elsker ham :p

Total charmefis.

Men han er jo også en fyr, så måske det er derfor han er lidt ekstra pylret når han er syg :p

Ha ha ha ha ha ha

Ja er helt sikkert fordi han er en fyr..
Og det er heller ikke sjovt at være syg. Jeg kan heller ikke få ro og sove når jeg er syg.. så forstår ham godt.

Anmeld

3. december 2012

Mettefpigen

Skifreaken skriver:

Ja. Man lærer i hvert fald også, synes jeg, at sætte, om muligt, endnu mere pris på de små pus når man lige får et pusterum fra dem. Og overskud betyder altså bare alt.

Min mor ser desværre ikke bettefyren så meget som jeg gerne ville, da vi jo bor lidt fra hinanden. Men maks 14 dage i mellem. Så ved ikke lige hvor meget han kan kende dem fra gang til gang, men han er som sagt ikke bange for nogen endnu. Så er det altså også lettere at aflevere ham

Hvis det er kan du også lade den lille "snakke" i tlf med din mor :-) det har vi hele tiden gjort med bassen, og det hjælper rigtig meget :-)

Anmeld

3. december 2012

2721

Charlie er knap 2 år 6mdr og har aldrig overnattet ude eller blevet passet andet en 30 mim Hist og pist, nu han er blevet stor

Anmeld

3. december 2012

Stjerneskud

Mine er begge blevet passet en overnatning da de var ca 3 mdr, det har så været fordi vi har været inviteret til fest. Det er gået smadderfint.

Men jeg synes man skal følge sit eget hjerte hvad det angår. Vi er alle forskellige og ser forskelligt på tingene, men jeg synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed eller tænke du er en dårlig mor fordi du får dit barn passet. Tværtimod! At I får noget søvn så i kan være der for jeres barn er da at tænke på barnets behov i sidste ende. Hvis i begge kører helt ned på grund af søvnmangel kan det være svært at være en god forælder.

Man kan også være en god forælder ved at sætte egne behov først hvis det er til gavn for barnet

Anmeld

3. december 2012

Mettefpigen

Stjerneskud skriver:

Mine er begge blevet passet en overnatning da de var ca 3 mdr, det har så været fordi vi har været inviteret til fest. Det er gået smadderfint.

Men jeg synes man skal følge sit eget hjerte hvad det angår. Vi er alle forskellige og ser forskelligt på tingene, men jeg synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed eller tænke du er en dårlig mor fordi du får dit barn passet. Tværtimod! At I får noget søvn så i kan være der for jeres barn er da at tænke på barnets behov i sidste ende. Hvis i begge kører helt ned på grund af søvnmangel kan det være svært at være en god forælder.

Man kan også være en god forælder ved at sætte egne behov først hvis det er til gavn for barnet

super godt skrevet

Anmeld

4. december 2012

B&J

Skifreaken skriver:

haha hvor sejt!! Tænker at lillefyren her først sover så længe når han bliver teenager og så bliver jeg nok den der trælse mor der står og råber - kom så op, du skal ikke sove hele dagen - :p

det er bare typsik nogle børn.... men hvor bliver det spænde om du har ret

Anmeld

4. december 2012

Muffinmus

min den store var 18 mdr, storesøster var 9 mdr og Sara på 7 mdr har ikke sovet ude endnu og kommer helelr ikke til de første par mdr tror jeg.

Anmeld

4. december 2012

isabellasmor

Isabella har ikke sovet ude før. Hun er 13 mdr. Og det er ikke noget vi har Planer om hun skal det næste lange stykke tid heller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.