Eller har de overhovedet?
Min søn overnattede ved min mor og hendes mand allerede 2-3 mdr. gammel. Han var kolikbarn og efter de der 60-70 næsten total søvnløse nætter gik det helt galt for kæresten og jeg og vi havde bare brug for at være os selv og kunne sove - sove bare mere end 1 time af gangen.
Jeg græd hele vejen ned til min mor 65 km og hele vejen hjem da jeg havde afleveret ham.
Men vi klarede det selvfølgelig og tror det var godt for alle parter, vi fik i hvert fald det pusterum vi havde brug for.
Igår (er ikke kolikbarn mere
) var så 4. dag uden mere end 2 timers sammenhængende søvn, hvor bettefyren bare ellers græd og græd og pylrede og ikke ville sove pga mellemørebetændelse, forkølelse og øjenbetændelse. Min mor tilbød at tage en nat og vi sagde ja. Jeg har fået halsbetændelse og en kæmpe forkølelse og det samme med manden. Så søvn - en by i Rusland.
Men alligevel får jeg lidt dårlig samvittighed over at aflevere ham. Fornemmer lidt at det ikke er noget man gør og det er total egoistisk af mig.
Hector er heldigvis ikke ked af at være sammen med folk han ikke kender, det har han aldrig været og er lige så glad for at sidde ved en fremmed som os - i hvert fald endnu, han er tæt på 8 mdr. Men alligevel...
Anmeld