Skifreaken skriver:
Ih hvor er i søde. Jeg synes også at det er vildt at i ikke har haft behov for det endnu - et eller andet sted. Når Hector er forkølet går han helt i selvsving og græder og græder og sover næsten ikke om natten. Er det også sådan hos dig?
Du kan lige få lidt baggrundsviden
Min kæreste er hjemmegående husfar resten af hans levetid. Han er førtidspensionist pga en ulykke, men har det godt efter omstændighederne nu, dog kommer han aldrig til at arbejde.
Så hvis der er noget med Silas om natten, så sørger min kæreste for ham. Det er kun hvis det hele vælter, at han kalder på mig. Jeg vågner dog altid, men falder ofte i søvn igen når jeg har set at min kæreste har rejst sig. 
Det hænder ind imellem at Silas er total umulig om natten, og Aksel (min kæreste) må tage ham med hen i vores seng. Så tager jeg mit sengetøj og flytter på sofaen, i tilfælde af at de begge skulle falde i søvn igen. Jeg skal nemlig op kl 5 hver morgen for at nå på arbejde. Og ihh hvor vil jeg være træt af at ødelægge morgenen/dagen for de 2 andre ved at vækkeuret larmer. 
Anmeld