HJÆLP INGEN penge og snart mødre gr. på besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.831 visninger
69 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anja B. Nielsen

jeg har virkelig brug for hjælp fra nogele kreative menensker, jeg skal snart havde min mødre gr. på besøg, men jeg er lige gået over til barselsdag penge og har derfor ikke ret meget at gøre godt med da jeg er enlig forsøger og os gerne vile havde råd til at give min sæn en god jul. Da vi i gr. har den aftale at den der ligger hus til, skal stå for alt drikke, guf, mad m.m så kan det hurtigt blive dyrt. hvordan kan jeg holde en billig men hyggelig samkoms?? jeg har prøvet at forklare mit problem for de andre mødre for at se om jeg ikke kunne få dem til bare at tage lidt med da det vil være en kæmpe hjælp, men Desværre uden held. jeg har 100-150kr til denne samkomst hvordan kan jeg sammesætte en frokost ( gerne sund) til dem og mig, der kommer 6 mødre ud over mig.

kh. en meget fortvivlet mor- som frygter hun må aflyse pga der ikek er penge nok til at holde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

banana3

Anja B. Nielsen skriver:

jeg har virkelig brug for hjælp fra nogele kreative menensker, jeg skal snart havde min mødre gr. på besøg, men jeg er lige gået over til barselsdag penge og har derfor ikke ret meget at gøre godt med da jeg er enlig forsøger og os gerne vile havde råd til at give min sæn en god jul. Da vi i gr. har den aftale at den der ligger hus til, skal stå for alt drikke, guf, mad m.m så kan det hurtigt blive dyrt. hvordan kan jeg holde en billig men hyggelig samkoms?? jeg har prøvet at forklare mit problem for de andre mødre for at se om jeg ikke kunne få dem til bare at tage lidt med da det vil være en kæmpe hjælp, men Desværre uden held. jeg har 100-150kr til denne samkomst hvordan kan jeg sammesætte en frokost ( gerne sund) til dem og mig, der kommer 6 mødre ud over mig.

kh. en meget fortvivlet mor- som frygter hun må aflyse pga der ikek er penge nok til at holde det

Det tror jeg nok du kan, det kommer jo helt an på hvad du vil servere for dem, men. hvad med pølsehorn ? i grovbrød? gulerødder og agurkstænger. du kan bare have vand på bordet. evt. lave nogle grovboller med græskarkerner ovenpå, ? så er der da lidt blandet.

Anmeld

27. november 2012

betit28

spaghetti m/ kødsovs

agurk/gullerods stave

vand/saft

og bag en kage i stedet for at bruge penge på guf

det burde ku holdes inden fo budgettet på de max 150 kr

Anmeld

27. november 2012

Mettefpigen

Du kan købe en pk grovboller du skal bage det eneste du skal bruge udover posen er gær, så kan du servere agurkestænger, servere vand evt saftevand... Mere behøver man ikk Det var ikk hver gang vi havde mg på besøg at vi gjorde det store ud af det

Anmeld

27. november 2012

Valle81

Nu ved jeg ikke hvor længe i har været sammen og hvor åbne i er, men jeg har været i sammen situation og jeg meldte ud til dem a økonomien i den måned ikke var til det, så holde jeg det bare en anden gang

Anmeld

27. november 2012

Anja B. Nielsen

banana3 skriver:

Det tror jeg nok du kan, det kommer jo helt an på hvad du vil servere for dem, men. hvad med pølsehorn ? i grovbrød? gulerødder og agurkstænger. du kan bare have vand på bordet. evt. lave nogle grovboller med græskarkerner ovenpå, ? så er der da lidt blandet.

tak for dine forslag jeg har taget nogle af tingene til mig, desværre servere de andre mødre noget som altid minder om en luksus frokost buffe eller en bruch buffe og der kan jeg jo desværre ikke være med

Anmeld

27. november 2012

Anja B. Nielsen

betit28 skriver:

spaghetti m/ kødsovs

agurk/gullerods stave

vand/saft

og bag en kage i stedet for at bruge penge på guf

det burde ku holdes inden fo budgettet på de max 150 kr

jeg har taget nogle af dine forslag til mig iæsr det med kagen tak

Anmeld

27. november 2012

FruK

Hvor er det synd at du skal stresse over om du har råd til det... Er det ikke nogen du kan skrive til, om de gider at tage lidt med, fordi det kniber for dig i denne måned? Det er da fair nok at man er lidt på r....?

Ellers bag noget lækkert groft brød selv - det behøver ikke være andre end hvedemel, havregryn, vand og gær f.eks. Og køb lidt pålæg og agurk. Det behøver vel ikke at være det helt vilde - eller er forventningerne skruet op?

I min mødregruppe lavede vi det altid som sammenskud - man tog det med dom man hver især havde overskud til - og så var der bare det, der nu var. 

Anmeld

27. november 2012

Anja B. Nielsen

Mettefpigen skriver:

Du kan købe en pk grovboller du skal bage det eneste du skal bruge udover posen er gær, så kan du servere agurkestænger, servere vand evt saftevand... Mere behøver man ikk Det var ikk hver gang vi havde mg på besøg at vi gjorde det store ud af det

desværre er de bare vant til det helt store luksun frokost buffe elelr bruch buffe men der kan jeg bare ikke være med for jeg har ikke de penge desværre, så vil bare gerne gøre det så godt jeg kan, for vil ikke fryses ude

Anmeld

27. november 2012

banana3

Anja B. Nielsen skriver:

tak for dine forslag jeg har taget nogle af tingene til mig, desværre servere de andre mødre noget som altid minder om en luksus frokost buffe eller en bruch buffe og der kan jeg jo desværre ikke være med

Det skal du bestemt ikke tænke på ! du servere hvad du servere hjemme ved dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.