Hvornår har jeres baby overnattet ude første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Sujan

Min datter er 8 mdr og har ikke overnattet ude. Men behovet har ikke været der..

Vil bare sige i er super seje at tage imod din mors hjælp.. når i lige får etpusterum og kan lade lidt op kan i bedre være der for jeres dreng. Så hav ikke dårlig samvittighed.. er sikker på din mor synes det er dejligt at få tid med sit barnebarn og mon ikke han også hygger sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

B&J

Skifreaken skriver:

Nej. Min mor tilbød at tage ham i nat også, men det kunne jeg slet ikke klare, så længe kunne jeg ikke undvære ham :p Og ja, du har da ret i, at man er super heldig at have så seje bedster, som har tid og overskud til at hjælpe

ja det er dejligt..... og ind imellem har man også brug for søvn...

der var nemlig engang hvor vi overnattet hos min mor. daniel græd og jeg stod op og ville give ham falske min mor er meget ung så hun var stadig oppe og sad på spigo.

så jeg gav hende daniel ogg ik ud for at lave en flaske men da jeg kom tilbage sov han ski.....

så jeg lå mig på sofaen og snakkede med min mor 2 sek efter sov jeg som en sten min mor sagde hun grinede af mig så hun tog daniel på brystet og gav sig til at sove hihihihhihi JUBIIII der fik jeg søvn det var sådan en lettelse...

især forid både mig og kæresten næsten ingen søvn havde fået for han sov max ½time vågen i 3 timer sov i 10 minutter var vågen i 6 timer det gjorde han til han var 7mdr hold op det var hårdt

Anmeld

3. december 2012

Mettefpigen

Skifreaken skriver:

Ihh sørme en der har været tidligere afsted end os :p Dejligt at der er nogen i samme båd Puha det var hårdt at overgive ham synes jeg, følte det som et totalt nederlag og følte jeg havde givet op.

Jaa det gjorde jeg ikk... Men det var også kun fordi min mor blev overfaldet og lå på sygehuset....

Men vi har fået ham passet ca 1 gang om måneden i 1-3 dage af gangen.... Fordi jeg fik en heftig depression, og sådan nogle ting.....

Anmeld

3. december 2012

Janni.

Skifreaken skriver:

Ih hvor er i søde. Jeg synes også at det er vildt at i ikke har haft behov for det endnu - et eller andet sted. Når Hector er forkølet går han helt i selvsving og græder og græder og sover næsten ikke om natten. Er det også sådan hos dig?

Du kan lige få lidt baggrundsviden  Min kæreste er hjemmegående husfar resten af hans levetid. Han er førtidspensionist pga en ulykke, men har det godt efter omstændighederne nu, dog kommer han aldrig til at arbejde. 

Så hvis der er noget med Silas om natten, så sørger min kæreste for ham. Det er kun hvis det hele vælter, at han kalder på mig. Jeg vågner dog altid, men falder ofte i søvn igen når jeg har set at min kæreste har rejst sig. 

Det hænder ind imellem at Silas er total umulig om natten, og Aksel (min kæreste) må tage ham med hen i vores seng. Så tager jeg mit sengetøj og flytter på sofaen, i tilfælde af at de begge skulle falde i søvn igen. Jeg skal nemlig op kl 5 hver morgen for at nå på arbejde. Og ihh hvor vil jeg være træt af at ødelægge morgenen/dagen for de 2 andre ved at vækkeuret larmer. 

Anmeld

3. december 2012

Skifreaken

Sujan skriver:

Min datter er 8 mdr og har ikke overnattet ude. Men behovet har ikke været der..

Vil bare sige i er super seje at tage imod din mors hjælp.. når i lige får etpusterum og kan lade lidt op kan i bedre være der for jeres dreng. Så hav ikke dårlig samvittighed.. er sikker på din mor synes det er dejligt at få tid med sit barnebarn og mon ikke han også hygger sig.

Heh, tak - det holdt også hårdt at gøre det synes jeg. Når dit bette pus er forkølet, hvordan foregår det så? Hector er meget utrøstelig om natten og vi er nok oppe 30-40 gange og gå rundt med ham, han vil gerne have sutten, men kan ikke have den i munden for så kan han ikke trække vejret pga tilstoppet næse. Vi har jo prøvet med at suge osv. men han bliver helt hysterisk.. så vi må bare ride stormen af, men puha, sådan 4-5 dage og når man også skal op på arbejde og har 37 timer, så er der dælme ikke meget overskud tilbage..

Anmeld

3. december 2012

Skifreaken

B&J skriver:

ja det er dejligt..... og ind imellem har man også brug for søvn...

der var nemlig engang hvor vi overnattet hos min mor. daniel græd og jeg stod op og ville give ham falske min mor er meget ung så hun var stadig oppe og sad på spigo.

så jeg gav hende daniel ogg ik ud for at lave en flaske men da jeg kom tilbage sov han ski.....

så jeg lå mig på sofaen og snakkede med min mor 2 sek efter sov jeg som en sten min mor sagde hun grinede af mig så hun tog daniel på brystet og gav sig til at sove hihihihhihi JUBIIII der fik jeg søvn det var sådan en lettelse...

især forid både mig og kæresten næsten ingen søvn havde fået for han sov max ½time vågen i 3 timer sov i 10 minutter var vågen i 6 timer det gjorde han til han var 7mdr hold op det var hårdt

Wow!! Vildt og i så lang tid puha! Det lyder også til at din mor bare er verdens bedste Godt med de skønne mødre!

Anmeld

3. december 2012

Frk.S

Skifreaken skriver:

Ok, skønt at det ikke har været nødvendigt før. Men da jeg kom i mødregruppen første gang, kiggede de andre godt nok noget på mig, da jeg sagde at Hector allerede havde overnattet ude en gang. Da jeg havde været der en time, gik han så igang pga mavepinen og jeg tog flugten hjem - der kunne de alligevel godt forstå mig - sagde de i hvert fald..

Ja, det er skønt. Men Freja har også altid været rigtig nem.

Selvom vi ikke har haft behovet tidligere, ser jeg ikke skævt til at andre har. Det er da forståeligt, at i har haft behov for et pusterum.

Anmeld

3. december 2012

B&J

Skifreaken skriver:

Wow!! Vildt og i så lang tid puha! Det lyder også til at din mor bare er verdens bedste Godt med de skønne mødre!

jaaaaa det var virkelig hårdt men den dag rede hun mig ski for jeg var helt død og ja jeg elsker min mor og det gør vores søn også og det er vidunderligt...

men nu tager han også det hele med for han sover de alm hverdage 12 timer og i weekenden er det 13-15 timer hihihihihi så nu kan du tro vi får sovet

Anmeld

3. december 2012

LinLin

Adam var 11 mdr da han blev paset første gang (3 timer hos en tæt veninde, som han kendte ret godt)

Overnatning var i sommer engang så 21 mdr ca. (Hos olde)

Anmeld

3. december 2012

Skifreaken

Janni. skriver:

Du kan lige få lidt baggrundsviden  Min kæreste er hjemmegående husfar resten af hans levetid. Han er førtidspensionist pga en ulykke, men har det godt efter omstændighederne nu, dog kommer han aldrig til at arbejde. 

Så hvis der er noget med Silas om natten, så sørger min kæreste for ham. Det er kun hvis det hele vælter, at han kalder på mig. Jeg vågner dog altid, men falder ofte i søvn igen når jeg har set at min kæreste har rejst sig. 

Det hænder ind imellem at Silas er total umulig om natten, og Aksel (min kæreste) må tage ham med hen i vores seng. Så tager jeg mit sengetøj og flytter på sofaen, i tilfælde af at de begge skulle falde i søvn igen. Jeg skal nemlig op kl 5 hver morgen for at nå på arbejde. Og ihh hvor vil jeg være træt af at ødelægge morgenen/dagen for de 2 andre ved at vækkeuret larmer. 

Puha kl. 5..., men hvor skønt du har manden til at klare det værste! Det er selvfølgelig ikke rart at han har været nødt til at blive hjemme pga ulykke. Men godt at i kan tage det som i gør Det er da for sejt! Her er manden studerende og skriver speciale. Så han har været hjemme ved Hector i nogle dage mens det var værst. Men han har jo også deadline med opgaven, så i morgen ryger bettemanden i dagpleje, men indtil videre har han også sovet 1 time, så vi krydser alt hvad krydses kan og håber på en stille nat :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.