Undskyld mig, men helt ærlig, hvad er det for nogle forkælede tøser du er i gruppe med? Jeg tror jeg havde meldt mig ud, og så ville jeg forsøge at start en op, evt. med andre herindefra!
Det er da virkelig ikke nogen måde at tale til andre mennesker på! Mener de, at du skulle være blevet i et forhold, du eller han ikke var glad for? Ja det er da til den tidlige side, l er gået fra hinanden, men altså, det kan jo ske!
Hvis du vil holde fast i dem, og holde den mødregruppe hos dig, så synes jeg du skal gå i gang med at bage! Man kan lave lækre ting, for ikke så mange penge!
Bag nogle lækre boller, evt. koldhævede boller, så de er helt friskbagte når de kommer, jeg deler gerne min opskrift, hvis du har brug for det. Find pålæg på tilbud, køb en peberfrugt og noget agurk og læg det pænt på et spækbræt, så kan de ikke se, at det er billigt pålæg, hvis du skulle have det skidt med det!
Hvis du har overskud, så lav nogle amerikanske pandekager, det er heller ikke dyrt, men lækkert og i stedet for en dyr sirup, så køb noget marmelade til
Så ser det lidt eksklusivt ud, uden at være det!
Selvom jeg mener, at de tøser burde tage imod dig som du er, og med de vilkår du har, så lyder det på dig til, at du gerne vil synes du gør det godt nok, og så kunne ovenstående være en løsning!
Stort

herfra