HJÆLP INGEN penge og snart mødre gr. på besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

morethanperfect

Anja B. Nielsen skriver:

jeg har virkelig brug for hjælp fra nogele kreative menensker, jeg skal snart havde min mødre gr. på besøg, men jeg er lige gået over til barselsdag penge og har derfor ikke ret meget at gøre godt med da jeg er enlig forsøger og os gerne vile havde råd til at give min sæn en god jul. Da vi i gr. har den aftale at den der ligger hus til, skal stå for alt drikke, guf, mad m.m så kan det hurtigt blive dyrt. hvordan kan jeg holde en billig men hyggelig samkoms?? jeg har prøvet at forklare mit problem for de andre mødre for at se om jeg ikke kunne få dem til bare at tage lidt med da det vil være en kæmpe hjælp, men Desværre uden held. jeg har 100-150kr til denne samkomst hvordan kan jeg sammesætte en frokost ( gerne sund) til dem og mig, der kommer 6 mødre ud over mig.

kh. en meget fortvivlet mor- som frygter hun må aflyse pga der ikek er penge nok til at holde det

Bare bag nogle boller og en kage ..

Måske noget saft eller juice .. Kaffe og te ..

Jeg gider ik gøre det store ud af mødregrupper ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

KTP86

Jeg vil lige tilføje at jeg håber du får nogle bedre mennesker ind i dit liv istedet for at du skal nøjes med folk der ikke syntes at det du har at tilbyde ikke er godt nok! Selv hvis du kun havde te breve så ville det stadig være godt nok! Jeg håber at du i 2013 møder mennesker der kan lide dig for det du at tilbyde,ikke for det de vil presse dig til at tilbyde 

Anmeld

29. november 2012

Sildefisk

KTP86 skriver:

Jeg vil lige tilføje at jeg håber du får nogle bedre mennesker ind i dit liv istedet for at du skal nøjes med folk der ikke syntes at det du har at tilbyde ikke er godt nok! Selv hvis du kun havde te breve så ville det stadig være godt nok! Jeg håber at du i 2013 møder mennesker der kan lide dig for det du at tilbyde,ikke for det de vil presse dig til at tilbyde 

Anmeld

29. november 2012

MorDk

KTP86 skriver:

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

KTP86 skriver:

Enig! TS har fortjent så meget bedre end sådan en flok damer!

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Hvad laver du overhovedet i sådan en rådden mødregruppe, når de hverken har forståelse for din personlige eller økonomiske situation? Der er ingen tvang - så find hellere nogle søde piger herfra, som har lyst til at ses stille og roligt med børnene

Enig!

Anmeld

5. december 2012

Pige2009

Anja B. Nielsen skriver:

nemlig det er os min holdning

Dejligt

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Håber du fandt en god løsning og damerne var tilfredse!

Anmeld

5. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tænker pizzasnegle! Mhhhh  

Anmeld

5. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Anja B. Nielsen skriver:

jeg har virkelig brug for hjælp fra nogele kreative menensker, jeg skal snart havde min mødre gr. på besøg, men jeg er lige gået over til barselsdag penge og har derfor ikke ret meget at gøre godt med da jeg er enlig forsøger og os gerne vile havde råd til at give min sæn en god jul. Da vi i gr. har den aftale at den der ligger hus til, skal stå for alt drikke, guf, mad m.m så kan det hurtigt blive dyrt. hvordan kan jeg holde en billig men hyggelig samkoms?? jeg har prøvet at forklare mit problem for de andre mødre for at se om jeg ikke kunne få dem til bare at tage lidt med da det vil være en kæmpe hjælp, men Desværre uden held. jeg har 100-150kr til denne samkomst hvordan kan jeg sammesætte en frokost ( gerne sund) til dem og mig, der kommer 6 mødre ud over mig.

kh. en meget fortvivlet mor- som frygter hun må aflyse pga der ikek er penge nok til at holde det

Sådan en lorte mødregruppe!!! Ja undskyld jeg siger det.

I vores er aftalen at den der lægger hus til står for kaffe, the, smør og en smule pålæg (ost, marmelade, pålægschokolade plejer at være nok). Og så tager en af de andre mødre brød med. Der er aldrig krav på guf, kage osv. Kun hvis man har lyst/ overskud.

Vi har talt om at man som mor ofte har masser at se til (de fleste af os er andengangsmødre med små børn), så den der lægger hus til skal ikke presses yderligere. 

Jeg synes sgidda godt de kunne hjælpe lidt til, især her op til jul. Synes bare du skal stille op med det mest simple, brød, kaffe og the. Og så må de brokke sig hvis de synes de kan tillade sig det. Det havde jeg gjort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.