Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jydeinden skriver: vores står forholdsvist højt i perioder, og det gør de fordi de nærmest ikke afgiver nogen varme. jeg var en gang selv nærrig med varmen, men det er jeg så absolut ikke mere, for hvis kæresten eller jeg fryser for en af os mere ondt end vi har i forvejen. og jeg nægter at rende rundt i vinterjakke indenfor.
vores står forholdsvist højt i perioder, og det gør de fordi de nærmest ikke afgiver nogen varme. jeg var en gang selv nærrig med varmen, men det er jeg så absolut ikke mere, for hvis kæresten eller jeg fryser for en af os mere ondt end vi har i forvejen. og jeg nægter at rende rundt i vinterjakke indenfor.
Frøken J. skriver: Altså nu er her heller ikke lige så koldt, at vinterjakke er påkrævet indendørs Men jeg synes også vores radiatorer er underlige. Har lige tændt på 3 i de fleste rum efter udluftning, hvor her var ret køligt, og selvom de havde stået tændt i 30 min varmede de stort set ikke. Hmm
Altså nu er her heller ikke lige så koldt, at vinterjakke er påkrævet indendørs Men jeg synes også vores radiatorer er underlige. Har lige tændt på 3 i de fleste rum efter udluftning, hvor her var ret køligt, og selvom de havde stået tændt i 30 min varmede de stort set ikke. Hmm
Månsson skriver: Det kan være fordi der er luft i dem at de ikke varmer
Det kan være fordi der er luft i dem at de ikke varmer
Frøken J. skriver: Hvorfor er der det og hvad gør man ved det?
Hvorfor er der det og hvad gør man ved det?
Månsson skriver: Det kan der komme hvis der har været arbejdet med tilførslen osv.. I den ene ende af radiatoren er der sådan en stor skrue ligner det den skal man åbne forsigtigt for os hvis man høre luft lader man det komme ud og lukker igen hvis der bare kommer vand så er det ikke det.. Så man skal gøre det ret forsigtigt
Det kan der komme hvis der har været arbejdet med tilførslen osv.. I den ene ende af radiatoren er der sådan en stor skrue ligner det den skal man åbne forsigtigt for os hvis man høre luft lader man det komme ud og lukker igen hvis der bare kommer vand så er det ikke det.. Så man skal gøre det ret forsigtigt
Frøken J. skriver: Det må vi hellere lade være at rode med selv tror jeg
Det må vi hellere lade være at rode med selv tror jeg
Frøken J. skriver: ... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?
... og er det i alle rum? må indrømme jeg er vildt nærig med varmen fordi jeg tænker, at man bare kan tage mere tøj på. men kan godt se det måske var en ide at ændre praksis. vi har bare lige fået 1000 tilbage i varme, så ved jo det kan svare sig at spare. hmm men vil bare hente meninger. har i tændt i alle rum og hvor højt er der skruet op?
Min er skruet op på 1,5 ud af 6 i alle rum. Vi oppebærer en konstant temp. på 20-21 grader herhjemme. Hader hvis jeg er nogle steder, hvor man sidderog fryser og skal sidde med tæpper på
Den står på 3 her og den varmer efter, hvor koldt det er udenfor. Hvis det er mildt kommer der næsten ikke varme, men hvis det er frost, så varmer de mere. Vi bor i hus og har ikke nogen naboer til, at holde på varmen.
her skal den også op på 4 eller 5 før de bliver varme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128