HJÆLP INGEN penge og snart mødre gr. på besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Anja B. Nielsen

Månsson skriver:

Vi plejer "bare" lave nogle grov boller med lidt pålæg, frugt og grønt ellers er der tærte hvis vi er træt af boller.. Drikke vare behøver jo heller ik være det vilde.

Syntes man ska holde det på et plan hvor alle kan være med og at man ik ska stå en masse i køkkenet

os derfor jeg prøver at gøre det bliigt og os prøver at finde nogen lette men gode ting at lave fordi jeg ikke vil bruge for meget til på det, der skal os være tid til min søn og hjemmet samt mig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

frkrbj

Anja B. Nielsen skriver:

jeg har virkelig brug for hjælp fra nogele kreative menensker, jeg skal snart havde min mødre gr. på besøg, men jeg er lige gået over til barselsdag penge og har derfor ikke ret meget at gøre godt med da jeg er enlig forsøger og os gerne vile havde råd til at give min sæn en god jul. Da vi i gr. har den aftale at den der ligger hus til, skal stå for alt drikke, guf, mad m.m så kan det hurtigt blive dyrt. hvordan kan jeg holde en billig men hyggelig samkoms?? jeg har prøvet at forklare mit problem for de andre mødre for at se om jeg ikke kunne få dem til bare at tage lidt med da det vil være en kæmpe hjælp, men Desværre uden held. jeg har 100-150kr til denne samkomst hvordan kan jeg sammesætte en frokost ( gerne sund) til dem og mig, der kommer 6 mødre ud over mig.

kh. en meget fortvivlet mor- som frygter hun må aflyse pga der ikek er penge nok til at holde det

Din stakkel, åh hvor jeg kender den følelese.

Det er mega tarveligt det de har gang i, og de burde da især hjælpe når nu du giver udtryk for det!

Jeg orkede tit ikke at have Mg hjemme ved mig- havde minus overskud til oprydning osv. Men der var heldigvis ingen sure miner..

For at hjælpe dig, kunne mine ideer være;

Alm hjemmelavet boller uden for meget dikkedar.

1 pk smør

1 pk ost

peberfrugt

vindruer

guderødder.

Slutprut

De kan sku ikke forlange det store middagsbord!

God vind

Anmeld

27. november 2012

Anja B. Nielsen

tarkoflen skriver:

Ved du hvad, jeg synes faktisk det er på sin plads, at du fortæller dem, hvordan du har det! Og så vil jeg da håbe, at de undskylder og at de slet ikke har tænkt på det på den måde, selvom det er svært at tro

ja har tænkt meget over det og er sikker på jeg skal havde den snak med dem og fortælle hvordan jeg har det med de ting de har sagt samt det her "mad marthon" og hvis de ikke kan forstå samt finde noget med følelse/forståelse frem så vil jeg melde mig ud så må min søn  med at leve med nogle af mine venindes børn

Anmeld

27. november 2012

L&V

Anja B. Nielsen skriver:

os derfor jeg prøver at gøre det bliigt og os prøver at finde nogen lette men gode ting at lave fordi jeg ikke vil bruge for meget til på det, der skal os være tid til min søn og hjemmet samt mig selv.

Ja det syntes jeg da må være det vigtigste.. Syntes da i ska ta en snak i jeres mødregruppe om hva forventningerne lige er

Anmeld

27. november 2012

Anja B. Nielsen

frkrbj skriver:

Din stakkel, åh hvor jeg kender den følelese.

Det er mega tarveligt det de har gang i, og de burde da især hjælpe når nu du giver udtryk for det!

Jeg orkede tit ikke at have Mg hjemme ved mig- havde minus overskud til oprydning osv. Men der var heldigvis ingen sure miner..

For at hjælpe dig, kunne mine ideer være;

Alm hjemmelavet boller uden for meget dikkedar.

1 pk smør

1 pk ost

peberfrugt

vindruer

guderødder.

Slutprut

De kan sku ikke forlange det store middagsbord!

God vind

jeg orker det heller ikke så er det noget med at jeg l'ber rundt dagen før om aften og ryder op og gør rent da jeg har en del at se til i løbet af dagen men os fordi jeg har en kat og han griser desværre os en del, så gør rent på sent jeg kan for der er pænt hvilket så er efter min sæn er kommet i seng, og der er overskudet bare ikke til det men er jo nød til det.

Anmeld

27. november 2012

Anja B. Nielsen

Månsson skriver:

Ja det syntes jeg da må være det vigtigste.. Syntes da i ska ta en snak i jeres mødregruppe om hva forventningerne lige er

det har jeg os tænkt mig at gøre for nu må det være nok

Anmeld

27. november 2012

L&V

Anja B. Nielsen skriver:

det har jeg os tænkt mig at gøre for nu må det være nok

Ja det er da helt galt det der

Anmeld

27. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anja B. Nielsen skriver:

det lyder som nogle gode og billige salater og de er helt sikker taget til mig og skrevet ned dem kommer jeg til at bruge meget i vores hverdag

Ja de er nemme og billige og gode på madpakken dagen efter også! Vh stine

Anmeld

27. november 2012

tarkoflen

Anja B. Nielsen skriver:

ja har tænkt meget over det og er sikker på jeg skal havde den snak med dem og fortælle hvordan jeg har det med de ting de har sagt samt det her "mad marthon" og hvis de ikke kan forstå samt finde noget med følelse/forståelse frem så vil jeg melde mig ud så må min søn  med at leve med nogle af mine venindes børn

Jeg tror det er den bedste løsning for dig! Og så må de altså sejle i deres egen sø!

Jeg er sikker på, at du igennem noget samlesang, legestue agtigt halløj og gennem dine veninder nok skal få nok hygge med din søn

Anmeld

27. november 2012

Frøken J.

Anja B. Nielsen skriver:

vi var været sammen i snart 4mdr og der er desværre ikke den store forståelse eller åbenhed over for den situation jeg er i. de har os svært ved at forstå at der kan være hårdt at være enlig mor og siger ofte at vis det er så hårdt hvorfor holdte jeg så ikke bedere på eksen. så nej de ville forstå jeg meldte fra desværre

Hvad laver du overhovedet i sådan en rådden mødregruppe, når de hverken har forståelse for din personlige eller økonomiske situation? Der er ingen tvang - så find hellere nogle søde piger herfra, som har lyst til at ses stille og roligt med børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.